Buna ziua,
as vrea sa discutam despre eventuale probleme care ar putea aparea (daca este cazul) atunci cand:
registrul de casa, nir-urile, raportul de gestiune, bonurile de consum - se fac in afara magazinului, depozitului, atelierului de productie, sediului social (adica la un om polisportiv numit contabil care lucreaza independent).
aceasta "maculatura" trebuie listata pe hartie? sau se merge ca la cartea mare, registrul jurnal cu listari la cerere?
ipoteza suplimentara: firmele (si sunt multe) nu organizeaza control intern asupra gestionarului, casierului (ca acestia sa trebuiasca sa semneze raportul de gestiune, registrul de casa) si atunci unicul scop ramas este respectarea disciplinei financiar-contabile iar patronul (administratorul firmei) semneaza tot.
stim ca se practica f mult acest mod de lucru si cred ca este f. important, cred ca va deveni si mai important in urmatoarea perioada cand va creste concurenta in interiorul profesiei contabile si criza va aduce tarife micsorate.
george_v
Inregistrat la: 31 Oct 2007Offline Ultimul click: Jan 13 2017 10:19 AM