Buna ziua.
Am si eu o nelamurire: vreau sa suspend activitatea unei firme, insa aceasta are cumparata o masina. ce se intampla cu masina, poate fi folosita de catre administrator printr-un contract de comodat sau o imputernicire? Sau care ar fi solutia sa se poata folosi de ea?
Va multumesc.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: alyna.grig
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 34 (0.01 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (26 postari)
- Vizualizari: 3284
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Prieteni
alyna.grig nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Postari ale mele
In topicul:Suspendare activitate societate comerciala SRL
01 June 2010 - 05:32 PM
In topicul:impozitul minim
16 February 2010 - 12:31 PM
Buna ziua.
Am si eu urmatoarea situatie:
- trim I : impozit pe profit 3430 Ron,
- trim II : impozit pe profit 4086 Ron,
- trim III : impozit minim 2150 Ron,
- Trim IV: impozit minim 2150 Ron (inchid exercitiu in aprilie)
Acum problema mea ar fi ca firma inregistreaza pierdere la sfarsitul anului de 7276,59 Ron si nu imi dau seama daca ar trebui sa iau in considerare cheltuielile de protocol; in balanta acestea fiind de 4250 Ron. Nu stiu exact cum sa calculez si cum sa ma inregistrez cu impozitul in D101.
Din cate am vazut acolo;
- la rd 23 am : -7277
- la rd 35 am total cheltieli nedeductibile: 17047
- la rd 36 am total profit impozabil: 9770 la care am calculat impozitul de 16% si rezulta la rd 40 respectiv 44 suma de 1563.
La CII :- rd 3 am suma de 9666
- rd 4 : 2150 (cat am declarat in trim IV prin 100)
- rd 5 : 4300 (suma din cele 2 trimestre cand mi-a iesit impozitul minim de declarat)
- rd 13.2 la impozit de recuperat suma de 10253.
E corect calculul meu sau nu, si cu cat ar trebui sa fac eu nota contabila la impozit in decembrie???
Multumesc mult.
Am si eu urmatoarea situatie:
- trim I : impozit pe profit 3430 Ron,
- trim II : impozit pe profit 4086 Ron,
- trim III : impozit minim 2150 Ron,
- Trim IV: impozit minim 2150 Ron (inchid exercitiu in aprilie)
Acum problema mea ar fi ca firma inregistreaza pierdere la sfarsitul anului de 7276,59 Ron si nu imi dau seama daca ar trebui sa iau in considerare cheltuielile de protocol; in balanta acestea fiind de 4250 Ron. Nu stiu exact cum sa calculez si cum sa ma inregistrez cu impozitul in D101.
Din cate am vazut acolo;
- la rd 23 am : -7277
- la rd 35 am total cheltieli nedeductibile: 17047
- la rd 36 am total profit impozabil: 9770 la care am calculat impozitul de 16% si rezulta la rd 40 respectiv 44 suma de 1563.
La CII :- rd 3 am suma de 9666
- rd 4 : 2150 (cat am declarat in trim IV prin 100)
- rd 5 : 4300 (suma din cele 2 trimestre cand mi-a iesit impozitul minim de declarat)
- rd 13.2 la impozit de recuperat suma de 10253.
E corect calculul meu sau nu, si cu cat ar trebui sa fac eu nota contabila la impozit in decembrie???
Multumesc mult.
In topicul:calcul impozit profit / topic 2009 si 2010
15 February 2010 - 12:41 PM
Buna ziua.
Va rog daca ma puteti ajuta... Am o firma care s-a infiintat in decembrie 2009, inregistrata ca platitoare de impozit pe microintreprindere, fiind fara activitate si in prezent. De la 01.01.2010 ar trebui sa intre la platitoare de impozit pe profit. Intrebarea mea ar fi: cum ii calculez eu impozitul; intra la transa de impozit de 2200 ron sau la care??? Am mai inteles ceva de un indice de inflatie???
Multumesc.
Va rog daca ma puteti ajuta... Am o firma care s-a infiintat in decembrie 2009, inregistrata ca platitoare de impozit pe microintreprindere, fiind fara activitate si in prezent. De la 01.01.2010 ar trebui sa intre la platitoare de impozit pe profit. Intrebarea mea ar fi: cum ii calculez eu impozitul; intra la transa de impozit de 2200 ron sau la care??? Am mai inteles ceva de un indice de inflatie???
Multumesc.
In topicul:Completare RJIP
22 September 2009 - 02:20 PM
Multumesc pentru lamuriei , dar mai am o singura nedumerire: in RIP nu trebuie sa evidentiez si incasarea care se realizeaza prin banca de la client!! In cazul asta trec direct incasarea respectiva in coloana unde imi scrie "incasare prin banca"? sau ma insel eu? . multumesc inca o data.
In topicul:Completare RJIP
22 September 2009 - 12:52 PM
Buna ziua.
Am si eu o nelamurire in legatura cu un PF platitor de TVA. Am o incasare de la un client facuta prin banca, pentru care mi se opreste un comision, dupa care scot banii din banca la bancomat si ii duc in casa. Ce se trece in acest caz in RIP? trec numai incasarea , dar atunci ce fac cu comisionul (nu il mai evidentiez nicaieri). Si inca ceva : la facturile pe care le am eu de la furnizori trec numai suma fara TVA??
Multumesc mult pentru ajutor
Am si eu o nelamurire in legatura cu un PF platitor de TVA. Am o incasare de la un client facuta prin banca, pentru care mi se opreste un comision, dupa care scot banii din banca la bancomat si ii duc in casa. Ce se trece in acest caz in RIP? trec numai incasarea , dar atunci ce fac cu comisionul (nu il mai evidentiez nicaieri). Si inca ceva : la facturile pe care le am eu de la furnizori trec numai suma fara TVA??
Multumesc mult pentru ajutor
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: alyna.grig
- Regulament



Find content
Afisare istoric nume
