Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
emiliani - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


emiliani

Inregistrat la: 12 Feb 2009
Offline Ultimul click: Jun 18 2010 11:30 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:Completare RJIP

18 June 2010 - 11:28 AM

Vezi postareaemiliani, la May 24 2010, 04:12 PM, a spus:

CITAT(corpus @ May 13 2010, 09:29 PM)
lipsesc date importante din problema descrisa de dvs, cum ar fi: ce cod CAEN aveti? desfasurati doar activitate pe baza de contract sau si alteceva ? ce fel de contract: de agent /comision, sau incheiat potrivit codului civil ? Presupun ca sunteti constituit in PFA si impozitat in sistem real:
- pentru aceasta in RJIP treceti asa cum ati spus in ordine cronologica toate operatiunile (incasari /plati) fara a face vreun calcul, acesta se face la sfarsitul anului
- treceti im RJIP excat valoarea virata conform extr de cont la data respectiva. ( presupun ca aveti cont pentru PFA si in acest caz comisioanele de administrare a contului sunt deductibile)
- celelalte cheltuieli la care faceti referire le puteti trece in RJIP si sunt deductibile daca intrunesc condittile ! ( nefacand precizarile de care vorbeam, este mai greu de spus...)
Este foarte important ca platitorul dvs. de venit sa va puna la dispozitie "dovada" ca cei 10% au fost virati, adica o copie dupa borderoul care insoteste formatul electronic depus la finante de catre acesta ( decl 205)
Considerati acest raspuns plecand de la presupunerea la care m-am referit..., puteti reveni cu detalii

Sunt constituit PFA cu cod caen 6619 .Am un contract de agent.
In RJIP inregistrez toate operatiunile in ordine cronologica (incasari/plati) dar cum procedez la sfarsitul anului si cum incep un an nou?
In baza contractului si a ordinelor de deplasare inregistrez biletele de calatorie
,abonamentele,cartele eliberate de metrorex precum si diurna de 13 lei/zi(deoarece sunt peste 12 ore si indeplinesc executarea contractului intr-o alta localitate).
Platitorul meu de venit mi-a eliberat o adeverinta din care reies sumele facturate,sumele retinute precum si cele platite.
In RJIP inregistrez sumele incasate conform extras de cont(suma diminuata cu 10%),dar facturile unde le inregistrez?
Cheltuielile de inregistrare care contin TVA se inregistreaza inclusiv cu TVA-ul aferent sau se scade TVA-ul?
Tipizatele achizionate cu TVA se inregistreaza inclusiv cu TVA-ul aferent sau se scade TVA-ul?
Multumesc.

Revin cu detaliile de mai sus,
ma poate ajuta cineva?
Multumesc!

In topicul:Completare RJIP

24 May 2010 - 03:12 PM

CITAT(corpus @ May 13 2010, 09:29 PM)
lipsesc date importante din problema descrisa de dvs, cum ar fi: ce cod CAEN aveti? desfasurati doar activitate pe baza de contract sau si alteceva ? ce fel de contract: de agent /comision, sau incheiat potrivit codului civil ? Presupun ca sunteti constituit in PFA si impozitat in sistem real:
- pentru aceasta in RJIP treceti asa cum ati spus in ordine cronologica toate operatiunile (incasari /plati) fara a face vreun calcul, acesta se face la sfarsitul anului
- treceti im RJIP excat valoarea virata conform extr de cont la data respectiva. ( presupun ca aveti cont pentru PFA si in acest caz comisioanele de administrare a contului sunt deductibile)
- celelalte cheltuieli la care faceti referire le puteti trece in RJIP si sunt deductibile daca intrunesc condittile ! ( nefacand precizarile de care vorbeam, este mai greu de spus...)
Este foarte important ca platitorul dvs. de venit sa va puna la dispozitie "dovada" ca cei 10% au fost virati, adica o copie dupa borderoul care insoteste formatul electronic depus la finante de catre acesta ( decl 205)
Considerati acest raspuns plecand de la presupunerea la care m-am referit..., puteti reveni cu detalii

Sunt constituit PFA cu cod caen 6619 .Am un contract de agent.
In RJIP inregistrez toate operatiunile in ordine cronologica (incasari/plati) dar cum procedez la sfarsitul anului si cum incep un an nou?
In baza contractului si a ordinelor de deplasare inregistrez biletele de calatorie
,abonamentele,cartele eliberate de metrorex precum si diurna de 13 lei/zi(deoarece sunt peste 12 ore si indeplinesc executarea contractului intr-o alta localitate).
Platitorul meu de venit mi-a eliberat o adeverinta din care reies sumele facturate,sumele retinute precum si cele platite.
In RJIP inregistrez sumele incasate conform extras de cont(suma diminuata cu 10%),dar facturile unde le inregistrez?
Cheltuielile de inregistrare care contin TVA se inregistreaza inclusiv cu TVA-ul aferent sau se scade TVA-ul?
Tipizatele achizionate cu TVA se inregistreaza inclusiv cu TVA-ul aferent sau se scade TVA-ul?
Multumesc.

