GRUPA III – Categoria VIII – Analiza diagnostic a intreprinderii
1.(1) Calculati si interpretati situatia neta a unei intreprinderi care prezinta urmatoarea situatie financiara:
Indicator 31.12.n
Imobilizari 2.000
Stocuri 500
Creante 150
Disponibilitati 50
Datorii mai mari de un an 1.150
Datorii mai mici de un an 350
Rezolvare:
Situatia neta a intreprinderii = Active totale - Datorii totale - Venituri in avans
= 2.000 + 500 + 150 + 50) - (1.150+350) =1.200 => se observa o situatie neta pozitiva
A rezolvat cineva problemele 2 (78), 3 (117), 4 (156)de la Elaborarea situatiilor financiare anuale? sau ceva rezolvari de la fuziuni si divizari de intreprinderi?
Spor la treaba in continuare!
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: vladulescumihaela
vladulescumihaela
Inregistrat la: 20 Sep 2008Offline Ultimul click: Nov 10 2011 05:26 PM




Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 53 (0.01 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (47 postari)
- Vizualizari: 2376
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Ultimii vizitatori
Postari ale mele
In topicul:stagiu anul III
05 September 2011 - 05:27 PM
In topicul:stagiu anul III
23 May 2011 - 07:07 PM
Buna,
Postez varianta mea nr 135. Poate se mai nimereste si la altcineva vreuna din problemele urmatoare si colaboram.
1) Un salariat pleaca in delegatie cu masina firmei timp de 5 zile. Acesta primeste ca diurna suma de 60 lei/zi. In plus primeste un avans de 1000 lei. Salariatul aduce spre decontare urmatoarele documente:
bonuri fiscale in valoare de 60 lei - tigari, 25 lei - bautura, 20 - alimente
fact de la hotel pe care intra cazare 400 lei, mic dejun 100 lei, parcare 50 lei
facturi de la restaurant pt salariat 250 lei
facturi de la restaurant pt o cina cu parteneri de afaceri 200 lei
bonuri benzina 300 lei, din care justificat 220 lei.
Societatea a decontat toate cheltuielile salariatului in suma de 1405 lei, acest lucru insemnand o plata suplimentara catre acesta de 405 lei. In calitate de auditor, considerati ca societatea a procedat bine? In caz contrar, sabiliti varianta corecta.
2) Se dau urmatoarele informatii: capital social 1500000, venituri in avns 100000, provizioane pt deprecierea creantelor clienti 50000, provizioane pt garantii acordate clientilor 700000, credite primite d la banci 2000000 (din care cu scadenta in anul urmator 200000), clienti creditori 100000, clienti 500000, cheltuieli in avns 400000, titluri de participare 720000 (din care titluri in valoare de 20000 vor fi vandute anul urmator), subventii pt investitii 300000, casa si conturi la banci 2000000, furnizori 500000 (din care cu scadenta in anul urmator 200000), cifra de afaceri 1000000, marfuri 600000, fond comercial 5000000. Care este valoarea postului:"Active circulante respectiv obligatii curente nete"(fondul de rulment)?
3) Rata de remunerare a activelor este de 10%, valoarea patrimoniala a intreprinderii este de 10000, iar capacitatea beneficiara exprimata prin profitul net este de 1500. Care este superprofitul, superbeneficiul sau renta de goodwill a intreprinderii?
Postez varianta mea nr 135. Poate se mai nimereste si la altcineva vreuna din problemele urmatoare si colaboram.
1) Un salariat pleaca in delegatie cu masina firmei timp de 5 zile. Acesta primeste ca diurna suma de 60 lei/zi. In plus primeste un avans de 1000 lei. Salariatul aduce spre decontare urmatoarele documente:
bonuri fiscale in valoare de 60 lei - tigari, 25 lei - bautura, 20 - alimente
fact de la hotel pe care intra cazare 400 lei, mic dejun 100 lei, parcare 50 lei
facturi de la restaurant pt salariat 250 lei
facturi de la restaurant pt o cina cu parteneri de afaceri 200 lei
bonuri benzina 300 lei, din care justificat 220 lei.
