Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
gfctitti - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


gfctitti

Inregistrat la: 31 Jan 2008
Offline Ultimul click: Dec 29 2017 11:42 AM
-----

Topicele mele

decl. mediu / topic 2012

11 January 2012 - 11:44 AM

am si eu o intrebare daca ma puteti ajuta:

anul trecut am facut in luna august un contract cu o firma care recicleaza deseuri ( ambalaje) ; eu pana in luna august am complectat declaratia pt fond mediu si mi s-a calculat cat trebuie sa platesc. Ce mai declar in continuare ? ceea ce declar si pentru firma cu care am facut cotract? , daca trec in declaratia initiala in continuare deseurile pe lunile aug- dec. apare o suma de plata mai mare ca cea din august desi in declaratie specific ca deseurile sunt "valorificate prin alte metode" ; cred ca gresesc la complectare , daca stie cineva va rog sa-mi spuneti sau eventual cu cine pot lua leg. sa ma lamureasca
va multumesc

investitii in cladiri inchiriate

09 March 2010 - 06:13 PM

Am si eu o intrebare ca desi am rasfoit aproape tot forumul nu am gasit ceva asemanator.
La o cladire inchiriata, chiriasul a investit o oarecare suma pe care vreau sa o inregistrez in contabilitate (sa apara in valoarea cladirii)
Nu sunt sigur daca suma investita de chirias trebuie sa o inregistrez ca o reevaluare a cladirii sau ca un venit (ceea ce nu imi convine).
Daca poate cineva sa-mi raspunda va rog sa-mi scrieti monografia contabila.

Cometa SQL