Buna ziua,
Avem o microintreprindere, neplatitoare TVA( domeniul medical) si vrem sa achizitionam din Serbia un aparat medical, in valoare de peste 10000 euro. Furnizorul va factura valoarea fara TVA si noi va trebui sa platim ulterior TVA la valoarea din factura si apoi sa declaram in decontul 301. Imi spuneti va rog daca e corect? Care vor fi inregistrarile contabile? Va multumesc.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- → Vede profil: adichirla
Community Stats
- Grup: Members
- Postari: 36 (0.01 pe zi)
- Cel mai activ in: Arhiva (26 postari)
- Vizualizari: 7037
- Titlu User Membru junior
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
Informatii de contact
0
Neutral
User Tools
Prieteni
adichirla nu a adaugat prieteni inca
Topicele mele
Achizitie de catre firma neplatitoare TVA din Serbia
05 October 2017 - 08:01 AM
inregistrare facturi intarziate la microintreprindere
13 August 2017 - 03:46 PM
Buna,
Am o problema legata de contabilitatea unei microintreprinderi. Imi spuneti va rog, cum inregistrez facturile cu date de acum 3, 2 luni in urma(nu au fost predate la timp), legate de achizitia unor obiecte de inventar si mijloace fixe destinate dotarii unui cabinet medical? Mentionez ca exista si o aparatura medicala (mijloc fix) care a fost primita gratuit inainte sa se infiinteze microintreprinderea, iar acum este utilizata in cadrul acesteia. Pot sa inregistrez facturile si chitantele cu datele lunii in curs? In mod normal, nefiind platitoare de impozit pe profit si de TVA, nu ar trebui sa depun nici o rectificativa. Va multumesc
Am o problema legata de contabilitatea unei microintreprinderi. Imi spuneti va rog, cum inregistrez facturile cu date de acum 3, 2 luni in urma(nu au fost predate la timp), legate de achizitia unor obiecte de inventar si mijloace fixe destinate dotarii unui cabinet medical? Mentionez ca exista si o aparatura medicala (mijloc fix) care a fost primita gratuit inainte sa se infiinteze microintreprinderea, iar acum este utilizata in cadrul acesteia. Pot sa inregistrez facturile si chitantele cu datele lunii in curs? In mod normal, nefiind platitoare de impozit pe profit si de TVA, nu ar trebui sa depun nici o rectificativa. Va multumesc
Inregistrare bon fiscal anterior emitere factura
06 April 2017 - 11:00 AM
Buna ziua,
In data de 03.04.2017 soferul a achizitionat motorina de 500 lei in baza bonului fiscal.Ulterior in data de 04.04.2017 a fost emisa si factura in baza bonului fiscal. Imi spuneti va rog care sunt inregstrarile contabile? Multumesc.
In data de 03.04.2017 soferul a achizitionat motorina de 500 lei in baza bonului fiscal.Ulterior in data de 04.04.2017 a fost emisa si factura in baza bonului fiscal. Imi spuneti va rog care sunt inregstrarile contabile? Multumesc.
Certificat digital pt. CUI diferit
01 April 2016 - 09:43 AM
Buna ziua,
Firma pe care o reprezint are certificat digital, iar la semnatura apare CUI. Am inteles ca pot folosi acelasi certificat pentru cate societati doresc. Ca si contabil vreau sa tin contabilitatea la inca o firma. Am descarcat formularul 150 si am mers la Anaf pentru a ma lamuri, dar mi-au spus ca trebuie token diferit. Nu inteleg atunci de ce se spune ca se poate utiliza pentru mai multe firme. Ma puteti lamuri, va rog frumos.
Firma pe care o reprezint are certificat digital, iar la semnatura apare CUI. Am inteles ca pot folosi acelasi certificat pentru cate societati doresc. Ca si contabil vreau sa tin contabilitatea la inca o firma. Am descarcat formularul 150 si am mers la Anaf pentru a ma lamuri, dar mi-au spus ca trebuie token diferit. Nu inteleg atunci de ce se spune ca se poate utiliza pentru mai multe firme. Ma puteti lamuri, va rog frumos.
Infiintare CMI 2016
17 January 2016 - 08:01 PM
Buna,
Imi cer scuze daca nu am ales corect categoria pentru a posta mesajul, dar chiar nu am stiut unde. Fratele meu e medic si si-a dechis de curand CMI, dar cu contract de comodat la o clinica, deci practic foloseste spatiul si aparatura de la clinica.Nu am tinut contabilitate in partida simpla si nu stiu exact ce declaratii se depun( bine am citit pe net, dar cu modificarile care tot apar as vrea sa fiu suta la suta ca astea sunt toate declaratiile). Are CMI, dar e si salariat la spital. Se plateste si CAS si CASS din 2016, daca e si salariat? Infomedica cu care are contract de comodat ce trebuie sa plateasca pentru CMI? Daca are contract de comodat, mai trebuie tinut registrul inventar( aparatura nu ii apartine)? Fisa de cheltuieli se completeaza la sfarsitul lunii sau pe parcurs? Sunt multe intrebari, dar sper din suflet sa ma lamuriti.
Imi cer scuze daca nu am ales corect categoria pentru a posta mesajul, dar chiar nu am stiut unde. Fratele meu e medic si si-a dechis de curand CMI, dar cu contract de comodat la o clinica, deci practic foloseste spatiul si aparatura de la clinica.Nu am tinut contabilitate in partida simpla si nu stiu exact ce declaratii se depun( bine am citit pe net, dar cu modificarile care tot apar as vrea sa fiu suta la suta ca astea sunt toate declaratiile). Are CMI, dar e si salariat la spital. Se plateste si CAS si CASS din 2016, daca e si salariat? Infomedica cu care are contract de comodat ce trebuie sa plateasca pentru CMI? Daca are contract de comodat, mai trebuie tinut registrul inventar( aparatura nu ii apartine)? Fisa de cheltuieli se completeaza la sfarsitul lunii sau pe parcurs? Sunt multe intrebari, dar sper din suflet sa ma lamuriti.
- Forum 100% contabilitate - Conta.ro
- 111→ Vede profil: adichirla
- Regulament