Buna ziua,
As dori sa aflu si eu mai multe informatii cu privire la posibilitatea platii a jumatate din impozitul pe venit a unui pfa.
Sunt angajat cu norma intreaga, si am si un pfa. Imi puteti spune unde este specificat in legislatia noastra aceasta posibilitate de a plati jumatate din impozitul datorat de pfa si ce documente ar trebui sa prezint la Administratia financiara pentru a obtine acest lucru.
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: Iulian Motoroiu
Iulian Motoroiu
Inregistrat la: 11 Sep 2007Offline Ultimul click: Oct 14 2013 02:39 PM




Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 22 (0 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (20 postari)
- Vizualizari: 2374
- Titlu User Membru junior
- Varsta 45 ani
- Data nasterii Februarie 3, 1980
-
Gender
Male
-
Location
Buzau
0
Neutral
User Tools
Prieteni
Iulian Motoroiu nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Postari ale mele
In topicul:PFA norma de venit rectificat penalizari
01 April 2013 - 02:09 PM
In topicul:inregistrare capital social,cotizatii la o asociatie
29 November 2012 - 10:13 AM
Buna ziua,
Ma puteti ajuta in a ma lamuri cu modalitatea de incasare a cotizatiilor membrilor unui ONG. Adica factura sau chitanta, si daca imi puteti specifica o reglementare (act normativ) care sa sustina aceasta modalitate. Va multumesc.
Ma puteti ajuta in a ma lamuri cu modalitatea de incasare a cotizatiilor membrilor unui ONG. Adica factura sau chitanta, si daca imi puteti specifica o reglementare (act normativ) care sa sustina aceasta modalitate. Va multumesc.
In topicul:decl. 392A si 392B/ topic 2011
09 February 2011 - 04:01 PM
Intrebare: Ce ne facem cu TVA-ul? atat pentru livrari cat si pentru achizitii?
Stim foarte bine ca in 2010 am avut o schimbare de cota de TVA, in acest context trebuie sa trecem exact TVA-ul colectat pe cele 2 categorii inregistrati si neinregistrat, si TVA-ul dedus, binenteles la achizitiile de la cei inregistrati. In acest context nu mai da corelatia Baza*24% = TVA din declaratie. Este vreo problema in acest sens. Din cei care au depus, programul verifica aceasta corelatie?
Stim foarte bine ca in 2010 am avut o schimbare de cota de TVA, in acest context trebuie sa trecem exact TVA-ul colectat pe cele 2 categorii inregistrati si neinregistrat, si TVA-ul dedus, binenteles la achizitiile de la cei inregistrati. In acest context nu mai da corelatia Baza*24% = TVA din declaratie. Este vreo problema in acest sens. Din cei care au depus, programul verifica aceasta corelatie?
In topicul:vanzare auto
14 April 2010 - 02:55 PM
Am si eu o speta, si sper sa gasesc ajutor repede.
O persoana juridica platitoare de TVA a achizionat o autofurgoneta VW second-hand, pentru transport persoane. Societatea are ca obiect de activitate principal(cod CAEN) transportul terestru de marfuri si persoane. Achizitia s-a realizat prin inchiderea unui contract de leasing inainte de termenul final de 4 ani al contractului, repsectiv dupa 1 an si 6 luni. Practic societatea de leasing i-a facturat in februarie valoarea ramasa din contract. Primul aspect care-l pun in discutie este daca TVA-ul aferent acestei ultime facturi este deductibil, tinand cont de faptul ca obiectul de activitate al firmei este Activitatea de transport persoane?
Acum, in martie am o alta problema. Persoana juridica vinde autofurgoneta, la o persoane juridica inregistrata in scopuri de TVA in Franta la un pret mai mic decat valoarea ramasa neamortizata. Pentru diferenta dintre valoarea neamortizata si pretul de vanzare societatea are un deviz de la service autorizat Volkswagen prin care se specifica faptul ca motorul masinii este defect, aceaste reprezentand o justificare a diminuarii valorii de vanzare a masinii. Intrebarea este urmatoarea: poate fi considerata aceasta livrare ca o livrare intracomunitara? Daca da, ce ar fi trebuit sa fie specificat pe factura INVOICE?, Daca nu, consideer ca pe INVOICE ar trebui sa fie scrisa si valoare TVA-ului.
