Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
lorega - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


lorega

Inregistrat la: 07 Feb 2008
Offline Ultimul click: Feb 02 2023 07:36 AM
-----

Topicele mele

AIC?

24 February 2021 - 10:29 AM

Buna ziua! Firma platitoare de TVA lunar din Ro primesc o factura de la furnizor Cehia fara sediu in Ro, dar inregistrat in scopuri de TVA in Ro. Factura este in lei si cu TVA 19% pt. marfa achizitionata, cu datele firmei din Cehia, dar cu cod TVA RO. Pe factura este specificat ca livrarea se face de la firma din Cehia prin curierat. Cum inregistrez si declar achizitia si TVA? Ma puteti sfatui, va rog? Multumesc frumos!

deductibilitate facturi externe

13 February 2008 - 02:21 PM

Se cumpara on-line diverse (consultanta administrare site, fotografii, gazduire site,etc.), ocazional, care chiar se justifica conform obiectului de activitate. Se primesc facturile aferente on-line, in limba engleza, din SUA, Elvetia si altele. Nu contin tva sau chiar daca contin, nu deduc pt.ca nu sunt inregistrate la noi in scopuri tva. Insa, cheltuiala este deductibila sau nu?

MINUS DE INVENTAR

08 February 2008 - 02:01 PM

As dori sa va cer sfatul in urmatoarea situatie:
Exista un minus de inventar considerabil de mare. Procedura care se impune: inregistrez minusul pe chelt.neded., care genereaza un sold debitor 121 f.mare si colectez TVA, care inseamna o suma f.mare la TVA de plata .
Patronul nici nu vrea sa auda despre aceste inregistrari.
Voi ce ati face in situatia data? Exista vreo alta cale de rezolvare a situatiei, evident corecta si legala ?
Sa nu comentam motivele pt.care s-a ajuns in aceasta situatie ( le stim cu totii), ea exista si trebuie rezolvata.
Va rog, astept parerile voastre.

Cometa SQL