Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
a.n.d.r.e.e.a - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


a.n.d.r.e.e.a

Inregistrat la: 14 Nov 2008
Offline Ultimul click: Nov 23 2009 05:03 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:Casare marfuri

15 September 2009 - 03:52 PM

Buna ziua,
As dori sa ma ajutati si pe mine cu urmatoarea situatie: cum descarc din gestiune obiectele constatate defecte (sparte, ciobite) in urma receptiei? Adica eu la sfarsitul lunii primesc un tabel cu toate obiectele gasite sparte sau ciobite, cu cele care s-au consumat in magazin (uleiuri aromate. lumanari parfumate, betisoare...etc) la pretul de vanzare. Din cate am inteles acestea se trec pe cheltuiala nedeductibila 607=371 si calculez si tva aferenta, dar cum procedez cu marfa care se consuma in magazin (de catre angajati) ? pentru ca ea intra pe 371 si are un adaos aferent. Sper sa ma puteti ajuta.

Cometa SQL