Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
meda 68 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


meda 68

Inregistrat la: 17 Sep 2008
Offline Ultimul click: Nov 07 2011 10:22 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:stagiu anul III

28 May 2011 - 06:04 PM

A rezolvat cineva problema asta?
2. Intreprinderea ALFA demareaza un proces de cercetare dezvoltarea uni nou produs program.procesul se intinde pe durata unui an si jum.,intre 01.01.N si 30.06.N+1 si presupune parcurgerea urmatoarelor etape :
- 01.01.N - 31.03.N - documentarea si testarea programelor informatice similare pe piata; etapa a generat costuri de 50 mil. lei
- 01.04.N - 10.06.N - eleborarea planului de creare si dezvoltare a programului, inclusi a caietului de sarcini; etapa a generat costuri de 20 mil. lei
- 11.06.N - 30.06.N+1 - designul crearea si testarea programului informatic ; etapa a generat costuri totale de 180 mil. ; costurile perioadei 01.11.N - 31.12.N sunt de 40 mil. iar cele aferente perioadei 01.01.N+1 - 30.06.N+1 sunt de 80 mil. Data de recunoastere a eforturilor pentru programul informatic este 01.11.N. Care este tratamentul contabil al chelt. ocazionate de procesul de dezvoltare a programului informatic ?

raspuns:

01.01.N-31.03.N -cost 50 mil
01.04.N-10.06.N -cost 20mil
11.06.N-31.10.N -cost 60mil
01.11.N-31.12.N -cost 40mil
01.01.N+1-30.06.N+1-cost 80mil
628=401 50mil
401=5121 50mil
121=628 50mil
233=721 20 mil
233= 721 100 mil 31.12.N
721=121 120 mil
233=721 80 mil
208=233 200 mil

Aceasta e varianata mea, daca are cineva alta varianta va rog sa postati.

In topicul:stagiu anul III

26 May 2011 - 03:20 PM

Biletul meu are nr 91 si am observat ca prima problema o mai e si pe alte bilete. Daca mai are cineva problema 3, raspunsul e a) 117.000 mii lei, adica activ net + plus valoarea - minus valoarea - ch de dezafectare.Fisier atasat  Bilet 91.pdf   397.7K   172 downloads

In topicul:stagiu anul III

19 April 2011 - 12:40 PM

Vezi postareavladulescumihaela, la Apr 15 2011, 04:49 AM, a spus:

Nu reusesc sa dau de cap urmatoarelor probleme. Poate ne ajuta cineva binevoitor.
AUDIT: 1.(13) In vederea evaluarii riscurilor legate de control intocmiti un chestionar pentru evaluarea controlului intern
3. (50) Cum testati continuitatea activitatii intr-o misiune de audit statutar.

FUZIUNI SI DIVIZARI: 1.(113) Societatea comerciala “A” absoarbe societatea comerciala “B” preluand intreaga avere a acesteia. Capitalul social al societatii “B”, in functie de valoarea nominala a actiunilor, se ridica la 50.000 u.m.n. Cu ocazia negocierilor dintre cele doua societati se preiau urmatoarele elemente:
- utilaje in valoare de 30.000 u.m.n
- materii prime in valoare de 2.000 u.m.n.
- marfuri in valoare de 20.000 u.m.n.
Primele rezultate cu ocazia fuziunii se transfera la rezerve.

AUDIT SI CONTROL INTERN:1. (10)Intocmiti un Plan de audit intern multianual (trei ani) la o societate comerciala din domeniul productiei textile.

CONSULTANTA FISCALA: 2. Angajatul Stancu Vlad, cu sotia si 4 copii in intretinere, a obtinut urmatoarele venituri in luna mai: salariu brut de incadrare 2.400 lei, salariu realizat 2.200 lei, tichete de masa 15 zile*9 lei/zi, ajutor deces 500 lei, concediu de odihna 600 lei, abonament fitness 100 lei. Cota de contributie la fondul de risc se considera 0,5%. Se cer calculele si inregistrarile contabile aferente.


3. (50.) Cum testati continuitatea activitatii intr-o misiune de audit statutar.

Raspuns:

Auditorul trebuie convins ca entitatea isi va continua activitatea si in viitor. Aceasta implica nu numai evaluarea pozitiei prezente a companiei ci si evaluarea resurselor adecvate pentru a continua activitatea pe o perioada de 12 luni de la data bilantului.
Auditorul trebuie sa evalueze gradul de adecvare a mijloacelor prin care administratorii s-au asigurat ca:
a) Este adecvat sa adopte principiul continuitatii activitatii la intocmirea situatiilor financiare;
si
b) Situatiile financiare cuprind prezentarile, daca exista astfel de prezentari, referitoare la continuitatea activitatii, necesare pentru a oferi o imagine fidela.

Auditorul trebuie sa obtina informatii despre administratori si sa examineze informatiile disponibile; si avand in vedere perioada viitoare careia administratorii i-au acordat o atentie deosebita la evaluarea continuitatii activitatii, auditorul trebuie sa stabileasca sis a documenteze gradul de preocupare (daca exista) privind capacitatea clientului de a-si continua activitatea. La stabilirea gradului de preocupare, auditorii trebuie sa aiba in vedere toate informatiile relevante de care au luat cunostinta in timpul auditului.

