Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
lup gabriela monica - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


lup gabriela monica

Inregistrat la: 05 Sep 2007
Offline Ultimul click: Feb 01 2011 04:08 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Examen aptitudini 2010

07 October 2010 - 01:24 PM

Vezi postareaadriana.vrabie, la Oct 6 2010, 03:55 PM, a spus:

Poate sa-mi spuna cineva cum a rezolvat ANC societatii B de la Varianta 1 - A2 2009? Mie imi iese cu valoarea in rosu ceea ce este incorect.
Cred ca lipseste ceva din datele problemei si mai exact la "Alte informatii" ar fi trebuit sa mai bage valoarea disponibilitatilor.

ANC societatea B capital social + 500.000
rezerve + 20.000
profit + 20.000
provizioane + 110.000
chelt.infiintare - -40.000
KH - -80.000
plusvaloare fond comercial 200.000
plusvaloare imobilizari + 800.000
plusvaloare stocuri - -700.000
plusvaloare creante - -1.400.000
TOTAL -570.000

Astept corectii. Multumesc


total anc soc b = 530.000
- 300.000 stocuri
- 100.000 creante

iar total anc a = 2.106.000

ai facut-o mai departe sau ai ramas aici?

In topicul:Examen aptitudini 2010

02 September 2010 - 01:29 PM

am postat variantele din 2009..sper sa colaboram pt rezolvarea lor...poate ceva asemanator vom primi
se cam apropie examenul...si materia e cam multa
si din norma 35 am auzit ca au cam fost intrebari la oral...

In topicul:probleme stagiari an 1

15 April 2010 - 09:21 PM

Vezi postareaioan2008, la Apr 14 2010, 09:08 PM, a spus:

Va rog sa ma ajutati in rezolvarea urmatoarelor probleme
problema 2 la fiscalitate:
a) 1) din decontul aferent ianuarie-martie 2009 exista TVA de plata -3.000 lei care este neachitat pana la data de 25 iulie 2009 si pentru care o sa se instituie majorari si penalitati de plata.

2) 14 aprilie 2009 achizitioneaza materii prime si cauciuc de la SC Braileanca SRL
% = 401 17.850
301 15.000
4426 2.850 (15.000 X 19 %)
- achitarea partiala a facturii la scadenta de 30 zile de 14 mai 2009.
401 = 5121 8.925
- achitarea diferentei cu plata de penalitati de 0.5 % pe zi
% = 5121 9.371
401 8.925
6581 446 (8.925 x 10 x 0.5 %)

3) 15 mai 2009 achizitioneaza marfuri de la SC Conart SRL
% = 401 10.710
371 9.000 [( 200 -20) x 50]
4426 1.710
- inregistrarea adaosului comercial si TVA neexigibila
371 = % 6.000
378 3.605 [(252.1 -180) x 50]
4428 2.395 (19% x 300x 50)
- vanzarea pantofilor
5311 = % 15.000 (300 x 50)
707 12.605 (252.1 x 50)
4427 2.395

- descarcarea gestiunii pentru marfa vanduta
- calculam cota de adaos comercial aferent iesirilor din stoc
K = Si 378 + Rc 378/ ( Si 371+Rd 371) + (Si 4428 + Rc 4428)
Rc 707 x K
% = 371 15.000
607 9.000
378 3.605
4428 2.395

4) achizitionarea unui automobil in leasing
2133 =167 70.000
- Acordarea unui avans de 10 %
% = 404 8.330
167 7.000
4426 1.330
404 = 5121 8.330
Restul leasingului de plata este de 63.000
Dobanda de 12 % = 7.560
Total leasing 70.560
Rate lunare de 1.120
- Iunie primirea primei facturi:
% = 404 1.332,8
167 1.000
4426 190
666 120
4426 22.80
- Amortizarea din iunie
6811 = 2813 xxx
- In 15 iulie achitarea facturii
404 = 5121 1.332,80

5) achizitionarea din Franta de marfuri ( cizme) de la firma Societe inregistra in scopuri de TVA in valoare de 3.000 Eur, curs valutar
1 eur= 4 lei
371 = 401 12.000 (3.000 eur x 4 lei/eur)
4426 = 4427 2.280 (12.000 X 19 % datorita faptului ca ambele firme sunt inregistrate in scopuri de TVA, se poate aplica taxarea inversa)

6) livrarea de produse finite catre societatea Francoise din Franta, inregistrata in scopuri de TVA, deci se poate aplica taxarea inversa.
411 = 701 25.000
4426 = 4427 4.750
- Descarcarea gestiunii de produsele finite obtinute
711 = 345 25.000

7) Achizitionarea de materiale auxiliare necesare productie de la o persoana fiziza autorizata PFA neinregistrata in scop de TVA
3021 = 401 500

8) Livrarea catre SC Victoria SRL produse finite in valoare de 10.000 lei
411 = % 11.900
701 10.000
4427 1.900
- Descarcarea gestiunii de produsele finite vandute
711 = 345 10.000

9) inregistrarea si achitarea facturiilor de energie electrica, gaze si telefon in valoare de 850 lei inclusiv TVA
% = 401 850
605/612 714
4426 136

b) valoarea TVA deductibila si TVA colectata aferente trim II

D 4426 C D 4427 C
2.850 2.395
1.710 2.280
1.330 4.750
190 0 1.900
22.80 11.325
2.280
4.750
136 0
13.268,80

c) soldul TVA la data de 30 Iunie 2009
% = 4426 13.268,80
4427 11.325
4424 1.943,80
- Tinand cont de faptul ca la data de 25 iulie firma avea neachitat TVA de plata aferent trim I in valoare de 3.000 lei se va compensa suma TVA de recuperat din trim II cu cel din trim I
4423 = 4424 1943,80
- Firma tot mai are TVA de plata in valoare de 1056.20 ( 3000- 1943.8), sold 4423.

d) care din operatiile de mai sus trebuie raportata in declaratia reapitulativa si de ce?

