Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
roscatica - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


roscatica

Inregistrat la: 10 Jan 2008
Offline Ultimul click: Jun 28 2010 02:17 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:investitie spatiu inchiriat

01 December 2009 - 09:28 PM

buna
am o problema f grea-dupa parerea mea-: seful meu tocmai a semnat un ctr de inchiriere pe 5 ani cu o soc "A". societatea A si-a luat angajamentul prin ctr sa ne faca niste amenjari de spatiu care au o valoare f mare (>150.000 EURO). Tot in ctr scrie ca desi aceste amenajari (care constau in ridicare de pereti, cablari, retea electrica etc) sunt cheltuiala lui A, ele sunt de fapt proprietatea noastra, a chiriasului (adica investitia noastra). Acum seful meu ma intreaba ce ar trebui facut ca sa ne putem amortiza aceatsa investitie? eu nu inteleg in baza a ce pot eu sa consider aceasta investitie ca fiind amortizabila eu neavand nici factura, nici plata, nici nimic - in afara ctr de chirie.
aa, si mai scrie in ctr de inchiriere ca valoarea amenajarilor se va regasi in valoarea chiriei lunare pe care o vom plati proprietarului in cei 5 ani de inchiriere (fara sa se faca o referire distincta la costul acestora)...
va rog sa ma ajutati..cum se trateaza fiscal o astfel de situatie? ce trebuie sa fac...?
va multumesc

Cometa SQL