Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
domjanm - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


domjanm

Inregistrat la: 17 Jan 2008
Offline Ultimul click: Apr 12 2014 11:13 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:care ar fi tarifele / salariu ...?

20 August 2010 - 01:47 PM

Nu am apucat sa vad o luna inchisa (cate dosare sunt cu acte primare), dar ma gandesc ca avand 18 angajati cu CIM (plus restul fara?) are ceva de lucru... totusi 2 500 ron la 4 ore nu stiu daca-mi va da, probabil va veni cu " nu este prea mult de lucru, de asta si vreau cu 4 ore, bla-bla-bla..."
Multumesc.

In topicul:care ar fi tarifele / salariu ...?

19 August 2010 - 02:44 PM

Buna,
sunt din Oradea si incerc sa "prind" un post de contabil de la A la Z (bilant) la o firma de productie mobila, cu 18 angajati (salarii de facut, CIM, declaratii, tot...), locul de munca la o distanta de 15 km (de la mine din bloc pana la firma, care este in afara orasului).
Ei vor cu CIM 4 ore, zilnic, ceea ce ar insemna cam 4ore +2 ore drumul dus-intors, dar eu sper sa ne intelegem la 8 ore tot a doua zi. Pana acum dadeau la o firma de contabilitate, dar acuma vor "contabilul lor", care sa fie la indemana cand au nevoie de ceva date... :lnr (1):
Pareri, va rog, ce salar (net) as putea cere, nu am idee, ca de mult nu am mai avut CIM, lucrez ca PFA, la mine acasa (birou= sufragerie :laugh: )

In topicul:decl. 394 / 2010

08 January 2010 - 11:53 AM

Vezi postareaovydyu20, la Jan 7 2010, 04:35 PM, a spus:

sincer mi se poare o mare prostie

daca depunem lunar, va fi cam in felul urmator:
In prima luna declari 394/luna, apoi din lunile urmatoare mergi cu 394 rectificativa/lunile depuse + 394/luna curenta, si tot asa inainte... la un moment dat vei duce rectificative pe 11 luni :pullhair:

In topicul:care ar fi tarifele / salariu ...?

24 November 2009 - 03:14 PM

Vezi postareaOtilia Alupei, la Nov 24 2009, 11:59 AM, a spus:

... si eu ! :smile:


Subscriu si eu, dar sa va povestesc totusi ceva: :frusty:
Acu' 3 sapt. ma cauta cineva din partea unei cunostinte, sa-i tin contabilitatea la o placintarie, SRL. Discutam despre toate problemele contabile+fiscale aferente demararii afacerii, ce fel de documente se intocmesc, registre, formulare tipizate, etc,etc...
Am reusit sa-l conving :pullhair: si "am batut palma" la 350 lei pt. serviciile mele.
Ne-am despartit cu intelegerea ca pe data viitoare (peste 1 sapt.) intocmesc contractul de prestari servicii sa-l semnam.
Au trecut 3 sapt. de atunci, nici un telefon, nici sa ma caute personal...Astazi am trecut pe strada unde este chioscul, ce sa va zic??? este deschis, "clientul" meu insa m-a uitat, in mod sigur are alt contabil :smile:
Concluzia:
1, Patronul respectiv si-a gasit un contabil mai ieftin, dar atata bun simt nu a avut sa-mi spuna ca nu mai vrea sa-i lucrez.
2, De acum inainte, daca un client nou imi cere sa-i spun de ce anume are nevoie la pornirea afacerii, ii voi cere TAXA DE CONSULTATIE, ca la avocati, cu specificarea ca i se va lua in calcul aceasta taxa la prima factura de prest.serv.

In topicul:examen aptitudini 2009

13 October 2009 - 09:57 AM

Vezi postareaariana.mara, la Oct 12 2009, 03:01 PM, a spus:

diana, si eu am avut ghinionul sa am varianta 3(la fel de grea a fost si 1), doamna de langa mine a avut varianta 2, super varianta, ....intradevar nu dadea activul cu pasivul, am crezut ca nu vad bine, in final am explicat trecerea de la bilantul contabil la cel economic, asa ni se si cerea, si avand in vedere ca pentru intocmirea bilantului economic trebuie sa ai punct de pornire cel contabil, am scris ajustarile, am facut un ANC- crede-ma ca nu mai stiu in final ce varinta de pe ciorna am scris, am facut bilantul functional si financiar pornind de la cel contabil ....bine explicandu -le si ...atat, joi se dau rezultatele..nu ne ramane decat sa asteptam.....succes

la fel am patit si eu, am crezut ca nu fac bine bilantul contabil :smile: : am trecut la celelalte subiecte... dupa vreo 2 ore una din sala a avut curajul sa se ridice si sa intrebe daca nu cumva este vreo problema la acel subiect? i s-a raspuns ca nu :thumbup: Ce sa fac, ce sa fac???? m-am zis ca o scot eu cumva, am bagat o "diferente " la Pasiv cu suma ce-mi lipsea, apoi cu bilantul contabil astfel "corijat" :lostit (13): am trecut la treaba, bilant economic, valoare intrinseca, etc., etc...
vorba ta, nu ne ramane decat sa asteptam... :frusty:

Cometa SQL