Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
gbogdanv - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


gbogdanv

Inregistrat la: 16 Aug 2008
Offline Ultimul click: Jul 20 2009 11:12 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:Tva Google Adwords

19 July 2009 - 06:21 AM

Pentru firmele care au platit dupa data de 25 mai 2009 pentru Adwords si au primit factura cu tva 0 - plata inversa vor intra la categoria de TVA lunar sau vor ramane la trimestrial, mai bine zis cum pot ramane la trimestrial? :lostit (13): Cred ca nu sunt singurul in situatia asta - deja am platit de pe cardul fimei dupa 25 mai :smile:


(61) Prin exceptie de la prevederile alin. (2)-(6), pentru persoana impozabila care utilizeaza trimestrul calendaristic ca perioada fiscala si care efectueaza o achizitie intracomunitara taxabila in Romania, perioada fiscala devine luna calendaristica incepand cu:
a) prima luna a unui trimestru calendaristic, daca exigibilitatea taxei aferente achizitiei intracomunitare intervine in aceasta prima luna a respectivului trimestru;
b) a treia luna a trimestrului calendaristic, daca exigibilitatea taxei aferente achizitiei intracomunitare intervine in a doua luna a respectivului trimestru. Primele doua luni ale trimestrului respectiv vor constitui o perioada fiscala distincta, pentru care persoana impozabila va avea obligatia depunerii unui decont de taxa conform art. 1562 alin. (1);
c) prima luna a trimestrului calendaristic urmator, daca exigibilitatea taxei aferente achizitiei intracomunitare intervine in a treia luna a unui trimestru calendaristic.
(62) Persoana impozabila care potrivit alin. (61) este obligata sa isi schimbe perioada fiscala trebuie sa depuna o declaratie de mentiuni la organul fiscal competent, in termen de maximum 5 zile lucratoare de la finele lunii in care intervine exigibilitatea achizitiei intracomunitare care genereaza aceasta obligatie, si va utiliza ca perioada fiscala luna calendaristica, fara a avea posibilitatea de a reveni la utilizarea trimestrului calendaristic ca perioada fiscala.(OUG34/2009)

In topicul:lichidare/dizolvare/radiere SRL

10 July 2009 - 12:02 AM

Buna ziua,
O rugaminte - pt. cineva care a trecut prin procesul de lichidare a unei SC - asociat unic - din nestiinta am depus decizia asociatului unic cu 5.05.2009 in loc de 30.04 - ultima zi ("fara numire de lichidator, patrimoniul societatii revenind integral asociatului unic"), cererea pe 11.05.2009, am platit ce am avut de platit si abia ieri am ridicat certificatul de inregistrare, depunere si mentionare acte..
M-am impotmolit in 2 situatii, desi contabilul a sunat - fara sa numesc - mai peste tot unde ar trebui sa se stie; rezultate: variante de bilant, "referiri" la citire de legi, etc. Societatea pana la 30.04.2009 este pe zero (capital 200, pierderi 200). Intrebarile ar fi :
1. Ce acte urmeaza exact sa duc la registrul comertului?
2. Cu ce data/cum trebuie facut bilantul de lichidare avand in vedere data depunerii deciziei/cererei si data la care suntem acum? Mi s-a sugerat ca ar trebui 2 bilanturi: unul inainte de cerere, altul dupa; Pana pe 25 iulie declaratia 100 cum ar trebui sa apara? - la vectorul fiscal firma apare ca activa :(. Pe langa bilantul de lichidare, mai trebuie si raportul de lichidare? Bilantul ar trebui facut cu programul de a 6-a, dar pt. ce sa mai dau si discheta??! etc. Mentionez ca deja la Registratura mi s-a "refuzat" un bilant din "n" motive..
Multumesc anticipat.

Cometa SQL