Societatea a decontat toate cheltuielile salariatului in suma de 1405 lei, acest lucru insemnand o plata suplimentara catre acesta de 405 lei. In calitate de auditor, considerati ca societatea a procedat bine? In caz contrar, sabiliti varianta corecta.
2) Se dau urmatoarele informatii: capital social 1500000, venituri in avns 100000, provizioane pt deprecierea creantelor clienti 50000, provizioane pt garantii acordate clientilor 700000, credite primite d la banci 2000000 (din care cu scadenta in anul urmator 200000), clienti creditori 100000, clienti 500000, cheltuieli in avns 400000, titluri de participare 720000 (din care titluri in valoare de 20000 vor fi vandute anul urmator), subventii pt investitii 300000, casa si conturi la banci 2000000, furnizori 500000 (din care cu scadenta in anul urmator 200000), cifra de afaceri 1000000, marfuri 600000, fond comercial 5000000. Care este valoarea postului:"Active circulante respectiv obligatii curente nete"(fondul de rulment)?
3) Rata de remunerare a activelor este de 10%, valoarea patrimoniala a intreprinderii este de 10000, iar capacitatea beneficiara exprimata prin profitul net este de 1500. Care este superprofitul, superbeneficiul sau renta de goodwill a intreprinderii?
In topicul:stagiu anul III
14 April 2011 - 08:19 PM
GRUPA II – Categoria III – Expertize contabile
2.(17) Care sunt principiile deontologice dupa care se ghideaza expertul contabil in efectuarea expertizelor contabile judiciare si extrajudiciare?
Principiile deontologice dupa care se ghideaza expertul contabil in efectuarea expertizelor contabile judiciare si extrajudiciare sunt urmatoarele:
a) independenta expertului contabil
b) competenta expertului contabil
c) calitatea expertului contabil
d) secretul profesional si confidentialitatea expertului contabil
e) acceptarea expertizelor contabile
f) incompatibilitatea expertizelor contabile
GRUPA II – Categoria IV – Evaluarea intreprinderilor
3. (110) Determinati activul net corijat al unei intreprinderi, prin ambele metode, cunoscand urmatoarele elemente din bilantul economic al acesteia: casa 10.000, banca 150.000, cheltuieli de infiintare 15.000, cladiri 200.000, echipamente 250.000, stocuri 300.000, furnizori 400.000, creditori 80.000, imprumuturi bancare t.l. 200.000, capital social 100.000, rezerve 10.000, venituri anticipate 80.000, profit 55.000.
a) Metoda aditiva
Capitaluri Proprii 110.000 (Capital social + Rezerve)
Capital social 100.000
Rezerve 10.000
Profit 55.000
Ch infiintare 15.000
Activul Net Corijat (ANC) = Capitaluri proprii + Profit – Ch. infiintare =
110.000 + 55.000 – 15.000 = 150.000.
b) Metoda substractiva
Cladiri 200.000
Echipamente 250.000
Stocuri 300.000
Casa 10.000
Banca 150.000
Total active 910.000
Furnizori 400.000
Creditori 80.000
Imprumuturi t.l 200.000
Ven anticip 80.000
Total pasive 760.000
Activul Net Corijat (ANC) = Total active – Total pasive = 910.000 – 760.000
= 150.000
Nu reusesc sa dau de cap urmatoarelor probleme. Poate ne ajuta cineva binevoitor.
AUDIT: 1.(13) In vederea evaluarii riscurilor legate de control intocmiti un chestionar pentru evaluarea controlului intern
3. (50) Cum testati continuitatea activitatii intr-o misiune de audit statutar.
FUZIUNI SI DIVIZARI: 1.(113) Societatea comerciala “A” absoarbe societatea comerciala “B” preluand intreaga avere a acesteia. Capitalul social al societatii “B”, in functie de valoarea nominala a actiunilor, se ridica la 50.000 u.m.n. Cu ocazia negocierilor dintre cele doua societati se preiau urmatoarele elemente:
- utilaje in valoare de 30.000 u.m.n
- materii prime in valoare de 2.000 u.m.n.
- marfuri in valoare de 20.000 u.m.n.
Primele rezultate cu ocazia fuziunii se transfera la rezerve.
AUDIT SI CONTROL INTERN:1. (10)Intocmiti un Plan de audit intern multianual (trei ani) la o societate comerciala din domeniul productiei textile.
