Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
a.d.n. - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


a.d.n.

Inregistrat la: 15 Feb 2008
Offline Ultimul click: Jul 18 2016 06:23 AM
****-

Postari ale mele

In topicul:monografie contabila comision emitere scrisoare de bonitate

23 September 2014 - 04:18 PM

-pe chelt. cu serviciile bancare si asimilate

% = 401 (banca)
627
4426

Nu trebuie sa te incurce TVA - ul.

In topicul:proiect plafon plati/incasari numerar 2014

07 February 2014 - 11:06 AM

Categoric : NU!

Pentru firmele mai mari si asa este foarte greu si cu plafonul actual. Nici nu-mi imaginez cum am lucra cu un plafon de 2000.

Cred ar trebui sa le explicam si celorlalti ce se intampla. Nici eu nu lucrez cu toate spetele, dar incerc sa ma pun in locul celor care le intalnesc si se lovesc de mai multe situatii.

La o firma mai mare, cu mai multi angajati, cu diferite tipuri de activitati, se intampla ca un astfel de plafon sa te blocheze pur si simplu. Lucram cu foarte multe firme mici lunar (>300) care incearca sa-si diminueze costurile cu comisioanele bancare si lucreaza cu incasari/plati in numerar. Cam cum ar proceda domnii initiatori de proiect? Cum ar programa la plata atatia parteneri, intr-o singura luna? Au idee ce se intampla cu adevarat? Da' poate mai avem de platit cate un RCA, o rovinieta, niste piese auto, combustibil, chirii, comisioane, reparatii catre PFA, servicii, marfuri, .... In ziua in care am platit o factura de 1950 catre PFA, cam ce plati as mai putea face??? Media zilnica a platilor in numerar depaseste 5000 acum.

Si la incasari ne este greu. Avem de incasat o factura de 2001,58. Cum facem? Incasam astazi 1900 si mai venim si maine pentru diferenta? Inca un drum, inca o chitanta? Avem rute de trasee impartite pe zone, pe zile... nu strabatem tot orasul in fiecare zi.... Are idee cineva de realitatea din teren?

In topicul:Proces verbal protocol

11 February 2011 - 02:58 PM

Decizie.

In topicul:Plati pe baza de bonuri fiscale, respectiv pe baza de factura

10 February 2011 - 05:58 PM

Vezi postareamanole_cristian78, la Feb 10 2011, 03:34 PM, a spus:

Care este valoare de la care este necesar sa se achite cu factura fiscala ?

Cum sa se achite cu factura fiscala? Poate vreti sa spuneti 'chitanta'. Nu de alta, dar mai citesc si unii total neinitiati in contabilitate...

In topicul:noua declaratie inventar sanatate / 2011

09 February 2011 - 06:11 PM

@ ec_alin

Subscriu!

Cometa SQL