Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
andreea.dragusanu - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


andreea.dragusanu

Inregistrat la: 15 Oct 2008
Offline Ultimul click: Aug 18 2010 10:14 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:lichidare/dizolvare/radiere SRL

17 February 2009 - 10:25 AM

Buna tuturor.
Am si eu o societate la care singurele acte sunt: o notificare ca nu a platit impozitul si o chitanta prin care se face dovada platii acestuia. La finante scrie ca societatea este radiata din data de 06.11.2008. Intrebarea este eu mai trebuie sa mai fac in contabilitate ceva? Inregistrez cheltuiala cum ca am platit impozitul, asta imi creaza deja o pierdere pt ca nu am venit nu? Mai trebuie sa raportez ceva ? Ce e de facut? Va rog daca puteti ajutati-ma pt ca nu mam mai intalnit cu asa ceva inca si nu stiu ce e de facut. Multumesc

In topicul:am primit bani in banca

17 February 2009 - 10:19 AM

Vezi postareaandycassy, la Feb 11 2009, 10:07 PM, a spus:

Am primit in banca niste bani de la o persoana fizica si a scris plata servicii transport. Eu ar trebui sa-i fac persoanei respective o factura? Multumesc.


Da trebuie facuta factura, dar nu e obligatoriu sa o faci cu data in care s-a facut plata sau anterioara acesteia, factura trebuie facuta in luna in care s-a facut plata, suma din banca fiind pusa in 472 pana la emiterea facturii. Dupa ce s-a emis factura se face o compensare. Asta in cazul in care nu mai poti face o factura cu data platii sau enterior acesteia. E ca si cum acea persoana fizica a platit in avans executarea lucrarii.

In topicul:somaj

18 November 2008 - 01:37 PM

Buna ziua, sunt angajata de 1 an si 2 luni la o firma pe post de economist, firma la care lucrez primeste subventie de la stat pentru ca m-au angajat imediat dupa facultate iar acum trebuie sa plec in alta localitate din diferite motive. Am facut cererea de demisie, decizia de incetare a contractului individual de munca nu cu acordul partilor si, ca urmare a demisiei angajatului comf.art.79 alin.3 Legea 53/2003 Codul Muncii, si inaintarea catre ITM. Mai trebuie altceva facut? Si in cat timp trebuie duse actele la ITM? Sau mai bine zis ce inseamna "prezenta decizie se va comunica la ITM in 5 zile de la PERFECTARE"? Multumesc frumos.

Cometa SQL