CONSULTANTA FISCALA: 2. Angajatul Stancu Vlad, cu sotia si 4 copii in intretinere, a obtinut urmatoarele venituri in luna mai: salariu brut de incadrare 2.400 lei, salariu realizat 2.200 lei, tichete de masa 15 zile*9 lei/zi, ajutor deces 500 lei, concediu de odihna 600 lei, abonament fitness 100 lei. Cota de contributie la fondul de risc se considera 0,5%. Se cer calculele si inregistrarile contabile aferente.
2.(17) Care sunt principiile deontologice dupa care se ghideaza expertul contabil in efectuarea expertizelor contabile judiciare si extrajudiciare?
Principiile deontologice dupa care se ghideaza expertul contabil in efectuarea expertizelor contabile judiciare si extrajudiciare sunt urmatoarele:
a) independenta expertului contabil
b) competenta expertului contabil
c) calitatea expertului contabil
d) secretul profesional si confidentialitatea expertului contabil
e) acceptarea expertizelor contabile
f) incompatibilitatea expertizelor contabile
GRUPA II – Categoria IV – Evaluarea intreprinderilor
3. (110) Determinati activul net corijat al unei intreprinderi, prin ambele metode, cunoscand urmatoarele elemente din bilantul economic al acesteia: casa 10.000, banca 150.000, cheltuieli de infiintare 15.000, cladiri 200.000, echipamente 250.000, stocuri 300.000, furnizori 400.000, creditori 80.000, imprumuturi bancare t.l. 200.000, capital social 100.000, rezerve 10.000, venituri anticipate 80.000, profit 55.000.
a) Metoda aditiva
Capitaluri Proprii 110.000 (Capital social + Rezerve)
Capital social 100.000
Rezerve 10.000
Profit 55.000
Ch infiintare 15.000
Activul Net Corijat (ANC) = Capitaluri proprii + Profit – Ch. infiintare =
110.000 + 55.000 – 15.000 = 150.000.
b) Metoda substractiva
Cladiri 200.000
Echipamente 250.000
Stocuri 300.000
Casa 10.000
Banca 150.000
Total active 910.000
Furnizori 400.000
Creditori 80.000
Imprumuturi t.l 200.000
Ven anticip 80.000
Total pasive 760.000
Activul Net Corijat (ANC) = Total active – Total pasive = 910.000 – 760.000
= 150.000
Nu reusesc sa dau de cap urmatoarelor probleme. Poate ne ajuta cineva binevoitor.
AUDIT: 1.(13) In vederea evaluarii riscurilor legate de control intocmiti un chestionar pentru evaluarea controlului intern
3. (50) Cum testati continuitatea activitatii intr-o misiune de audit statutar.
FUZIUNI SI DIVIZARI: 1.(113) Societatea comerciala “A” absoarbe societatea comerciala “B” preluand intreaga avere a acesteia. Capitalul social al societatii “B”, in functie de valoarea nominala a actiunilor, se ridica la 50.000 u.m.n. Cu ocazia negocierilor dintre cele doua societati se preiau urmatoarele elemente:
- utilaje in valoare de 30.000 u.m.n
- materii prime in valoare de 2.000 u.m.n.
- marfuri in valoare de 20.000 u.m.n.
Primele rezultate cu ocazia fuziunii se transfera la rezerve.
AUDIT SI CONTROL INTERN:1. (10)Intocmiti un Plan de audit intern multianual (trei ani) la o societate comerciala din domeniul productiei textile.
CONSULTANTA FISCALA: 2. Angajatul Stancu Vlad, cu sotia si 4 copii in intretinere, a obtinut urmatoarele venituri in luna mai: salariu brut de incadrare 2.400 lei, salariu realizat 2.200 lei, tichete de masa 15 zile*9 lei/zi, ajutor deces 500 lei, concediu de odihna 600 lei, abonament fitness 100 lei. Cota de contributie la fondul de risc se considera 0,5%. Se cer calculele si inregistrarile contabile aferente.
In topicul:stagiu anul III
31 March 2011 - 07:31 PM
Buna,
Azi am trecut putin in revista lucrarea, un pic cam demoralizata de noul regulament ce ne-a fost comunicat de CECCAR Cta, dar trebuie sa ne adunam si sa colaboram pentru a incheia cu brio ultimul an de stagiu.
