Trebuie sa intocmesc situatiile la trim 2 si nu stiu ce sa fac: pot sa deduc cheltuieli cu analize medicale facute la Medicover (control ORL si aspiratie auriculara - ca sa intelegeti despre ce era vorba ma durea ingrozitor urechea).
Nu de alta, dar nu vreau sa am niciun motiv de discutie la un eventual control.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: unPFA
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 76 (0.01 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (72 postari)
- Vizualizari: 5925
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Ultimii vizitatori
Topicele mele
Pot deduce cheltuielile cu analize medicale cu plata
07 October 2008 - 04:00 PM
Abonament de mobil
19 March 2008 - 04:03 PM
Am o intrebare: daca fac un abonament pentru mobil (mai am unul la acelasi operator de telefonie mobila) - ce se intampla daca nu il trec in registre ?
Fiind al doilea abonament, nu se prea justifica deducerea cheltuielilor (zic eu).
Daca va intrebati de ce il fac tot pe PFA - am nevoie urgent de el si nu mai am nevoie de act de proprietate/folosinta pentru spatiu.
La un eventual control as putea avea surprize? Practic nu insel statul cu nimic - nu am nicun castig din afacerea asta.
Fiind al doilea abonament, nu se prea justifica deducerea cheltuielilor (zic eu).
Daca va intrebati de ce il fac tot pe PFA - am nevoie urgent de el si nu mai am nevoie de act de proprietate/folosinta pentru spatiu.
La un eventual control as putea avea surprize? Practic nu insel statul cu nimic - nu am nicun castig din afacerea asta.
Ce inregistram?
26 February 2008 - 03:01 PM
Am o mica nelamurire: este o problema daca nu trec in registre platile pentru cass (deductibile dar nu vreau sa le deduc) si impozitul pe venit estimat (nedeductibil)? Poate sa comenteze ceva inspectorul la un eventual control, ca nu am trecut cheltuielile in registru?
O alta intrebare - veniturile din dobanzi:
- e o greseala sa le trec in reg jurnal de incasari si plati individual, pe masura obtinerii lor (fara sa fac fisa de operatiuni diverse)?
- in jurnalul de vanzari, la care mama naibii de coloana se trec (sunt scutite de TVA, dar IN CARE COLOANA LE TREC)
Multumesc anticipat pentru efortul de a citi/raspunde.
O alta intrebare - veniturile din dobanzi:
- e o greseala sa le trec in reg jurnal de incasari si plati individual, pe masura obtinerii lor (fara sa fac fisa de operatiuni diverse)?
- in jurnalul de vanzari, la care mama naibii de coloana se trec (sunt scutite de TVA, dar IN CARE COLOANA LE TREC)
Multumesc anticipat pentru efortul de a citi/raspunde.
Declaratia 392 pt 2007 - termen 25 februarie
18 February 2008 - 04:13 PM
Nu uitati sa o depuneti.
Poate ne lamuresc cei care au completat-o -de ce apare un mesaj de eroare "Valoarea in euro in afara limitelor".
Poate ne lamuresc cei care au completat-o -de ce apare un mesaj de eroare "Valoarea in euro in afara limitelor".
Inregistrare facturi leasing
18 February 2008 - 03:38 PM
Dupa cate vad mai multe persoane detin autoturisme in leasing. Propun sa discutam pe acest topic modul de inregistrare a facturilor, IN SPECIAL IN CAZUL CONTRACTELOR SEMNATE IN EURO.
Mie mi se emite lunar o factura cu urmatoarele elemente (exemplu):
Rata leasing ...................................................... 1000 lei
Diferenta curs rata leasing ..................................... 50 lei
Dobanda leasing .................................................. 600 lei
Diferenta curs dobanda .... .................................... 30 lei
TOTAL ............................................................... 1680 lei
Luna urmatoare, tot exemplu
Rata leasing ....................................................... 1000 lei
Diferenta curs rata leasing ..................................... -80 lei
Dobanda leasing .................................................. 600 lei
Diferenta curs dobanda .... .................................... -48 lei
TOTAL ............................................................... 1478lei
Avand in vedere faptul ca eu platesc suma finala, trebuie sa mai procedez ca in cazul firmelor - ADICA sa evidentiez rata si dobanda standard (fara diferente) si la finele anului sa centralizez diferentele cu + si -, sa fac total si sa constitui un venit sau o cheltuiela cu suma rezultata?
Este o greseala sa trec pe cheltuieli SUMA PLATITA CONFORM OP (adica - cu diferente de pret incluse?).
Multumesc!
nimeni ???
Mie mi se emite lunar o factura cu urmatoarele elemente (exemplu):
Rata leasing ...................................................... 1000 lei
Diferenta curs rata leasing ..................................... 50 lei
Dobanda leasing .................................................. 600 lei
Diferenta curs dobanda .... .................................... 30 lei
TOTAL ............................................................... 1680 lei
Luna urmatoare, tot exemplu
Rata leasing ....................................................... 1000 lei
Diferenta curs rata leasing ..................................... -80 lei
Dobanda leasing .................................................. 600 lei
Diferenta curs dobanda .... .................................... -48 lei
TOTAL ............................................................... 1478lei
Avand in vedere faptul ca eu platesc suma finala, trebuie sa mai procedez ca in cazul firmelor - ADICA sa evidentiez rata si dobanda standard (fara diferente) si la finele anului sa centralizez diferentele cu + si -, sa fac total si sa constitui un venit sau o cheltuiela cu suma rezultata?
Este o greseala sa trec pe cheltuieli SUMA PLATITA CONFORM OP (adica - cu diferente de pret incluse?).
Multumesc!
nimeni ???
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: unPFA
- Regulament