Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ATAPELEA - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ATAPELEA

Inregistrat la: 04 Feb 2008
Offline Ultimul click: Oct 07 2016 11:07 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:TVA la incasare - topic 2013

26 September 2013 - 02:31 PM

Buna ziua
am si eu urmatoarea situatie
societatea mea (care este cu tva la incasare)in luna martie am cumparat de la un furnizor(care este cu tva la incasare) marfa si am facut urmatoarea inregistrare
3021 =401
4428A =401
din diferite motive nu am achitat aceasta factura pana in prezent
pot sa deduc tva-ul la aceasta factura tinand cont ca au trecut 90 de zile ? facand inregistrarea 4426A=4428A
Mersi de ajutir.

In topicul:asociatie non profit

11 May 2012 - 09:45 PM

INFORMATII DESPRE ASOCIATIA NON PROFIT
-asociatia nu are angajati
-nu are activitate economica
-cod caen 9499

SCOPUL ASOCIATIEI
-strangerea de fonduri pentru baietelul meu care are o problema de sanatate


ACTIVITATI DESFASURATE: VENITURI
1- a incasat bani dintr-o donatie facuta de o societate comerciala in baza unui contract;
Va rog sa imi spuneti si mie inregistrarea contabila.

2- am incasat bani de la administratia financiara deoarece am depus formularul 230;
Va rog sa imi spuneti si mie inregistrarea contabila.

3- am incasat bani de la persoane fizice care au depus bani in contul bancar;
3a-Va rog sa imi spuneti si mie inregistrarea contabila.
3b-Ce acte mai trebuie sa fac pentru aceste incasari.


ACTIVITATI DESFASURATE: CHELTUIELI
- bani au fost retrasi de mine (presedinte) si folositi pentru tratamentul baiatului (medicamente, aparatura cumparata din SUA, transport cu avionul in SUA, tratament la o clinica din SUA, etc….etc…). Vreau sa mentionez ca toate cheltuielile enumerate mai sus au fost facute pe „persoana fizica” deoarece era foarte complicat sa se faca pe asociatie (import aparatura, taxe vamale, etc.) foarte multa birocratie si hartogaraie. Marea parte a actelor (facturi, chitante, bonuri, etc.) cu care s-au cheltuit banii pe „persoana fizica” le am.
4-Va rog frumos sa imi spuneti si mie ce acte trebuie sa fac intre Asociatie si „persoana fizica” pentru banii retrasi din asociatie si cheltuiti
5- Va rog frumos sa imi spuneti si mie inregistrarea contabila.



DECLARATII DEPUSE IN 2011:
6-nu am depus nici un fel de declaratie TREBUIA DEPUSA VRE-O DECLARATIE ?

VA MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU RASPUNSUL LA INTREBARILE 1,2,3a,3b,4,5,6, SI VA DORESC MULTA SANATATE SI NOROC.

In topicul:FUNDATII - contabilitate

10 May 2012 - 08:45 AM

INFORMATII DESPRE ASOCIATIA NON PROFIT
-asociatia nu are angajati
-nu are activitate economica
-cod caen 9499

SCOPUL ASOCIATIEI
-strangerea de fonduri pentru baietelul meu care are o problema de sanatate


ACTIVITATI DESFASURATE: VENITURI
1- a incasat bani dintr-o donatie facuta de o societate comerciala in baza unui contract;
Va rog sa imi spuneti si mie inregistrarea contabila.

2- am incasat bani de la administratia financiara deoarece am depus formularul 230;
Va rog sa imi spuneti si mie inregistrarea contabila.

3- am incasat bani de la persoane fizice care au depus bani in contul bancar;
3a-Va rog sa imi spuneti si mie inregistrarea contabila.
3b-Ce acte mai trebuie sa fac pentru aceste incasari.


