Buna ziua,
am avut control de la anaf si am primit o amenda pe care am achitat-o. Doar ca plata sa facut o parte din banca si o parte a fost compensata cu soldul negativ TVA aferent lunii aprilie care nu a fost solicitat la rambursare. Am cautat pe forum un caz similar dar nu am gasit, am gasit doar o monografie simpla de inregistrare amenda (PV) si plata direct din banca/casa.
Va rog sa ma ajutati cu o monografie inregistrare amenda si plata din banca si compensare tva:
6581=4481 10 lei inregistrare amenda
4481 = % 10 lei
5121 7 lei
compensare tva 3 lei (4424) ar fi corect?
Din decontul 300 al lunii mai voi sterge suma compensata si va ramane soldul negativ aferent lunii mai.?
Va rog foarte mult!
Cu deosebit respect!
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: Andy 1
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 30 (0.01 pe zi)
- Cel mai activ in: ALTE PROBLEME CONTABILE (12 postari)
- Vizualizari: 5854
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
Informatii de contact
1
Neutral
User Tools
Prieteni
Andy 1 nu a adaugat prieteni inca
Topicele mele
Monografie amenda anaf
21 June 2017 - 01:15 PM
contributie 5.5% la sanatate pt toate veniturile din 2017
09 December 2016 - 09:41 AM
Buna ziua,
am un venit anual din divedende de 3 lei, actiuni detinute la SIF-uri,
Incepand cu anul 2017 se datoreaza contributie la sanatate, 5.5%, pentru toate categoriile de venituri.
Va rog sa-mi spuneti daca aceasta contributie de 5.5%, in acest caz particular cu venit de 3 lei pe an, se aplica ca si baza de calcul la venitul real obtinut de 3 lei sau se raporteaza la venitul minim pe economie ca si baza de calcul.!
Cu deosebit respect!
Barta A
Despagubiri stabilite prin Sentinta
10 October 2016 - 01:09 PM
"Instanta Hotaraste:
1.Dispune anularea deciziei de incetare a cim emisa de societate.
2.Obliga societatea la plata catre reclamant a unei despagubiri egale cu salariile indexate ,majorate si reactualizate precum si a celorlalte drepturi de care ar fi beneficiat salariatul incepand cu data emiterii deciziei contestate si pana la data promuntarii prezentei hotarari.
3.Ia act de renuntarea reclamantului la petitul privind incadrarea sa pe postul ocupat anterior emiterii deciziei.
4.Obliga parata la plata catre reclamant a sumei de 1500 lei cu titlu de cheltuieli de judecata
Hot. definitiva . "
Incetarea raportului de munca s-a facut in iulie 2015 de catre angajator, sentinta definitiva mai 2016. Cum tratez aceasta despagubire? Ca salariu pe stat de plata sau ca despagubire? Avand in vedere ca fostul angajat renunta la reangajare pot sa consider plata catre fostul angajat ca si o plata nedeductibila a unei despagubiri? Si daca se face stat de plata, se face cumulat sau separat pt.fiecare luna de la desfacerea contractului de munca si fac declaratii rectificative pentru D112?
Cu deosebit respect!
1.Dispune anularea deciziei de incetare a cim emisa de societate.
2.Obliga societatea la plata catre reclamant a unei despagubiri egale cu salariile indexate ,majorate si reactualizate precum si a celorlalte drepturi de care ar fi beneficiat salariatul incepand cu data emiterii deciziei contestate si pana la data promuntarii prezentei hotarari.
3.Ia act de renuntarea reclamantului la petitul privind incadrarea sa pe postul ocupat anterior emiterii deciziei.
4.Obliga parata la plata catre reclamant a sumei de 1500 lei cu titlu de cheltuieli de judecata
Hot. definitiva . "
Incetarea raportului de munca s-a facut in iulie 2015 de catre angajator, sentinta definitiva mai 2016. Cum tratez aceasta despagubire? Ca salariu pe stat de plata sau ca despagubire? Avand in vedere ca fostul angajat renunta la reangajare pot sa consider plata catre fostul angajat ca si o plata nedeductibila a unei despagubiri? Si daca se face stat de plata, se face cumulat sau separat pt.fiecare luna de la desfacerea contractului de munca si fac declaratii rectificative pentru D112?
Cu deosebit respect!
Adresa proprire de la Anaf
22 September 2016 - 02:33 PM
Buna ziua,
azi am primit de la ANAF o "Adresa de infiintare a propririi asupra sumelor datorate debitorului de catre terti" prin care ne instiinteaza asupra infiintarii propririi asupra sumelor de bani datorate de catre societate , cu orice titlu, debitorului urmarit (salariatului). Suma in discutie este din 6 cifre. Sumele vor fi retinute si virate in contul trezoreriei statului. Intrebarea mea este: nu ar trebui o decizie judecatoreasca definitiva si o Adresa de proprire de la un executor judecatoresc pentru a putea retine sumele datorate din salarul angajatului?
Societatea este obligata sa infiinteze proprirea la cererea ANaf? Conform codului civil se pot infiinta popriri pana la o treime din venitul net lunar. Am mai avut cazuri de propriri in cadrul societatii doar ca emise de executor judecatoresc, de la ANAF nu am avut si nu stiu cum sa procedez. Eu ma gandesc sa retin si virez lunar o treime din venitul net al salariatului in contul ANAF conform codului civil. Este oare corect in cazul de fata?
Va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez in acest caz.
Cu deosebit respect!
azi am primit de la ANAF o "Adresa de infiintare a propririi asupra sumelor datorate debitorului de catre terti" prin care ne instiinteaza asupra infiintarii propririi asupra sumelor de bani datorate de catre societate , cu orice titlu, debitorului urmarit (salariatului). Suma in discutie este din 6 cifre. Sumele vor fi retinute si virate in contul trezoreriei statului. Intrebarea mea este: nu ar trebui o decizie judecatoreasca definitiva si o Adresa de proprire de la un executor judecatoresc pentru a putea retine sumele datorate din salarul angajatului?
Societatea este obligata sa infiinteze proprirea la cererea ANaf? Conform codului civil se pot infiinta popriri pana la o treime din venitul net lunar. Am mai avut cazuri de propriri in cadrul societatii doar ca emise de executor judecatoresc, de la ANAF nu am avut si nu stiu cum sa procedez. Eu ma gandesc sa retin si virez lunar o treime din venitul net al salariatului in contul ANAF conform codului civil. Este oare corect in cazul de fata?
Va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez in acest caz.
Cu deosebit respect!
inregistrare factura apartinand altei societati
26 May 2016 - 10:02 AM
Buna ziua,
am facut o mare gresala, am inregistrat in contabilitate o factura care nu este emisa pe numele societatii (este emisa pe numele altei societati). Problema este ca am inchis luna si am depus declaratiile. Va rog sa-mi spuneti cum pot sa corectez aceasta gresala? Fac o inregistrare cu minus in luna in curs?
Luna trecuta nu am avut TVA de plata. Va rog sa ma ajutati, am cautat pe net cazuri similare dar nu am gasit.
Cu deosebit respect!
Barta A
am facut o mare gresala, am inregistrat in contabilitate o factura care nu este emisa pe numele societatii (este emisa pe numele altei societati). Problema este ca am inchis luna si am depus declaratiile. Va rog sa-mi spuneti cum pot sa corectez aceasta gresala? Fac o inregistrare cu minus in luna in curs?
Luna trecuta nu am avut TVA de plata. Va rog sa ma ajutati, am cautat pe net cazuri similare dar nu am gasit.
Cu deosebit respect!
Barta A
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: Andy 1
- Regulament