Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
CodrutaM - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


CodrutaM

Inregistrat la: 14 Jul 2007
Offline Ultimul click: Feb 06 2019 12:00 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Infiintare PFA

03 November 2010 - 05:54 AM

Buna ziua,

Va solicit ajutorul in urmatoarea problema:
PFA infiintat cu sediul in Bucuresti (obiect activitate: servicii tamplarie), dar cu 2 puncte de lucru intr-un judet din tara, la fiecare punct de lucru exista cate 1 salariat cu 4 ore cu CIM (functie: secretara), au casa de marcat. Practic salariatele preiau comenzi, apoi emit factura si Bf/Chitanta pentru serviciul prestat de PFA.

Ce registre obligatorii ar trebui sa existe la punctele de lucru? Avand in vedere ca incaseaza numerar?

Multumesc anticipat,
Codruta

In topicul:Control Adm. Fin.

29 April 2010 - 02:07 PM

Buna ziua,

Va cer ajutorul in urmatoarea problema: o firma fara salariati, cu tva + profit, declarata inactiva din 06/2009, apare si pe site MF la contribuabili inactivi; din 06/2009 si pana la zi (04/2010), soc. respectiva are activitate, nestiind ca este inactiva (nu a primit nici un fel de notificare de la AFP). Toate decl. fiscale s-au depus in termen prin posta. Acum se fac demersurile necesare pentru activare, se depun declaratiile care nu apar in baza de date (decl.300, pt ca din data declararii ca inactiv, s-a anulat din oficiu inregistrarea in scopuri de tva); pe fisa de platitor nu s-au inreg. decat del.100 cu imp.profit.

Intrebare:
1/ daca se vor depune toate decl. lipsa, trebuie sa avem si control de fond???
2/ se iau in considerarea tranzactiile efectuate in perioada cat a fost inactiva??
Daca ati avut ceva asemanator, va multumesc anticipat pt sfaturi.

Codruta.

In topicul:Casa de amanet

01 March 2010 - 05:37 PM

View Postviorela24, on Feb 9 2010, 01:04 PM, said:

Buna
Eu tin la o casa de amanet si fac asa:
Cer toate contractele de amanet care s-au incheiat in luna respectiva
la acordarea imprumutului
2678 = 5311 (sa zicem 1000)

in acelasi timp in debitul contului 8033 Valori materiale primite in pastrare sau custodie cu suma de 1000
8033 e un cont in afara bilantului

In momentul cand se ramburseaza imprumutul si comisionul, se primeste in schimb bunul de valoare amanetat se inregistreaza urmatoarele
5311 = 2678 1000 lei
5311 = 704 valoarea comisionului
Si in acelasi timp pe creditul contului 8033 suma de 1000


Buna ziua,

Intrebare?
Daca casa de amanet este platitoare de TVA, in momentul lichidarii ctr., cand se face nota ctb. 5311 = 2678 si 5311 = 704, la acest 704 se colecteaza si TVA???

multumesc mult.

In topicul:omf 3055/2009

26 February 2010 - 09:52 PM

Buna ziua,

Legat de OMFP 3055/2009, Art.176. - (1) Sumele în numerar, puse la dispoziția personalului sau a terților, în
vederea efectuării unor plăți în favoarea entității, se înregistrează distinct în contabilitate (contul 542 „Avansuri de trezorerie”).

Intrebare:
Voi ce intelegeti?
Incepand din ian.2010, toate platile efectuate de asociati, tot teancul de BF pe care le aduc sa le contabilizam trebuie sa le trecem prin contul 542?
Care trebuie inchis in 3 zile stiam eu.... (conf. Decret 209/05.07.1976).

Multumesc frumos pentru raspunsuri.

Codruta

In topicul:Legislatie registru de casa

20 February 2010 - 11:03 AM

Buna ziua,

Legat de OMFP 3055/2009, Art.176. - (1) Sumele în numerar, puse la dispoziția personalului sau a terților, în
vederea efectuării unor plăți în favoarea entității, se înregistrează distinct în contabilitate (contul 542 „Avansuri de trezorerie”).

Intrebare:
Voi ce intelegeti?
Incepand din ian.2010, toate platile efectuate de asociati, tot teancul de BF pe care le aduc sa le contabilizam trebuie sa le trecem prin contul 542?
Care trebuie inchis in 3 zile stiam eu.... (conf. Decret 209/05.07.1976).

Multumesc frumos pentru raspunsuri.

Codruta

Cometa SQL