Observ ca una dintre probleme coincide cu cea din lucrarea trecuta si doresc sa o postez.
GRUPA IV – Categoria VI – Administrarea si lichidarea intreprinderii
1) Rezolvare:
a) Valorificarea imobilizarilor corporale:
• Vanzarea cladirilor
461 = % 10.710.000
7583 9.000.000
4427 1.710.000
• Incasarea contravalorii cladirilor vandute
5121 = 461 10.710.000
• Scaderea din evidenta a cladirilor vandute
% = 212 20.000.000
. 281 12.000.000
6583 8.000.000
• Inchiderea contului 7583
7583 = 121 9.000.000
• Inchiderea contului 6583
121 = 6583 8.000.000
b) Valorificarea stocurilor:
• Vanzarea materiilor prime
411 = % 1.713.600
707 1.440.000
4427 273.600
• Trecerea la marfuri a materiilor prime si scaderea din gestiune a marfurilor vandute
371 = 301 2.000.000
607 = 371 2.000.000
• Anularea provizionului
391 = 7814 400.000
• Inchiderea contului 607
121 = 607 2.000.000
• Inchiderea conturilor 707 si 7814
% = 121 1.840.000
707 1.440.000
7814 400.000
• Incasarea contravalorii materiilor prime vandute
5121 = 411 1.713.600
c) Incasarea creantelor
• Incasarea partiala de la clientii incerti
5121 = 4118 240.000
• Trecerea pe cheltuieli a clientilor incerti neincasati
6588 = 4118 260.000
• Anularea provizioanelor
491 = 7 814 200.000
• Incasarea clientilor incerti
5121 = 411 2.450.000
• Acordarea sconturilor
667 = 411 50.000
• Inchiderea conturilor 667 si 6588
121 = % 310.000
667 50.000
6588 260.000
• Inchiderea contului 7814
7814 = 121 200.000
d) Plata datoriilor
• Plata furnizorilor de imobilizari 404 = 5121 5.800.000
• Scont primit 404 = 767 200.000
• Inchiderea contului 767 767 = 121 200.000
e) Cheltuieli de lichidare
• Cheltuieli efectuate 628 = 5121 520.000
• Inchiderea contului 628 121 = 628 520.000
Anularea provizioanelor pt riscuri si cheltuieli
• Anularea provizioanelor 151 = 7812 1.000.000
• Inchiderea contului 7812 7812 = 121 1.000.000
Regularizare TVA
• TVA de plata 4427 = 4423 1.983.600
• Plata TVA 4423 = 5121 1.983.600
Calcularea, retinerea si virarea impozitului pe profit si a impozitului pe dividende in urma actiunii de dizolvare / lichidare
Impozitul pe profit datorat 691 = 441 352.500 (1.410.000 *25%)
Inchiderea contului 691 121 = 691 352.500
Virarea impozitului pe profit 441 = 5121 352.500
Bilantul inainte de efectuarea partajului
ACTIVE CIRCULANTE
CASA SI CONTURI LA BANCI 7.057.500
ACTIVE CIRCULANTE – TOTAL 7.057.500
DATORII CE TREBUIE PLATITE INTR-O PERIOADA DE PANA LA 1 AN 0
ACTIVE CIRCULANTE NETE , RESPECTIV DATORII CURENTE NETE 7.057.500
TOTAL ACTIVE MINUS DATORII CURENTE NETE 7.057.500
CAPITAL SI REZERVE
CAPITAL SI REZERVE 5.000.000
CAPITAL, din care:
Capital subscris varsat (1012)
(500.000 actiuni *10.000/actiune) 5.000.000
REZERVE ( ct 1061) 1.000.000
REZULTATUL EX FINANCIAR ( ct 121) sold C 1.057.500
TOTAL CAPITALUIRI PROPRII 7.057.500
TOTAL CAPITALURI 7.057.500
Mult succes dragilor!
Azi am trecut putin in revista lucrarea, un pic cam demoralizata de noul regulament ce ne-a fost comunicat de CECCAR Cta, dar trebuie sa ne adunam si sa colaboram pentru a incheia cu brio ultimul an de stagiu.
