Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
gabisa1 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


gabisa1

Inregistrat la: 03 Sep 2008
Offline Ultimul click: Mar 12 2018 05:01 PM
-----

Topicele mele

organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si...

14 December 2009 - 09:34 PM

va rog sa-mi spuneti unde gasesc legislatia referitoare la "confirmarea de sold debitor / creditor " , cum este denumita de unii, sau " extras de cont " cum este numit de altii . va multumesc anticipat !

caietul cu numere de inregistrare

14 December 2009 - 08:50 PM

in orice societate comerciala exista un caiet in care sunt trecute numerele de inregistrare ale documentelor care pleaca din firma ( adeverinte , cereri , confirmari de sold , etc ) , si a celor care intra in firma . va rog mult sa-mi spuneti si mie daca exista o legislatie in acest sens , pentru ca la noi se lucreaza dupa ureche ........... !

multumesc anticipat pentru raspuns !

Taxare inversa-facturare catre o societate aflata in insolventa

17 March 2009 - 07:53 PM

Buna seara ,

Va rog sa ma ajutati cu sfaturi daca se poate .
Lucrez la o S.C. platitoare de TVA , care face comert en-gross , cu diverse materiale de constructii . La un moment dat , un client care face comert cu amanuntul , platitor de TVA , a intrat in insolventa . La acel moment , clientul nu achitase inca 3 facturi . Cum ar trebui sa procedez acum ? In continuare ne solicita livrare de marfuri pe care trebuie sa o facturam fara TVA . Am incercat sa ma descurc singura , dar nu sunt sigura ca e bine ceea ce vreau sa fac . Contez pe sprijinul d-voastra ! Multumesc mult . :sad: :smile:

Cometa SQL