Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
rammi - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


rammi

Inregistrat la: 12 Dec 2008
Offline Ultimul click: Sep 29 2011 08:49 AM
-----

Topicele mele

Import

03 November 2010 - 09:33 AM

Buna ziua,

Avem un client in US pentru care prestam diverse servicii IT . Clientul din US a achizitionat si platit un server din US. Serverul a fost trimis in romania pentru a putea fii folosit de noi , pe baza de invoice. Cei din vama au facut un DVI pentru import definitiv. Intrebarea mea este , serverul este considerat proprietatea mea ? Avand in vedere ca importul este definitiv, cum il inregistrez in contabilitate , pot sa calculez amortizare pe el ? Pentru ca serverul a fost platit in US , si firma americana nu doreste sa il platim noi ce se intampla cu 401 , se poate inchide cu ceva sau va ramane tot timpul cu sold ?

Rog raspuns, multumesc anticipat .

Achizitie de pe internet

17 June 2010 - 09:59 AM

Buna ziua,

Un angajat si-a comandat o carte de pe un site din UK.
Pentru ca acea carte va fii folosita la training as vrea sa ii decontez .
Cum as putea sa procedez ? Va trbuii declarata aceasta achizitie ca intracomunitara ?

Multumesc

Plata casa > 5000 ron

25 April 2010 - 04:19 PM

Buna ziua ,

Am platit trei bilete de avion dar pentru ca rezervarea a fost facuta in aceiasi zi cu zborul , compania aeriana ne-a obligat sa platim cash biletele. Cele trei bilete insotite de cele trei chitante sunt in valoare de 6000 ron. Cum as putea sa inregistrez aceasta plata prin casa corect ? Este ok daca inregistrez 2 bilete cu chitanta aferenta iar pentru un bilet sa fac o dispozitie de plata si un decont de cheltuieli pe numele administratorului.

Va rog raspuns,
Multumesc

Instiintare de plata

08 October 2009 - 10:50 AM

Buna ziua,

Pentru tichetele da masa pe luna septembrie am facut comanda , am primit instiintarea de plata si implicit am facut plata in data de 30 septembrie . Factura finala de tichete are data de 01 octombrie . Intrebarea mea este ....... pot sa inregistrez cheltuiala cu tichetele de masa in septembrie ?

Multumesc frumos .

Bonuri de taxi

11 September 2009 - 07:43 AM

Buna ziua,

Conform HG 105/2009 bonurile fiscale nu mai sunt considerate documente justificative , fara factura sau decont de cheltuieli insotitoare . Dar cum ramane cu bonurile de taxi ? Si pentru acestea trebuie sa fac decont de cheltuieli , sau se aplica exceptia din Codul fiscal ?


Prin derogare de la alin. (1) [ se refera la obligatia de a emite factura] și fără să contravină prevederilor alin. (3), persoana impozabilă este scutită de obligația emiterii facturii, pentru următoarele operațiuni, cu excepția cazului în care beneficiarul solicită factura:

a) transportul persoanelor cu taximetre, precum și transportul persoanelor pe baza biletelor de călătorie sau a abonamentelor;

b) livrările de bunuri prin magazinele de comerț cu amănuntul și prestările de servicii către populație, consemnate în documente, fără nominalizarea cumpărătorului;

c) livrările de bunuri și prestările de servicii consemnate în documente specifice, care conțin cel puțin informațiile prevăzute la alin. (5).

Va rog raspuns. Multumesc

Cometa SQL