In ce priveste diferenta dintre valoarea neamortizata si pretul de vanzare, devizul dat de service poate fi o justificare pentru reevaluarea in contabilitate a mijlocului fix, deci implicit reducerea valorii contabile a mijlocului fix, diferenta evidentiind-o in Rezerve din reevaluare?
Astept o informatie, raspuns cat mai repede posibil. Maine este termenul final pentru trim. I, pentru declaratia 390. Va multumesc
O persoana juridica platitoare de TVA a achizionat o autofurgoneta VW second-hand, pentru transport persoane. Societatea are ca obiect de activitate principal(cod CAEN) transportul terestru de marfuri si persoane. Achizitia s-a realizat prin inchiderea unui contract de leasing inainte de termenul final de 4 ani al contractului, repsectiv dupa 1 an si 6 luni. Practic societatea de leasing i-a facturat in februarie valoarea ramasa din contract. Primul aspect care-l pun in discutie este daca TVA-ul aferent acestei ultime facturi este deductibil, tinand cont de faptul ca obiectul de activitate al firmei este Activitatea de transport persoane?
Acum, in martie am o alta problema. Persoana juridica vinde autofurgoneta, la o persoane juridica inregistrata in scopuri de TVA in Franta la un pret mai mic decat valoarea ramasa neamortizata. Pentru diferenta dintre valoarea neamortizata si pretul de vanzare societatea are un deviz de la service autorizat Volkswagen prin care se specifica faptul ca motorul masinii este defect, aceaste reprezentand o justificare a diminuarii valorii de vanzare a masinii. Intrebarea este urmatoarea: poate fi considerata aceasta livrare ca o livrare intracomunitara? Daca da, ce ar fi trebuit sa fie specificat pe factura INVOICE?, Daca nu, consideer ca pe INVOICE ar trebui sa fie scrisa si valoare TVA-ului.
In ce priveste diferenta dintre valoarea neamortizata si pretul de vanzare, devizul dat de service poate fi o justificare pentru reevaluarea in contabilitate a mijlocului fix, deci implicit reducerea valorii contabile a mijlocului fix, diferenta evidentiind-o in Rezerve din reevaluare?
Astept o informatie, raspuns cat mai repede posibil. Maine este termenul final pentru trim. I, pentru declaratia 390. Va multumesc
In topicul:calcul impozit profit / topic 2009 si 2010
21 January 2010 - 09:35 PM
Daca inchei anul in 25.02.2010, atunci in D100 nu declari deloc impozit pe profit nici la cel calculat nici la cel minim. Practic in D100 nu tb sa apara deloc obligatia impozit pe profit, urmand ca la 25.02.2010 sa depui D101 in care vei avea cu siguranta de datorat si platit impozitul minim la care te incadrezi tu. Daca inchei anul fiscal in 25.04.2010 atunci in D100 din 25.01.2010 declari echivalentul impozitului declarat in trim. III, dar nu mai putin de impozitul minim datorat pt trim. III. De retinut, daca esti microintreprindere in intelesul impozitului pe venit micro, exercitiul financiar se incheie in mod obligatoriu in data de 25.01.2010 pt care tb sa depui D100 cu cel putin valoarea impozitului minim forfetar aferent trimestrului IV.
P.S. Astazi am depus declaratiile D100 la Administratia Fin. Buzau si pt societatile la care inchei exercitiile financiare la 25.02.2010 am depus D100 fara impozit pe profit, fara sa intampin probleme.
Spor la treaba.
P.S. Astazi am depus declaratiile D100 la Administratia Fin. Buzau si pt societatile la care inchei exercitiile financiare la 25.02.2010 am depus D100 fara impozit pe profit, fara sa intampin probleme.
Spor la treaba.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: Iulian Motoroiu
- Regulament


Find content
Afisare istoric nume