Observ ca una dintre probleme coincide cu cea din lucrarea trecuta si doresc sa o postez.
GRUPA IV – Categoria VI – Administrarea si lichidarea intreprinderii
1) Rezolvare:
a) Valorificarea imobilizarilor corporale:
• Vanzarea cladirilor
461 = % 10.710.000
7583 9.000.000
4427 1.710.000
• Incasarea contravalorii cladirilor vandute
5121 = 461 10.710.000
• Scaderea din evidenta a cladirilor vandute
% = 212 20.000.000
. 281 12.000.000
6583 8.000.000
• Inchiderea contului 7583
7583 = 121 9.000.000
• Inchiderea contului 6583
121 = 6583 8.000.000
b) Valorificarea stocurilor:
• Vanzarea materiilor prime
411 = % 1.713.600
707 1.440.000
4427 273.600
• Trecerea la marfuri a materiilor prime si scaderea din gestiune a marfurilor vandute
371 = 301 2.000.000
607 = 371 2.000.000
• Anularea provizionului
391 = 7814 400.000
• Inchiderea contului 607
121 = 607 2.000.000
• Inchiderea conturilor 707 si 7814
% = 121 1.840.000
707 1.440.000
7814 400.000
• Incasarea contravalorii materiilor prime vandute
5121 = 411 1.713.600
c) Incasarea creantelor
• Incasarea partiala de la clientii incerti
5121 = 4118 240.000
• Trecerea pe cheltuieli a clientilor incerti neincasati
6588 = 4118 260.000
• Anularea provizioanelor
491 = 7 814 200.000
• Incasarea clientilor incerti
5121 = 411 2.450.000
• Acordarea sconturilor
667 = 411 50.000
• Inchiderea conturilor 667 si 6588
121 = % 310.000
667 50.000
6588 260.000
• Inchiderea contului 7814
7814 = 121 200.000
d) Plata datoriilor
• Plata furnizorilor de imobilizari 404 = 5121 5.800.000
• Scont primit 404 = 767 200.000
• Inchiderea contului 767 767 = 121 200.000
e) Cheltuieli de lichidare
• Cheltuieli efectuate 628 = 5121 520.000
• Inchiderea contului 628 121 = 628 520.000
Anularea provizioanelor pt riscuri si cheltuieli
• Anularea provizioanelor 151 = 7812 1.000.000
• Inchiderea contului 7812 7812 = 121 1.000.000
Regularizare TVA
• TVA de plata 4427 = 4423 1.983.600
• Plata TVA 4423 = 5121 1.983.600
Calcularea, retinerea si virarea impozitului pe profit si a impozitului pe dividende in urma actiunii de dizolvare / lichidare
Impozitul pe profit datorat 691 = 441 352.500 (1.410.000 *25%)
Inchiderea contului 691 121 = 691 352.500
Virarea impozitului pe profit 441 = 5121 352.500
Bilantul inainte de efectuarea partajului
ACTIVE CIRCULANTE
CASA SI CONTURI LA BANCI 7.057.500
ACTIVE CIRCULANTE – TOTAL 7.057.500
DATORII CE TREBUIE PLATITE INTR-O PERIOADA DE PANA LA 1 AN 0
ACTIVE CIRCULANTE NETE , RESPECTIV DATORII CURENTE NETE 7.057.500
TOTAL ACTIVE MINUS DATORII CURENTE NETE 7.057.500
CAPITAL SI REZERVE
CAPITAL SI REZERVE 5.000.000
CAPITAL, din care:
Capital subscris varsat (1012)
(500.000 actiuni *10.000/actiune) 5.000.000
REZERVE ( ct 1061) 1.000.000
REZULTATUL EX FINANCIAR ( ct 121) sold C 1.057.500
TOTAL CAPITALUIRI PROPRII 7.057.500
TOTAL CAPITALURI 7.057.500
Mult succes dragilor!
In topicul:LUCRARE DE STAGIU -ANUL II(acces 2008) Semestrul IV de stagiu SEMESTRUL II 2...