- Trebuie raportate in declaratie recapitulativa conform art.156 (4) din Codul fiscal pentru achiziitiile si livrariile intracomunitare.
- Art. 1564. - (1) Fiecare persoana impozabila, inregistrata conform art. 153, trebuie sa intocmeasca si sa depuna la organele fiscale competente, pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare unui trimestru calendaristic, o declaratie recapitulativa privind livrarile intracomunitare, conform modelului stabilit de Ministerul Finantelor Publice, care va cuprinde urmatoarele informatii:
a) suma totala a livrarilor intracomunitare de bunuri scutite de la plata taxei, in conditiile art. 143 alin. (2) lit. a) si d) pe fiecare cumparator, pentru care exigibilitatea taxei a luat nastere in trimestrul calendaristic respectiv;
b) suma totala a livrarilor de bunuri efectuate in cadrul unei operatiuni triunghiulare, prevazute la art. 1321 alin. (5) lit. b), efectuate in statul membru de sosire a bunurilor expediate sau transportate, pe fiecare beneficiar al livrarii ulterioare care are desemnat un cod T, si pentru care exigibilitatea taxei a luat nastere in trimestrul calendaristic respectiv.
(2) Fiecare persoana impozabila inregistrata in scopuri de TVA, conform art. 153 si 1531, trebuie sa depuna la organele fiscale competente, pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare unui trimestru calendaristic, o declaratie recapitulativa privind achizitiile intracomunitare, conform modelului stabilit de Ministerul Finantelor Publice, care va cuprinde urmatoarele informatii:
a) suma totala a achizitiilor intracomunitare de bunuri, pe fiecare furnizor, pentru care aceasta persoana impozabila este obligata la plata taxei, conform art. 151, si pentru care exigibilitatea taxei a intervenit in trimestrul calendaristic respectiv;
b) suma totala a achizitiilor de bunuri efectuate in cadrul unei operatiuni triunghiulare, pentru care furnizorul a desemnat persoana impozabila beneficiara drept persoana obligata la plata taxei, in conformitate cu prevederile art. 150 alin. (1) lit. e).
(3) Declaratiile recapitulative se depun numai pentru perioadele in care ia nastere exigibilitatea taxei pentru astfel de operatiuni.

In topicul:stagiu anul I

22 February 2010 - 03:43 PM

2. Să se calculeze fluxul de numerar de gestiune și cel disponibil în cazul unei întreprinderi pentru care se cunosc următoarele elemente: cifra de afaceri 40000 u.m., cheltuieli materiale 20000 u.m., cheltuieli salariale 10000, cheltuieli cu amortizarea 1500 u.m., cheltuieli cu dobânzi 800 u.m., impozit pe profit 1000 u.m.imobilizărila începutul anului 2000 u.m., imobilizări la sfârșitul anului 2100 u.m., creșterea activului circulant net 100 u.m.

3. Să se calculeze marja comercială și valoarea adăugată generate de societatea X despre care se cunosc informațiile financiare din tabelul de mai jos și să se analizeze repartiția valorii adăugate pe destinații.
Indicator u.m.
Venituri din vânzarea mărfurilor 20000
Producția vândută 30000
Producția stocată 1000
Producția imobilizată 200
Cheltuieli cu mărfurile 15000
Cheltuieli cu materii prime 15000
Cheltuieli salariale 12000
Cheltuieli cu amortizarea 3000
Cheltuieli cu chirii 1500
Cheltuieli cu dobânzi 1400
Impozit pe profit 1000

4. Calculați și interpretați situația netă a unei întreprinderi care prezintă următoarea situație financiară:
Indicator 31.12.n
Imobilizări 1500
Stocuri 400
Creante 250
Disponibilități 30
Datorii mai mari de un an 2500
Datorii mai mici de un an 350
Din care datorii bancare pe termen foarte scurt 5

daca aveti rezolvarile la problemele astea va rog mult sa le postati...multumesc anticipat

In topicul:probleme stagiari an 1

22 February 2010 - 03:09 PM

Vezi postarealaura_popa30, la Oct 20 2009, 02:19 PM, a spus:

Buna! Ma poate ajuta cineva cu raspunsurile la urmatoarele probleme atasate:
buna, ai intrat in posesia rezolvarilor, daca da nu le postezi te rog, si eu as avea nevoie de problemele 3 si 4, te rog sau sa mi le trimiti la adresa de email lup.gabriela@yahoo.com, mersi anticipat

Cometa SQL