Bună ziua,
Am rugămintea către cei care cunosc contabilitatea fondurilor nerambursabile, să mă ajute cu următoarele informații:
societatea desfășoară activitatea pentru utilități publice, este un SA
Un proiect aprobat de MFE, împărțit pe surse de finanțare (9,27% Contribuție operator și 90,73% - surse FC, BS și BL)
Cererea de rambursare a fost înregistrată in contabilitate pe aceste surse de finanțare( 445=475)
După primirea notificării de la AM, au fost autorizate sumele ptr. BL și achitate celelalte (FC+BS+TVA), și au fost inregistrate și acestea (5121= 445)
In contul 445 a mai rămas suma aferentă obligației operatorului (sold debitor).
Vreau să știu cum se procedează cu acest sold, pentru că teoretic obligația operatorului a fost autorizată, dar cum o evidențiez, rămâne in sold până la inchiderea proiectului și o repartizez pe investiția realizată saucum se procedează?
mulțumesc
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: pav
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 167 (0.03 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (123 postari)
- Vizualizari: 7662
- Titlu User Membru junior
- Varsta 63 ani
- Data nasterii Ianuarie 16, 1961
-
Gender
Female
-
Location
bucuresti
Informatii de contact
1
Neutral
User Tools
Prieteni
pav nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Postari ale mele
In topicul:Fonduri nerambursabile UE
23 January 2018 - 11:12 AM
In topicul:Decontare cheltuieli fara factura
26 August 2015 - 09:28 AM
După cum spui se pare că cei din compania unde lucrezi nu înțeleg despre ce este vorba. În CCM este specificat procentul pe care fiecare salariat este îndreptățit să-l primească; în plus n-are a face cu TVA -ul din Grecia ( să zicem că la greci TVA-ul la turism este de 3%- cum se înregistrează ăn contabilitatea noastră -românească ?? , nu are logică -) pe baza unui referat făctu de tine la care atașezi documentele doveditoare de cazare, transport, etc din care rezultă sejurul , cu siguranță doamna de la conta va întelege cum se rezolvă această situație.
In topicul:fonduri UE la o institutie publica
04 February 2015 - 03:57 PM
Bună ziua,
Am rugămintea către cei care lucrează cu fondurile structurale să mă ajute cu următoarea informație:
Doresc să fac compensarea unor datorii (eu am datorie către un antreprenor (o sumă mare 1000 lei ) , iar antreprenorul către mine - o sumă mică ( 200 lei)
Diferența (800 lei) o plătesc antreprenorului cu ordin de plată.
Problema mea este că doresc să solicit la rambursare toată suma (1000 lei) La cererea de rambursare anexez factura impreună cu ordinul de plată si ordinul de compensare.
Ați avut o speță de acestă natură, cum s-a rezolvat?
mulțumesc
Am rugămintea către cei care lucrează cu fondurile structurale să mă ajute cu următoarea informație:
Doresc să fac compensarea unor datorii (eu am datorie către un antreprenor (o sumă mare 1000 lei ) , iar antreprenorul către mine - o sumă mică ( 200 lei)
Diferența (800 lei) o plătesc antreprenorului cu ordin de plată.
Problema mea este că doresc să solicit la rambursare toată suma (1000 lei) La cererea de rambursare anexez factura impreună cu ordinul de plată si ordinul de compensare.
Ați avut o speță de acestă natură, cum s-a rezolvat?
mulțumesc
In topicul:Deductib.chelt.aferente cofinantarii
18 November 2014 - 01:21 PM
Toate aspectele cu privire la eligibilitate sau neeligibilitate se gasesc scrise in Contractul de finantare, acolo se stabilesc toate conditiile de acordare a finantarii; cat si ce este eligibil; care este contributia benefiarului, cofinantarea, cat se suporta din fonduri, ce este cu TVA -ul.
In situatia prezentata de tine nu rezulta aceste aspecte; se pare ca doar culegi informatii; dar sa stii ca o informatie nu este general valabila pentru toate tipurile de finantari; fiecare are un anumit specific
In situatia prezentata de tine nu rezulta aceste aspecte; se pare ca doar culegi informatii; dar sa stii ca o informatie nu este general valabila pentru toate tipurile de finantari; fiecare are un anumit specific
In topicul:Chitanta neinregistrata, arhiva incompleta
14 November 2014 - 03:57 PM
Lipsa in gestiune se imputa persoanei responsabile cu gestiunea, daca in procesul verbal de predare-primire se face mentiunea aceasta; daca s-a omis si apoi s-a constatat ulterior atunci cel care a preluat este direct raspunzator.Daca nu exista documente prin care se constata lipsa banilor, atunci se face o cheta (daca locatarii doresc) pentru acoperirea acestei pagube.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: pav
- Regulament