ACTIVITATI DESFASURATE: CHELTUIELI
- bani au fost retrasi de mine (presedinte) si folositi pentru tratamentul baiatului (medicamente, aparatura cumparata din SUA, transport cu avionul in SUA, tratament la o clinica din SUA, etc….etc…). Vreau sa mentionez ca toate cheltuielile enumerate mai sus au fost facute pe „persoana fizica” deoarece era foarte complicat sa se faca pe asociatie (import aparatura, taxe vamale, etc.) foarte multa birocratie si hartogaraie. Marea parte a actelor (facturi, chitante, bonuri, etc.) cu care s-au cheltuit banii pe „persoana fizica” le am.
4-Va rog frumos sa imi spuneti si mie ce acte trebuie sa fac intre Asociatie si „persoana fizica” pentru banii retrasi din asociatie si cheltuiti
5- Va rog frumos sa imi spuneti si mie inregistrarea contabila.



DECLARATII DEPUSE IN 2011:
6-nu am depus nici un fel de declaratie TREBUIA DEPUSA VRE-O DECLARATIE ?

VA MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU RASPUNSUL LA INTREBARILE 1,2,3a,3b,4,5,6, SI VA DORESC MULTA SANATATE SI NOROC.

In topicul:ONG - Contabilitate

10 May 2012 - 08:44 AM

INFORMATII DESPRE ASOCIATIA NON PROFIT
-asociatia nu are angajati
-nu are activitate economica
-cod caen 9499

SCOPUL ASOCIATIEI
-strangerea de fonduri pentru baietelul meu care are o problema de sanatate


ACTIVITATI DESFASURATE: VENITURI
1- a incasat bani dintr-o donatie facuta de o societate comerciala in baza unui contract;
Va rog sa imi spuneti si mie inregistrarea contabila.

2- am incasat bani de la administratia financiara deoarece am depus formularul 230;
Va rog sa imi spuneti si mie inregistrarea contabila.

3- am incasat bani de la persoane fizice care au depus bani in contul bancar;
3a-Va rog sa imi spuneti si mie inregistrarea contabila.
3b-Ce acte mai trebuie sa fac pentru aceste incasari.


ACTIVITATI DESFASURATE: CHELTUIELI
- bani au fost retrasi de mine (presedinte) si folositi pentru tratamentul baiatului (medicamente, aparatura cumparata din SUA, transport cu avionul in SUA, tratament la o clinica din SUA, etc….etc…). Vreau sa mentionez ca toate cheltuielile enumerate mai sus au fost facute pe „persoana fizica” deoarece era foarte complicat sa se faca pe asociatie (import aparatura, taxe vamale, etc.) foarte multa birocratie si hartogaraie. Marea parte a actelor (facturi, chitante, bonuri, etc.) cu care s-au cheltuit banii pe „persoana fizica” le am.
4-Va rog frumos sa imi spuneti si mie ce acte trebuie sa fac intre Asociatie si „persoana fizica” pentru banii retrasi din asociatie si cheltuiti
5- Va rog frumos sa imi spuneti si mie inregistrarea contabila.



DECLARATII DEPUSE IN 2011:
6-nu am depus nici un fel de declaratie TREBUIA DEPUSA VRE-O DECLARATIE ?

VA MULTUMESC ANTICIPAT PENTRU RASPUNSUL LA INTREBARILE 1,2,3a,3b,4,5,6, SI VA DORESC MULTA SANATATE SI NOROC.

In topicul:Monografie avans

11 January 2012 - 04:46 PM

Am si eu urmatoarea situatie:
-un furnizor emite o factura de avans pe data de 29-12-2011
-pe data de 10-01-2012 face storno, face factura de materiale, ridic materialele si fac plata.
Este corect ?
Exista obligatia plati facturii de avans intro anumita perioada?
Se spune undeva in lege ca facturile de avans trebuie platite sau stornate intr-o anumita perioada?
Furnizorul poate sa emita o factura de avans fara a primii niste bani acestea urmand a se vira sa zicem peste 20 de zile ?

Cometa SQL