Procedurile minimale de audit contin proceduri specifice referitoare la continuitatea activitatii astfel:

1. Se obtin prognoze ale fluxurilor de numerar, ale contului de profit si pierdere si ale bilantului (daca exista). Se analizeaza si se documenteaza:
– rentabilitatea
– evolutia fluxurilor de numerar
2. Se consulta directorii si se revizuiesc informatiile obtinute deja in timpul procesului de audit.
3. Se analizeaza si se documenteaza factori precum:
– comenzi de vanzare /pierderea unor clienti importanti;
– probabilitatea ca personalul sa ramana la dispozitia societatii, precum si ca societatea sa continue sa aiba acces la bunuri si servicii necesare desfasurarii activitatii sale;
– capacitatea societatii de a se adapta la circumstante noi;
– probleme financiare;
– perioada pentru care firma a obtinut acces la facilitati financiar-bancare;
– cerinte de rambursare a imprumuturilor cu termen fix;
– investitii de capital importante, planificate sau anulate;
– mijloacele fixe uzate si cele care trebuie inlocuite;
– utilizarea finantarii pe termen scurt pentru nevoi pe termen lung;
– finantare prin intarzierea platilor catre furnizori si bugetul de stat;
– reducerea sau cresterea excesiva a stocurilor;
– probleme de lichiditate;
– vechimea mijloacelor fixe si probabilitatea necesitatii inlocuirii lor;
- contingente si angajamente privind capitalul.
4. Dupa analizarea factorilor mai sus mentionati, este principiul contabil al continuitatii activitatii o baza potrivita pentru intocmirea situatiilor financiare?
Daca nu: – Mai ofera situatiile financiare o imagine fidela a companiei? (Au facut directorii prezentarile adecvate?)
Este necesara intocmirea unui raport de audit cu rezerve sau sunt necesare prezentari suplimentare in raportul de audit?
suplimentare în
raportul de audit? (Dacă da, întocmiţi adăugirile la raportul de audit).
5.În revizuirea statutului societăţii în ceea ce priveşte principiului continuităţii activităţii, au luat în
considerare directorii o perioadă de un an de la aprobarea situaţiilor financiare?
Dacă nu: S-a menţionat aceasta în raportul directorilor?
Sunt necesare explicaţii sau prezentări suplimentare în raportul de audit?
6.Se analizează confirmările ce trebuie incluse în scrisoarea de confirmare a declaraţiilor.
Scrieţi o sinteză a factorilor analizaţi, prezentând judecăţile emise, opinia privind încadrarea societăţii în
principiul continuităţii activităţii şi impactul asupra situaţiilor financiare.

In topicul:stagiu anul III

06 April 2011 - 02:55 PM

Vezi postarearCLAUDIA, la Apr 5 2011, 08:30 PM, a spus:

Postez problema 1 GRUPA V- Categoria IX- Consultanta fiscala acordata contribuabililor

Daca sesizati greseli va rog sa ma corectati!

La punctul 2.2 coeficientul de corectie se calculeaza prin scadere adica 2.20 - 0.10 = 2.10

64.164,05 x 2,10 = 134.744,51 si se rotunjeste la 134.745
134.745 x 0,001 = 134,745 care la randul ei se rotunjeste la 135

In topicul:stagiu anul I

27 November 2009 - 03:24 PM

Vezi postareavladulescumihaela, la Nov 25 2009, 04:49 AM, a spus:

Buna fetelor,
Aveti rezolvate vreuna din aceste probleme (anul 1, sem 2, Constanta)?:[...]Merci

1. (5.) Aportul la capitalul social in valuta este:
- aportul subscris in valuta 10.000 USD
- curs valutar la data subscrierii 3 lei/USD
- curs valutar la data varsarii capitalului 2,9 lei/USD

Constituirea capitalului social (10.000 USD * 3 lei/USD):
456 = 1011 30.000
Inregistrarea varsamintelor (10.000 USD * 2.9 lei/USD):
512 = 456 29.000
665 = 456 1.000
Virarea capitalului din categoria nevarsat in categoria varsat:
1011 = 1012 30.000

1. (34.) Patru societati comerciale A, B, C, D hotarasc sa fusiónese intr.-o societate noua E cu un capital social de 24.000 lei. Consiliul de administratie hotaraste ca pentru consemnarea fuziunii si pentru acoperirea cheltuielilor legate de efectuarea operatiei de fuziune taxa de participatie, de fuziune, sa fie de 5% din valoarea capitalului social aportat. 24.000 lei * 5% = 1.200 lei
Calculul primelor de fuziune este:
A: 10.000 lei * 5% = 500 lei ? prima
B: 8.000 lei * 5% = 400 lei ? prima
C: 5.000 lei * 5% = 250 lei ? prima
D: 1.000 lei * 5% = 50 lei ? prima
TOTAL 24.000 lei 1.200 lei ? prima
Sa se efectueze inregistrari in contabilitatea societatii E.

Subscrierea capitalului si a primei de fuziune:
456 = % 25.200
1011 24.000
1042 1.200
Varsarea capitalului subscris:
512 = 456 25.200
Inregistrarea capitalului din categoría nevarsat in categoría varsat:
1011 = 1012 24.000

Cometa SQL