Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Alina Tret - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Alina Tret

Inregistrat la: 06 May 2008
Offline Ultimul click: Jan 17 2019 04:48 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:monografie diferente din reevaluare

05 September 2012 - 12:13 PM

Buna ziua,

La sfarsitul anului 2011 am diferente favorabile din reevaluare in contul 105, pe care le-am lasat acolo.
Este corect sau trebuia sa le mut in 1065?

Va rog sa ma ajutati cu un raspuns.

Multumesc anticipat

In topicul:TVA taxare inversa

21 July 2011 - 03:10 PM

Va rog sa ma ajutati cu un raspuns, am mare nevoie

Va multumesc

In topicul:TVA taxare inversa

19 July 2011 - 12:04 PM

Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema. Am primit diverse raspunsuri, ba de la finante ba de la alti contabili, am citit si din codul fical si tot nu sunt foarte lamurita.
Deci: in aprilie 2005 am achizitionat un apartament de la persoana juridica, la care s-a aplicat taxarea inversa. Val 120000+taxare inversa.
In mai 2011 vand apartamentul tot catre o persoana juridica, respectiv o parohie, la care am aplicat art 141 lit f, deci am vandut fara TVA.
Ce fac in acest caz? Ajustez sau nu tva-ul?
Aici nu sunt lamurita. Ce-i de la finante imi spun sa nu mai ajustez tva in acest caz.
Precizez ca spatiul respectiv din 2005 pana in 2011 a fost folosit pentru inchiriere cu contract de inchiriere.

Va rog sa ma ajutati cu mai multe amanunte.

Va multumesc anticipat pentru ajutor

In topicul:investitie spatiu inchiriat

17 March 2009 - 11:44 AM

Vezi postarealeu50, la Mar 15 2009, 08:28 PM, a spus:

Poti sa le inregistrezi ca si cheltuieli pentru reparatii si intretinere la spatiile detinute daca iti aduc documente din care sa rezulte ca aceste materiale au fost utilizate pentru spatiile respective (situatii de lucrari, pe fiecare spatiu in parte si care sa contina materialele respective, pv de receptie a lucrarilor), valoarea lor sa nu depaseasca 20% din valoarea spatiului respectiv. Daca depaseste atunci maresti valoarea lui si o amortizezi.
In contul 457 poti sa le descarci numai daca sunt ei de acord, si trebuie sa ai aprobarea AGA de repartizare a sumelor la dividende, sa platesti si impozitul pe dividende, daca nu pentru ca la sfarsitul anului trebuie sa ai inventarul cu toate aceste cheltuieli, le inregistrezi ca minus de inventar, le prezinti pv cu valorificarea acestuia si ii lasi sa raspunda. In nici un caz nu iti asumi tu raspunderea.

Iti multumesc mult de tot pentru raspuns leu50.
Ulterior am mai aflat ceva in legatura cu cele expuse de mine si anume: ce facem cu ce zice art 24 din codul fiscal :sunt de asemenea considerate mijloace fixe amortizabile:...... d)investitiile efectuate la mijloace fixe existente, sub forma cheltuielilor ulterioare realizate in scopul imbunatatirii parametrilor tehnici initiali si care conduc la obtinerea de beneficii economice viitoare, prin majorarea valorii mijlocului fix"
Practic cu aceste caramizi bramac, vata minerale, grinzi si ce mai am, imbunatatesc parametrii tehnici ai cladirii respective.
Si atunci fiscul nu poate comenta?
Ce zici tu cu cele 20% din valoarea spatiului respectiv, te rog spune-mi si legea unde scrie asa ceva-caci astfel ar fi foarte bine-valoarea cladirii fiind foarte mare.
Astept raspuns leu50.Orim multumesc mult de ajutor

In topicul:investitie spatiu inchiriat

15 March 2009 - 12:30 PM

Mai specific faptul ca aceste facturi pe care ar trebui sa le inregistrez pe 611 contin tigla bramac, rame etansare, vata minerala, iar spatiile comerciale nu au nevoie de tigla bramac.Deci de fapt aceste produse sunt pentru casa lor particulara.Nu vor sa le descar pe 457-asa cum era o discutie in topicul "Cosmetizare facturi"
Astept ajutorul vostru
Va multumesc

Cometa SQL