Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
unPFA - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


unPFA

Inregistrat la: 27 Aug 2007
Offline Ultimul click: Jul 25 2009 10:06 AM
-----

Topicele mele

Pot deduce cheltuielile cu analize medicale cu plata

07 October 2008 - 04:00 PM

Trebuie sa intocmesc situatiile la trim 2 si nu stiu ce sa fac: pot sa deduc cheltuieli cu analize medicale facute la Medicover (control ORL si aspiratie auriculara - ca sa intelegeti despre ce era vorba ma durea ingrozitor urechea).

Nu de alta, dar nu vreau sa am niciun motiv de discutie la un eventual control.

Abonament de mobil

19 March 2008 - 04:03 PM

Am o intrebare: daca fac un abonament pentru mobil (mai am unul la acelasi operator de telefonie mobila) - ce se intampla daca nu il trec in registre ?

Fiind al doilea abonament, nu se prea justifica deducerea cheltuielilor (zic eu).

Daca va intrebati de ce il fac tot pe PFA - am nevoie urgent de el si nu mai am nevoie de act de proprietate/folosinta pentru spatiu.

La un eventual control as putea avea surprize? Practic nu insel statul cu nimic - nu am nicun castig din afacerea asta.

Ce inregistram?

26 February 2008 - 03:01 PM

Am o mica nelamurire: este o problema daca nu trec in registre platile pentru cass (deductibile dar nu vreau sa le deduc) si impozitul pe venit estimat (nedeductibil)? Poate sa comenteze ceva inspectorul la un eventual control, ca nu am trecut cheltuielile in registru?

O alta intrebare - veniturile din dobanzi:

- e o greseala sa le trec in reg jurnal de incasari si plati individual, pe masura obtinerii lor (fara sa fac fisa de operatiuni diverse)?
- in jurnalul de vanzari, la care mama naibii de coloana se trec (sunt scutite de TVA, dar IN CARE COLOANA LE TREC)

Multumesc anticipat pentru efortul de a citi/raspunde.

Declaratia 392 pt 2007 - termen 25 februarie

18 February 2008 - 04:13 PM

Nu uitati sa o depuneti.

Poate ne lamuresc cei care au completat-o -de ce apare un mesaj de eroare "Valoarea in euro in afara limitelor".

Inregistrare facturi leasing

18 February 2008 - 03:38 PM

Dupa cate vad mai multe persoane detin autoturisme in leasing. Propun sa discutam pe acest topic modul de inregistrare a facturilor, IN SPECIAL IN CAZUL CONTRACTELOR SEMNATE IN EURO.

Mie mi se emite lunar o factura cu urmatoarele elemente (exemplu):

Rata leasing ...................................................... 1000 lei
Diferenta curs rata leasing ..................................... 50 lei
Dobanda leasing .................................................. 600 lei
Diferenta curs dobanda .... .................................... 30 lei

TOTAL ............................................................... 1680 lei


Luna urmatoare, tot exemplu

Rata leasing ....................................................... 1000 lei
Diferenta curs rata leasing ..................................... -80 lei
Dobanda leasing .................................................. 600 lei
Diferenta curs dobanda .... .................................... -48 lei

TOTAL ............................................................... 1478lei



Avand in vedere faptul ca eu platesc suma finala, trebuie sa mai procedez ca in cazul firmelor - ADICA sa evidentiez rata si dobanda standard (fara diferente) si la finele anului sa centralizez diferentele cu + si -, sa fac total si sa constitui un venit sau o cheltuiela cu suma rezultata?



Este o greseala sa trec pe cheltuieli SUMA PLATITA CONFORM OP (adica - cu diferente de pret incluse?).

Multumesc!

nimeni ???

Cometa SQL