Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ciule - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ciule

Inregistrat la: 30 Sep 2008
Offline Ultimul click: Apr 27 2018 02:38 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:bilant ONG

26 April 2013 - 09:15 AM

Lucrez la un ONG care in 2012 a primit fonduri publice. Citind pe internet diverse discutii am gasit ca situatiile financiare anuale trebuie auditate statutar, dar vorbind cu diversi auditori nu prea stiau despre ce e vorba. De aici intrebarea mea: daca mai sunt asociatii care au primit fonduri publice, cum s-a depus bilantul? Cu raport de audit sau fara? Si daca are cineva o baza legala in acest sens. Multumesc mult pentru ajutor!

In topicul:CCM - 2011, la nivel de ramura- constructii

31 May 2011 - 10:13 AM

Vezi postareaDiana Stan EST, la 31 May 2011 - 09:36 AM, a spus:

Buna tuturor,
Am si eu o mica nelamurire.Din cate am vazut eu in Codul Muncii,cel modificat, in momentul in care depasesti un nr. de 21 de angajati trebuie incheiat un contract colectiv de munca. Dar atat.Stiu ca trebuie facut, dar nu stiu cum se procedeaza, cum arata un astfel de contract...etc..Am mai auzit ca nu este absolut necesar Contractul Colectiv de munca pentru SRL - URI, dar nu am gasit nimic referitor la asta pe internet. Are cineva idee daca s-a renuntat la el? Multumesc!
CCM pentru societatile cu peste 21 de angajati este obligatoriu. In ceea ce priveste intocmirea, societatea mea l-a facut cu ajutorul celui care se ocupa si de ssm: am avut noroc ca nu a trebuit sa mai ”bat ” google-ul.
Spor si tie!

In topicul:somajul tehnic - contributii salarii, legislatie

25 February 2010 - 10:32 AM

Vezi postareaETIC, la Feb 23 2010, 10:10 PM, a spus:

Calculezi la fel ca un salariu normal dar cu venitul realizat diminuat la 75%. Si in continuare salariatii stau acasa si primesc ce rezulta ca net.
Va rog sa ma ajutati: spuneti-mi cum se contabilizeaza persoanele aflate in somaj tehnic. Stiu ca se plateste 75%, dar datoriile catre asigurarile sociale se retin sau nu din salariul brut?? Angajatorul plateste ceva la asigurarile sociale?
Am tot citit legea, dar nu ma pot lamuri :smile:

Multumesc mult

In topicul:Fond mediu - AMBALAJE

19 November 2009 - 12:09 PM

Multumesc mult conta.global pt raspuns!! In sfarsit m-am lamurit si eu :) !!

O zi buna tuturor

In topicul:Fond mediu - AMBALAJE

18 November 2009 - 03:23 PM

Firma la care lucrez are contract cu o firma care sa ridice cartoanele pentru reciclare. Totusi aceasta firma solicita factura cu taxare inversa pentru cartoanele ridicate de la noi. Eu nu am intrare pe aceste cartoane si nu am nici diferente de greutate, intrucat primesc x nr bucati marfa..nu la kg...
Ajutati-ma va rog spunandu-mi cum sa fac contabilizarea si daca am vreo obligatie catre fondul de mediu (trebuie sa platesc acei 2 lei/kg??).

Multumesc mult!

Andreea

Cometa SQL