Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
kris-sabin - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


kris-sabin

Inregistrat la: 12 Jan 2008
Offline Ultimul click: Jan 09 2012 02:41 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:infiintare societate

09 June 2009 - 11:14 PM

Buna ziua, am si eu o intrebare: daca o societate are sediul social intr-un oras, iar ulterior a deschis un punct de lucru intr-o comuna care apartine de alt oras, unde depune declaratiile la administratia din orasul unde are sediul social sau punctul de lucru?

In topicul:ajutor inmormantare

27 May 2008 - 09:31 PM

[Ajutorul de care vorbeste Negocont este deductibil in limita a 2% din fondul de salarii.
[/quote]
Buna tuturor,
Am si eu o intrebare pentru lit.c) din art.51 societatea suporta aceasta cheltuiala? Sau se deduce din obligatiile la stat?
Va multumesc anticipat.

In topicul:Creditare societate-asociat unic

07 May 2008 - 06:01 PM

Buna tuturor,
Am si eu o intrebare, am preluat acum contabilitatea la o firma si are solduri in conturile 461, 462 si 455 aferente asociatului unic. Se pot compensa si sa ramana sold doar pe 455? Daca da care ar fi notele contabile, ca in lege nu exista corespondenta intre ele? Sau se storneaza si se refac pe 455?
Astept sugestii, va multumesc.

In topicul:Inregistrare gresita?

09 April 2008 - 07:26 PM

Nu cred ca ct.134 e potrivit, deoarece nu ai primit masina de stantat.Banuiesc ca pt.aceasta masina s-au executat anumite lucrari de asamblare, dispozitive care s-au incorporat in utilaj.Acestea au fost cheltuiala firmei atunci, si rezulta utilajul respectiv pe care trebuie sa-l cataloghezi la venituri (231=722 si concomitent 213=231 si amortizare o poti recalcula 681=281 din urma). Mai este problema principiului independentei ex.fin (ch.ani trecuti-venit an curent), dar ca sa-i dai o valoare la utilaj poti sa treci si manopera cu executia, nu doar consumurile materiale.

In topicul:Inregistrare gresita?

09 April 2008 - 04:16 PM

Vezi postareanico_ro, la Apr 9 2008, 03:08 PM, a spus:

Fiecare componenta a mijlocului fix are valoarea cuprinsa intre 50 si 450 ron, dar impreuna au val de 1900 ron.
Imi pare corect:
8035- credit fiindca am constata la inventar ca nu (mai) exista acele obiecte de inventar date in folosinta
si concomitent plus la imobilizari 213=134 cu valoarea instalatiei in care ob inv au fost incorporate si concomitent cu amortizarea trecerea "subventiei" pe venituri 134=758.
Buna, eu am lucrat cu asa ceva foarte mult. Sa-ti spun cum faceam inreg. in conta:
- receptii: 303=401
- consum 603=303; 8035 debit
Daca patronul este angajat se trece in val mijl.fix si manopera, respectiv salariul lui , orele lucrate efectiv.
Noi deschideam o comanda interna pentru fiecare mijloc fix, instalatie ce era si acolo erau trecute toate consumurile materiale si orele lucrate. Daca la sfarsit de luna nu era finalizat, faceam urmatoarele note contabile, bineinteles dupa un raport intern care centraliza consumurile si manopera:
345.(analitic distinct nefinalizate)=711 daca era ob de inv
sau 231.analitic=722 daca era mijloc fix
In luna urmatoare se adauga ce s-a lucrat la mijl.fix sau ob.de inv.
La receptie faceam urmatoarele note:
303=345 receptia pe baza de pv de receptie cu totalizarea rapoartelor
sau 213=231 la fel.
Sper ca ai inteles.


si bineinteles 8035 credit- am uitat
daca mai sunt si alte cheltuieli 302.1,302.8 etc

Cometa SQL