Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
e.ciob - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


e.ciob

Inregistrat la: 24 Mar 2008
Offline Ultimul click: Aug 10 2009 08:55 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Monografie agentie de turism

21 July 2008 - 10:21 PM

Buna!
Eu sunt angajata firmei, cu 2 ore, ca si contabila(pt ca am facut un curs de contabilitate de gestiune...acum 3 ani ) si ...dupa cum am zis....mi s-a zis sa incer eu...k sa nu mai dea administratorul bani la alt angajat(eu oricum nu primesc nimic).
ma chinui acum sa lucrez cu saga
imi trebuie doar un ajutor pt "plecare" k apoi cred ca ma descurc eu....dak citesc mai multe
la aceasta firma nu sunt alte intrari decat venitul la cre calculez impozitul de 2.5%.

am documente(facturi si chitante) de la infiintarea firmei din nov si dec2007, dar firma s-a infiintat abia in ianuarie 2008.
trebuiau neaparat scazute in aprilie?

cum sa fac?
ce sa fac cu acea instiintare de la finante?

multumesc frumos pt raspuns si inca o data imi cer sczuze pt intrebarile mele banale.
:frusty:

elena

In topicul:Monografie agentie de turism

20 July 2008 - 09:47 PM

Vezi postareaMariusss, la Nov 13 2006, 10:33 AM, a spus:

Ce ati dori sa stiti referitor la inregistrarile contabile pt. agentie de turism?
Buna!
imi cer scuze ca nu am dat "reply" la acest mesaj, dar nu stiu cum sa va trimit o intrebare(am vazut raspunsurile dumneavostra si sunt sigura ca...daca aveti timp...ma puteti ajuta si pe mine)
am o microintreprindere infiintata din dec2007 si platesc impozitul pe venit. Aceasta este o firma care am infiintat-o deoarece la locul de munca ne-au obligat pe toti sa ne infiintam o firma pt a ne pute lua banii care ii castigam pe langa salariu. am depus declaratile, am platit si imp pe venit(in aprilie) , dar acum nu stiu cum sa procedez. eu nu am facut nici o inregistrare in reg de casa. nu am nici o cheltuiala si nici un venit in afara de aceste facturi pe care primesc banii de la firma unde lucrez(aceste venituri stau la baza calcului imp pe venit). nu am inreg nici macar acele chelt de infiinatare a firmei.
cum sa fac? pot sa fac reg de casa din urma ?
din venituri se scad aceste chelt de infiinatare a firmei(dar sunt din dec2007)? se poate scadea si cateva bonuri de benzina? si apoi din diferenta dintre venituri si bonurile de benzina sa calculez imp pe venit?
poate ca nici nu explic bine ceea ce vreau... :frusty:
administratorul firmei mi-a zis sa ma acup eu de contabiliatea la firma, k nu e greu, k ma va ajuta o alta contabila si...pana la urma....nu ma prea descurc.
:thumbup: nici nu stiu cu ce sa incep....
puteti sa-mi spuneti macar unde sa citesc....de unde sa ma documentez despre asa ceva...cand se depune bilantul contabil?
mai am o intrebare:
am primit de la finante o scrisoare in care scrie:"in conformitate cu art.115 referitor la ordine a de stingere a datoriilor din Ordonanta nr92/2003...., va instiintam faptul ca platile efectuate de dumneavoastra au stins creante fiscale, dupa cum urmeaza...." si enumereaza CAS, SOMAJ, CAS....,SALARII...iar apoi scrie"suma neutilizata in stingere pana la data prezentei..."
despre ce este vorba? ce trebuie sa fac?
multumesc frumos si inca o data imi cer scuze pt miile de intrebari(si cred ca sunt si prostesti) :frusty:

elena

In topicul:imp pe venit-microintreprindere

30 March 2008 - 09:41 PM

Vezi postareamihai.maioru, la Mar 24 2008, 10:21 PM, a spus:

Buna,

daca firma nu a avut activitate asta nu inseamna ca declaratiile nu trebuiesc depuse.

Hai ca incepem cu declaratiile pt administratia financiara:
- 100 + 300 pana la 25.01.2008 pt luna decembrie.
- declaratie pe propria raspundere cu valoarea CA (cifra de afaceri) inregistrata in 2007 - pana la 31.01.2008
- declaratia 010 daca ai avut ceva modificari in vectorul fiscal.
- declaratia 100 + 102 pt luna ianuarie pana pe 25.02.2008
- declaratia 100 + 102 pt luna februarie pana la 25.03.2008

Dupa care vin toate declaratiile aferente salariilor :
- state pt fiecare luna inregistrate la ITM
- declaratie la ITM pt comision
- cas ; cass; fnuass; somaj

spor la treaba.

BUNA!
MULTUMESC FRUMOS PT AJUTOR
CHIAR M-AU AJUTAT RASPUNSURILE

Cometa SQL