Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
liana08 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


liana08

Inregistrat la: 07 Mar 2008
Offline Ultimul click: Apr 25 2018 06:50 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:Situatii financiare anuale la 31.12.2011

27 February 2012 - 10:25 AM

Verificarea se face pe sectiunea " Declaratii depuse la ghiseu", oricum apare cu intarziere.

In topicul:Situatii financiare anuale la 31.12.2011

24 February 2012 - 03:33 PM

Multumesc, intre timp a aparut si m-am linistit !

In topicul:Situatii financiare anuale la 31.12.2011

24 February 2012 - 01:19 PM

Referitor la un bilant depus la Administratia Financiara : dupa ce a fost preluat la ghiseu, cu toate documentele care trebuiau anexate, am primit numar de inregistrare, bineinteles, dar mi-au spus ca acel numar trebuie verificat pe e-guvernare, abia de acolo mi se va comunica daca este valid sau nu, numarul de la finante nu inseamna ca este valid.Si ca sa fie treaba-treaba, la verificarea pe site primesc mesaj ca nu exista asa nr. de inregistrare depus pentru codul fiscal X !
A mai avut cineva aceasta problema?
E posibil sa dureze ceva timp pina avem inregistrarea la ei si validarea, ca la depunerea declaratiilor nu am avut nicio problema ?!

In topicul:valabilitate calitate coasigurat

09 February 2012 - 09:23 AM

Pe adeverinta emisa de Administratia Financiara este scris cat timp este valabila. La expirarea termenului va trebui ceruta o noua adeverinta.
Cea de la Primarie , asemenea.

In topicul:cum verific daca s-au depus declaratiile la fisc ?

01 February 2012 - 01:21 PM

Presupunand ca organizarea administratiei financiare din orasul dvs este , in linii mari, ca aceea la care merg eu , cam acestia ar fii pasii de parcurs :
- cel mai simplu pt identificarea tipului de contribuabil poate fi si la ghiseul unde se predau OP-urile pt. viramente, acolo exista liste cu contribuabilii , pe tipuri.Acestea sunt consultate de cei de la ghiseu, cand se fac alte plati decat cele la stat ( in conturi de trezorerie) sau transferuri de sume ,pt a se vedea daca firma are datorii neachitate ;
- apoi se merge la " Evidenta platitori -persoane juridice" - acolo , persoana care se ocupa de firma dvs. ( aici sunt organizate pe litere, alfabetic) va poate arata situatia si eventualele declaratii lipsa,platile efectuate.
Declaratiile cu care trebuie sa figurati sunt cele pe care le-ai stabilit in vectorul fiscal - D 010.
Pentru a primi lunar fisa fiscala se depune o cerere, aveti nevoie de stampila cand o intocmiti.
Daca aveti angajati trebuiie sa depuneti D 112, pentru TVA decontul - lunar sau trimestrial. Din 2012, si D 394, lunar sau trimestrial, asa cum depuneti TVA-ul.
Declaratia 390 daca aveti achizitii intracomunitare.

Cometa SQL