Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
elian etiy - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


elian etiy

Inregistrat la: 04 Feb 2009
Offline Ultimul click: Oct 28 2010 10:27 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:Control Adm. Fin.

25 March 2010 - 10:12 AM

[quote name='lumi78' date='Mar 22 2010, 07:14 PM' post='223035']
Buna
N-am avut niciodata control de fond, poti sa-mi spui si mie ce ti-au cerut sa le arati? M-ar ajuta foarte mult pentru ca voi avea 2 societati care fuzioneaza prin absorbtie si mi s-a spus ca se face cu control de fond.
Multumesc


La noi au venit cu intentia clara de a verifica in primul rand tva-ul tinand cont ca in 5 ani noi nu am platit nici un leu la stat tva.
Si a inceput prin compararea tva declarat cu tva inregistrat in balantele noastre.Au verificat toate dosarele din toti anii(aprovizionare,casa,vanzari in incercarea de a gasi ceva tva ce trebuie dat jos).Ne-au cerut Registrul Inventar si inventarierea la 31.12.2009,au verificat fisele de magazie,raport productie,contract imprumut(administratorul imprumutase firma cu bani),decizie interna pentru cei care intocmesc facturile;Registrul de evidenta fiscala,Registru jurnal si bineinteles jurnalele de cumparari,vanzari.Au mai cerut balantele si bilanturile si bineinteles imprimatele cu regim special.Ne-au verificat si celelalte contributii ce se platesc la salarii si impozitul pe profit.
Cam asta a fost la noi in linii mari.Bafta si mult curaj.

In topicul:Inventarierea patrimoniului - topic 2007-2010

09 March 2010 - 06:38 PM

Am facut inventariere la 31.12.2009 si am lipsa neimputabila(nu am cui sa imput)la 301,3021,345 si am inregistrat tot in decembrie 2009(la sfatul unui inspector de la finante).Acum trebuie sa completez si registrul inventar si daca eu am inregistrat lipsa tot in decembrie acum scriptic cu faptic are aceeasi valoare desi inainte nu aveau aceeasi valoare,e corect asa?Ca tot inspectorul mi-a zis ca trebuie sa trec diferentele constatate in registrul inventar si dupa logica mea diferentele+valoarea inventar trebuie sa dea valoarea scriptica.
Daca e alta logica va rog sa ma luminati sa pot face lucrurile corect.Multumesc.

In topicul:calcul impozit dividende

05 March 2010 - 11:59 AM

Problema e urmatoarea:
au fost repartizate dividende in 2006 in valoare de 15212 lei care nu au fost platite pana acum.
am avut control de fond in urma caruia am platit impozit si majorari ptr ele.Acum vreau sa platesc aceste dividende catre unicul asociat al firmei dar prin casa.Am pierdere pentru anul 2009 si am inteles ca nu pot sa platesc dividende in situatia asta si as vrea sa stiu ce pot face.

Multumesc.

In topicul:cladiri

29 August 2009 - 02:40 PM

Buna ziua tuturor.As vrea sa ma lamureasca si pe mine cineva intr-o problema cu un mijloc fix.
Avem autorizatie de constructie ptr o anexa gospodareasca care a expirat pe 21 iulie 2009 si inca nu am facut procesul verbal de receptie(apropo acest proces se face de catre noi sau de alte autoritati?)arhitectul a estimat ca lucrarea va necesita 240000 lei iar noi pana acum nu avem in contabilitate decat 135000 lei,iar primaria vrea sa ne treaca aceasta cladire cu o valoare pe care o stabilesc ei nu stiu de unde(bineinteles mai mare)
Acum ma intreb are primaria dreptul sa-mi impuna valoarea cladirii din moment ce eu o am esimata de un arhitect?
Inca nu a fost declarata si eu cred k nu se poate sa ma oblige sa declar ce valoare vor ei.
Daca o declar ce valoare o sa trec:valoarea arhitectului sau pe cea din contabilitatea mea(cred ca pe a mea trb sa o declar)

Multumesc.

In topicul:Control Adm. Fin.

29 August 2009 - 02:17 PM

Buna ziua va rog mult dak puteti sa-mi spuneti si mie ce anume au verificat la d-voastra cand au venit in control ptr rambursarea de tva!!!!!
La noi s-ar putea sa vina,dar din proprie initiativa,ptr ca avem o suma destul de mare de recuperat(cateva sute de milioane vechi) si cu siguranta o sa ne verifice mai devreme sau mai tarziu.
As vrea sa incerc sa fac totul cum trebuie cat pot ptr ca oricum avem un fel de contabilitte de genul "pe afara vopsit gardul si inauntru leopardul"cam asa functioneaza la noi treaba datorita sefului cel mare.
Nu sunt fise ptr mijloc fix si nici amortizare facuta lunar,nu sunt fise ptr imprimate cu regim special, nu am efectiv banii care apar in registrul de casa ptr ca sertarul cu bani e in buzunar la sef,in dec 2008 nu s-a facut inventar decat la produse finite,materii prime si materiale si nu am nici un proces verbal la ele ci doar o lista de inventar mare si lata.Ca sa nu mai zic de avize care nu sunt urmate de facturi.
Nu stiu ce sa incep sa fac mai intai,am nevoie de idei.Va multumesc.

Cometa SQL