Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
nikostoica - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


nikostoica

Inregistrat la: 29 May 2008
Offline Ultimul click: May 25 2014 04:03 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:care ar fi tarifele / salariu ...?

16 October 2009 - 12:08 PM

Buna ziua,

Va rog sa imi spuneti ce tarif ar trebui sa solicit pentru evidenta contabila a unei farmacii din judetul Calarasi.
In prezent situatia este aceasta:
un punct de lucru, respectiv o farmacie;
un salariat;
un autotursim luat in leasing financiar;
in jur de 120-150 facturi de la furnizori;
platitor TVA trimestrial momentan;
o medie de 20 raporturi Z si 5 facturi catre Casa de Sanatate.
La situatia descrisa mai sus cat ar fi tariful?

La situatia de mai sus, plus investitie la al doilea punct de lucru, respectiv a doua farmacie, plus inca un salariat,
deci in total doi salariati, plus inca 100 facturi de la furnizori si notele de transfer+NIR+aviz pentru marfa transferata
din farmacia 1 la farmacia 2; care ar fi tariful?

Dar pentru un al treilea punct de lucru, a treia farmacie si al treilea salariat?

Cat sa cer pentru completarea foilor de parcurs pentru autoturism?
Dar daca corespondati cu furnizorii farmaciei, cat sa cerpentru aceasta operatiune?
Dar completarea chitantei zilnice pentru raportul Z?


Multumesc anticipat pentru raspuns.
O zi placuta!
Nicoleta

Buna ziua,

O sugestie pentru un tarif pentru o evidenta contabila la o intreprindere individuala, cu cod caen 0111.
Concret lucreaza pamant in arenda si produsele obtinute pe respectivul pamant il vinde la clienti persoane
fizice si/sau juridice, plus bineinteles arenda proprietarilor de pamant agricol.

Este platitoare de TVA timestrial.
Este pe venit estimat conform declaratiei 221.

Dar cat sa cer pentru 5 deconturi de TVA trimestriale pe zero si un decont de TVA trimestrial cu doua facturi?

Multumesc anticipat pentru raspuns.

O zi placuta!
Nicoleta.

In topicul:Control Adm. Fin.

10 August 2009 - 09:14 AM

Buna ziua,

Va rog frumos ajutati-ma cu un raspuns urgent daca este posibil pana luni, si argumentat juridic
deoarece am control pe fiscalitate de la finante (TVA, impozit profit si impozite si taxe aferente salariilor).

Echipa de control mi-a spus ca TVA dintr-o factura emisa in 09 mai 2008 de un executor judecatoresc catre firma
unde lucrez nu este deductibila, deoarece ferma cumparata (teren plus cladirile aferente) sunt bunuri scutite de TVA,
conform codului fiscal din 2008 ar fi bunuri scutite de TVA.

Ce parere aveti?
In 2008 aceste bunuri erau scutite de TVA sau nu?



Daca este asa, ce solutii sunt pentru a nu imi "taia" de la TVA 142000 lei.

Doua posibile solutii ar fi: control incrucisat la executorul judecatoresc si daca acesta a inregistrat TVA-ul colectat atunci sa primim doar o amenda care oricum ar fi mult mai mica decat valoarea TVA-ului; si o a doua posibila solutie ar fi ca executorul judecatoresc sa fi optat la finante printr-o notificare sa vanda cu TVA aceste cladiri scutite de TVA la livrare conform articolului 141, alin. 2, lit. F Cod fiscal 2008.

Ce alte solutii ar fi posibile?

La ce exceptii din codul fiscal s-ar putea incadra?


Multumesc anticipat pentru raspuns si sprijin.

Va rog daca este psobil raspunsuri si pe privat la candoi.robert@gmail.com

Cu stima,
Robert Candoi.

In topicul:LITIGII DE MUNCA

26 July 2009 - 10:25 PM

Buna seara,

Va rog ajutati-ma cu informatii/sfaturi/sugestii pentru situatia mea.

In 2008 am lucrat ca si contabila la o firma de constructii in perioada 01 martie-30 noiembrie 2008.

In mod normal in momentul plecarii mele ar fi trebuit sa primesc banii aferenti CO neefectuat pentru perioada lucrata, respectiv pentru cele 9 luni lucrate la respectiva firma.
Din pacate din 01 decembrie 2008 si pana in acest moment in care va scriu acest email nu am primit nici un ban pentru CO neefectuat si care conform codului muncii trebuia sa ii primesc.

Ceea ce este ciudat este faptul ca la ITM apare un stat salarii diferente pe luna decembrie 2008 in care apare si numele meu si "semnatura mea".
Am pus in ghilimele semnatura mea deoarece eu nu am semnat si nici nu am primit nici un leu.
Am contestat respectiva semnatura la ITM. Am primit un raspuns scris de la ITM in care se mentioneaza ca exista o semnatura in dreptul numelui meu si daca doresc sa contest in continuare semnatura trebuie sa ma adresez justitiei cu contestarea respectivei semnaturi.

Din decembrie 2008 si pana saptamana aceasta am incercat sa rezolv aceasta problema pe cale amiabila prin cateva intalniri cu fostii mei sefi si prin depunerea in decembrie 2008 a unei cereri in care solicitam expres banii aferentii CO neefectuat, dupa care prin martie 2009 am trimis prin posta un document similar cu confirmare de primire. Am confirmarea de primire semnata si copie dupa prima cerere cu numarul de inregistrare trecut pe respectiva cerere plus mai multe mesaje si emailuri trimise catre unul dintre administratorii firmei.



In cat timp se poate finaliza un astfel de proces? Poate dura luni, ani?
Sau doar cateva saptamani?

Va rog dati-mi si mie un model de cerere pentru declansarea conflictului de munca.

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.



Cu stima,
Nicoleta

In topicul:probleme stagiari an 1

07 July 2009 - 12:06 PM

Buna ziua,

va rog ajutati-ma cu rezolvari la urmatoarele probleme de la Categoria X – Organizarea auditului intern si controlul intern al intreprinderii

Anul I – Organizarea si planificarea contabilitatii unei intreprinderi

17. Orice planificare incepe cu intrebarea “pentru ce suntem aici?”
Aceasta presupune termene (orizonturi de timp) si etape sau strategii adecvate termenelor.
Termenele pot fi:
termen scurt: pina la un an;
termen mediu: intre doi si cinci ani;
termen lung: peste cinci ani.
In functie de termenele stabilite etapele pot fi:
planificarea strategica ;
planificarea tactica;
planificarea operativa.

Identificati intrebarile la care trebuie sa raspunda fiecare etapa de planificare in domeniul organizarii contabilitatii la nivelul unei intreprinderi, informatiile importante necesare si exemple pentru continutul fiecarei etape de planificare.


18. Principala sursa de informare pentru management este contabilitatea. Transformarea contabilitatii intr-o contabilitate orientata spre conducere trebuie sa aduca in prim plan sustinerea deciziilor conducerii si nu documentatia activitatii trecute.

Identificati informatiile furnizate de contabilitate pentru echipa manageriala.
Studiu de caz: Societate de prestari servicii.


Multumesc anticipat pentru raspuns.


O zi buna!

P.S. este vreun stagiar din Calarasi?

Cometa SQL