Suntem o societate cu o cifra de afaceri mare si care vireaza impozite,taxe si tva lunar aproximativ 2 milioane de ron.Avem un control de la administratia financiara care sustine urmatoarele:
*in luna iulie 2006 am depus o declaratie rectificativa 710 deoarece la luna aprilie 2006 in urma unei inversiuni s-a declarat si s-a platit impozit pe venitul din salarii mai putin cu 540 ron.
*am virat banii si accesoriile iar doamnele de la administratie sustin ca pentru aceea suma ,in perioada aprilie iulie am inregistrat obligatii bugetare restante ,drept urmare nu aveam voie conform oug 79/2001 sa acord tichete de masa,drept urmare sunt cheltuieli nedeductibile(100000 lunar) drept urmare imginati-va implicatii, in acel an,2006, nu a fost platit corect impozitul pe profit,rezulta ca si in perioada aprilie 2007 decembrie 2007 sunt restantier si ... lantul slabiciunilor.Daca aveti vreun sfat bun,sau definitia legala a obligatiilor bugetare restante v-as fi profund recunoscator.
Cu stima,
cristianbe70
Inregistrat la: 20 Jun 2008Offline Ultimul click: Jul 18 2008 12:14 PM