Buna ziua!
Am gasit eu ceva monografii pentru contabilitatea in insolventa, dar tot mi-au ramas niste neclaritati...Si daca ati putea sa ma ajutati...Va multumesc!
De exemplu:
1. Cand firma intra in sarcina lichidatorului, declaratiile 100,101,102,300,394 se depun pana la radierea firmei?
2. in etapa de valorificare a activelor sa zicem ca sunt vrea 6 mijloace fixe de vandut.
unul se vine in luna mai rezulta trebuie depus D300 pana la 25.06
4 se vand in luna iunie rezulta trebuie depus D300 pana la 25.07
in iulie nu se vinde nimic rezulta D300 pe zero pana la 25.08
in august se vand restul rezulta D300 pana la 25.09
Tva de plata catre stat aferent fiecarei luni se plateste la fiecare scadenta in parte? sau dupa valorificarea tutror activelor?
3. Daca firma de lichidare nu reuseste sa vanda un mijloc fix ce se intampla? Cum se procedeaza? Astepta pana il vinde sau se poate incheia procesul de lichidare?
4. In etapa I cand se face bilantul de lichidare, dupa inventarierea si evaluarea tuturor A si P, acesta se depune la Finante?
Pe urma dupa lichidarea tuturor operatiilor, bilantul pe zero trebuie depus la Finante?
5. Rezervele legale vin impozitate de 2 ori cu 16%?
3, decontare rezerve legale catre asoc
1061 =456 1.850
4, impozit profit aferent rezerve legale ( 1850 X 16% = 296 )
456 =441 296
5, plata imp profit aferent rezerve legale
441= 5121 296
6, decontarea profitului din lichidare
121= 456 3.360
7, impozit dividende ( rezerva legale + profit lichidare )
( 1850 - 296 = 1554 + 3360 = 4914 X 16% = 786 )
456= 446 786
6. La vanzarea unui mijloc fix trebuie facute ceva declaratii? Se retine impozitul de 16% sau acesta va fi retinut in momentul calcului trimestrial al impozitului pe profit?
felisa
Inregistrat la: 15 Jul 2008Offline Ultimul click: Apr 08 2011 07:36 AM



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
