Buna ziua,
In conditiile impozitarii tichetelor de masa, ce intelegeti? Se vor considera ca un venit al angajatului si astfel vor fi impozitate? Daca da, atunci ele se vor trece in statul de salarii, cumulandu-se cu venitul brut? Eu nu cred asta, deoarece s-ar calcula automat si asigurarile sociale, ceea ce nu este corect. Atunci, se vor impozita separat? Care ar fi inregistrarile in contabilitate?
Cred ca ar fi de folos pentru multi aceste raspunsuri.
Multumesc.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: corneliuss
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 60 (0.01 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (55 postari)
- Vizualizari: 4393
- Titlu User Membru junior
- Varsta 41 ani
- Data nasterii Decembrie 23, 1982
-
Gender
Male
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Prieteni
corneliuss nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Topicele mele
Impozitare tichete de masa?
26 May 2010 - 08:49 AM
ce religie aveti?
30 April 2010 - 12:21 PM
Departe de a avea vreun gand discriminatoriu... intreb: se poate incepe un chestionar privitor la religia noastra? (ex. ortodox, catolic, baptist, penticostal, etc. sau ateu). Am vazut atatea chestionare pe diverse teme si m-am gandit ca s-ar putea incepe si un astfel de chestionar. Multumesc!
resortare deseuri
12 November 2009 - 03:27 PM
Sper ca postez bine aici... Va rog, am o nelamurire:
O societate colectoare de deseuri... fier vechi, tabla, neferoase... etc...
Se cumpara 1000 kg fier la 0,3 lei/kg, de la populatie, pe baza de adeverinta de primire si plata (deci fara tva). Prin resortare se obtin, sa zicem, 900 kg fier si 100 kg aluminiu. Mentionez ca, daca s-ar fi cumparat aluminiu, ar fi fost la pretul de 2,5 lei/kg.
Intrebarea mea este: aceasta resortare necesita inregistrari contabile suplimentare?
Eu as face asa: 100 kg de fier le transfer la aluminiu, dar cu pretul de fier.
371.fier = 401 -30 lei (100*0,3)
371.aluminiu = 401 30 lei
Iar cand voi vinde aluminiu, il voi scadea din gestiune la valoarea de intrare, adica 0,3 lei/kg. O fi corect? Mai lucreaza cineva cu deseuri?
O societate colectoare de deseuri... fier vechi, tabla, neferoase... etc...
Se cumpara 1000 kg fier la 0,3 lei/kg, de la populatie, pe baza de adeverinta de primire si plata (deci fara tva). Prin resortare se obtin, sa zicem, 900 kg fier si 100 kg aluminiu. Mentionez ca, daca s-ar fi cumparat aluminiu, ar fi fost la pretul de 2,5 lei/kg.
Intrebarea mea este: aceasta resortare necesita inregistrari contabile suplimentare?
Eu as face asa: 100 kg de fier le transfer la aluminiu, dar cu pretul de fier.
371.fier = 401 -30 lei (100*0,3)
371.aluminiu = 401 30 lei
Iar cand voi vinde aluminiu, il voi scadea din gestiune la valoarea de intrare, adica 0,3 lei/kg. O fi corect? Mai lucreaza cineva cu deseuri?
factura de luna trecuta !
27 October 2008 - 11:08 AM
Buna ziua
Va rog, dati-mi un sfat: am primit acum (pe 25.10.2008) o factura ce cuprinde o taxa si un onorariu pentru reactivarea unor carduri. Problema este ca aceasta factura este datata pe 26.09.2008, deci luna trecuta, dar si trimestrul trecut: deci impozitul pe profit este deja declarat, decontul TVA este deja intocmit (chiar daca acesta se intocmeste lunar). Va rog sa-mi spuneti cum sa inregistrez aceasta factura pentru luna trecuta? Cumva 121 = 401? Dar cu tva-ul? rectificarea impozitului pe profit?
In speranta unui raspuns, va multumesc!
Va rog, dati-mi un sfat: am primit acum (pe 25.10.2008) o factura ce cuprinde o taxa si un onorariu pentru reactivarea unor carduri. Problema este ca aceasta factura este datata pe 26.09.2008, deci luna trecuta, dar si trimestrul trecut: deci impozitul pe profit este deja declarat, decontul TVA este deja intocmit (chiar daca acesta se intocmeste lunar). Va rog sa-mi spuneti cum sa inregistrez aceasta factura pentru luna trecuta? Cumva 121 = 401? Dar cu tva-ul? rectificarea impozitului pe profit?
In speranta unui raspuns, va multumesc!
Fond mediu deseuri
23 October 2008 - 08:27 AM
Buna ziua, sunt nou pe forum (dar si in profesie)... nu stiu daca postez bine, dar ingaduiti-ma, va rog.
Lucrez la o societate colectoare de deseuri, iar pentru metalele feroase si neferoase trebuie constiuit un fond de mediu de 3%. Intrebarea este urmatoarea: acest 3% se calculeaza la valoarea intrarilor acestor deseuri sau la valoarea iesirilor?
Pana acum eu am inregistrat 371 = % 461, 446.4, (iar plata 446.4 = 5121) deci l-am inregistrat la valoarea de intrare a deseurilor. Este corect? Va multumesc!
Lucrez la o societate colectoare de deseuri, iar pentru metalele feroase si neferoase trebuie constiuit un fond de mediu de 3%. Intrebarea este urmatoarea: acest 3% se calculeaza la valoarea intrarilor acestor deseuri sau la valoarea iesirilor?
Pana acum eu am inregistrat 371 = % 461, 446.4, (iar plata 446.4 = 5121) deci l-am inregistrat la valoarea de intrare a deseurilor. Este corect? Va multumesc!
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: corneliuss
- Regulament