Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
lucretia_lili - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


lucretia_lili

Inregistrat la: 13 Apr 2008
Offline Ultimul click: Jul 24 2013 08:28 AM
-----

Topicele mele

Contabilitate sisteme alarmare

31 May 2010 - 10:57 AM

Buna ziua, sunt un contabil incepator. De curand am preluat contabilitatea unei firme ce presteaza servicii de instalare a sistemelor de alarmare. Se cumpara materiale (senzori, sisteme, cablu, etc,), dupa care se monteaza si devin un sistem de alarmare. Ce inregistrari contabile trebuie facute la intrarea si la iesirea din contabilitate? Ce documente trebuie intocmite?
Va rog din suflet sa ma ajutati!

Cometa SQL