16 November 2010 - 08:15 PM
GRUPA I – Categoria I – Elaborarea situatiilor financiare anuale
5.(61) O societate achizitioneaza pe 22 decembrie N – 1 un utilaj in valoare de 30.000 lei. Activul are o durata de viata de 4 ani si o valoare reziduala nula. Societatea utilizeaza metoda amortizarii liniare pentru determinarea rezultatului contabil si metoda amortizarii accelerate pentru determinarea rezultatului fiscal. Presupunem ca societatea Alfa obtine un rezultat contabil de 20.000 lei pentru fiecare din urmatorii 4 ani. Cum se inregistreaza in contabilitate impozitele curente si amanate ca urmare a utilizarii de metode diferite de amortizare din punct de vedere contabil si fiscal?
Rezolvare:
Situația în contabilitate pe parcursul celor 4 ani este următoarea:
An Valoare contabila Amortizare contabila Amortizare fiscala Valoare contabila Baza de impozitare
31.12.N 30.000 7.500 15.000 22.500 15.000
31.12.N+1 30.000 7.500 5.000 15.000 10.000
31.12.N+2 30.000 7.500 5.000 7.500 5.000
31.12.N+3 30.000 7.500 5.000 - -
În anul N se va înregistra amortizarea contabilă de 7.500 lei și nu amortizarea accelerată din punct de vedere fiscal de 15.000 lei.
Rezultatul fiscal va fi astfel influențat de amortizarea fiscală și nu de amortizarea contabilă.
Rezultatul fiscal = Rezultatul contabil + Amortizarea contabilă – Amortizarea fiscală
Calculul rezultatului fiscal pe parcursul celor 4 ani:
An Rezultatul contabil Amortizarea contabila Amortizarea fiscala Rezultatul impozabil Impozit pe profit
1 2 3 4 5=2+3-4 6=5*16%
N 20.000 7.500 15.000 12.500 2.000
N+1 20.000 7.500 5.000 22.500 3.600
N+2 20.000 7.500 5.000 22.500 3.600
N+3 20.000 7.500 5.000 22.500 3.600
La fuziuni cele 2 probleme le-ati rezolvat? Dar la consultanta fiscala acordata contribuabililor? Cine le are, rog tare mult sa le posteze. Multumesc
5.(61) O societate achizitioneaza pe 22 decembrie N – 1 un utilaj in valoare de 30.000 lei. Activul are o durata de viata de 4 ani si o valoare reziduala nula. Societatea utilizeaza metoda amortizarii liniare pentru determinarea rezultatului contabil si metoda amortizarii accelerate pentru determinarea rezultatului fiscal. Presupunem ca societatea Alfa obtine un rezultat contabil de 20.000 lei pentru fiecare din urmatorii 4 ani. Cum se inregistreaza in contabilitate impozitele curente si amanate ca urmare a utilizarii de metode diferite de amortizare din punct de vedere contabil si fiscal?
Rezolvare:
Situația în contabilitate pe parcursul celor 4 ani este următoarea:
An Valoare contabila Amortizare contabila Amortizare fiscala Valoare contabila Baza de impozitare
31.12.N 30.000 7.500 15.000 22.500 15.000
31.12.N+1 30.000 7.500 5.000 15.000 10.000
31.12.N+2 30.000 7.500 5.000 7.500 5.000
31.12.N+3 30.000 7.500 5.000 - -
În anul N se va înregistra amortizarea contabilă de 7.500 lei și nu amortizarea accelerată din punct de vedere fiscal de 15.000 lei.
Rezultatul fiscal va fi astfel influențat de amortizarea fiscală și nu de amortizarea contabilă.
Rezultatul fiscal = Rezultatul contabil + Amortizarea contabilă – Amortizarea fiscală
Calculul rezultatului fiscal pe parcursul celor 4 ani:
An Rezultatul contabil Amortizarea contabila Amortizarea fiscala Rezultatul impozabil Impozit pe profit
1 2 3 4 5=2+3-4 6=5*16%
N 20.000 7.500 15.000 12.500 2.000
N+1 20.000 7.500 5.000 22.500 3.600
N+2 20.000 7.500 5.000 22.500 3.600
N+3 20.000 7.500 5.000 22.500 3.600
La fuziuni cele 2 probleme le-ati rezolvat? Dar la consultanta fiscala acordata contribuabililor? Cine le are, rog tare mult sa le posteze. Multumesc
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: vladulescumihaela
- Regulament


Find content
Afisare istoric nume