In topicul:PFA- cheltuieli deductibile... sau nu?

24 May 2010 - 03:08 PM

lipsesc date importante din problema descrisa de dvs, cum ar fi: ce cod CAEN aveti? desfasurati doar activitate pe baza de contract sau si alteceva ? ce fel de contract: de agent /comision, sau incheiat potrivit codului civil ? Presupun ca sunteti constituit in PFA si impozitat in sistem real:
- pentru aceasta in RJIP treceti asa cum ati spus in ordine cronologica toate operatiunile (incasari /plati) fara a face vreun calcul, acesta se face la sfarsitul anului
- treceti im RJIP excat valoarea virata conform extr de cont la data respectiva. ( presupun ca aveti cont pentru PFA si in acest caz comisioanele de administrare a contului sunt deductibile)
- celelalte cheltuieli la care faceti referire le puteti trece in RJIP si sunt deductibile daca intrunesc condittile ! ( nefacand precizarile de care vorbeam, este mai greu de spus...)
Este foarte important ca platitorul dvs. de venit sa va puna la dispozitie "dovada" ca cei 10% au fost virati, adica o copie dupa borderoul care insoteste formatul electronic depus la finante de catre acesta ( decl 205)
Considerati acest raspuns plecand de la presupunerea la care m-am referit..., puteti reveni cu detalii[/quote]

Sunt constituit PFA cu cod caen 6619 .Am un contract de agent.
In RJIP inregistrez toate operatiunile in ordine cronologica (incasari/plati) dar cum procedez la sfarsitul anului si cum incep un an nou?
In baza contractului si a ordinelor de deplasare inregistrez biletele de calatorie,abonamentele,cartele eliberate de metrorex precum si diurna de 13 lei/zi(deoarece sunt peste 12 ore si indeplinesc executarea contractului intr-o alta localitate).
Platitorul meu de venit mi-a eliberat o adeverinta din care reies sumele facturate,sumele retinute precum si cele platite.
In RJIP inregistrez sumele incasate conform extras de cont(suma diminuata cu 10%),dar facturile unde le inregistrez?
Cheltuielile de inregistrare care contin TVA se inregistreaza inclusiv cu TVA-ul aferent sau se scade TVA-ul?
Tipizatele achizionate cu TVA se inregistreaza inclusiv cu TVA-ul aferent sau se scade TVA-ul?
Multumesc.

IMI RASPUNDE CINEVA?
VA ROG FRUMOS!

In topicul:PFA- cheltuieli deductibile... sau nu?

13 May 2010 - 10:14 PM

Vezi postareacorpus, la May 13 2010, 09:29 PM, a spus:

lipsesc date importante din problema descrisa de dvs, cum ar fi: ce cod CAEN aveti? desfasurati doar activitate pe baza de contract sau si alteceva ? ce fel de contract: de agent /comision, sau incheiat potrivit codului civil ? Presupun ca sunteti constituit in PFA si impozitat in sistem real:
- pentru aceasta in RJIP treceti asa cum ati spus in ordine cronologica toate operatiunile (incasari /plati) fara a face vreun calcul, acesta se face la sfarsitul anului
- treceti im RJIP excat valoarea virata conform extr de cont la data respectiva. ( presupun ca aveti cont pentru PFA si in acest caz comisioanele de administrare a contului sunt deductibile)
- celelalte cheltuieli la care faceti referire le puteti trece in RJIP si sunt deductibile daca intrunesc condittile ! ( nefacand precizarile de care vorbeam, este mai greu de spus...)
Este foarte important ca platitorul dvs. de venit sa va puna la dispozitie "dovada" ca cei 10% au fost virati, adica o copie dupa borderoul care insoteste formatul electronic depus la finante de catre acesta ( decl 205)
Considerati acest raspuns plecand de la presupunerea la care m-am referit..., puteti reveni cu detalii

Sunt constituit PFA cu cod caen 6619 .Am un contract de agent.
In RJIP inregistrez toate operatiunile in ordine cronologica (incasari/plati) dar cum procedez la sfarsitul anului si cum incep un an nou?
In baza contractului si a ordinelor de deplasare inregistrez biletele de calatorie,abonamentele,cartele eliberate de metrorex precum si diurna de 13 lei/zi(deoarece sunt peste 12 ore si indeplinesc executarea contractului intr-o alta localitate).
Platitorul meu de venit mi-a eliberat o adeverinta din care reies sumele facturate,sumele retinute precum si cele platite.
In RJIP inregistrez sumele incasate conform extras de cont(suma diminuata cu 10%),dar facturile unde le inregistrez?
Cheltuielile de inregistrare care contin TVA se inregistreaza inclusiv cu TVA-ul aferent sau se scade TVA-ul?
Tipizatele achizionate cu TVA se inregistreaza inclusiv cu TVA-ul aferent sau se scade TVA-ul?
Multumesc.

In topicul:PFA- cheltuieli deductibile... sau nu?

13 May 2010 - 03:33 PM

Buna ziua,
va rog sa imi comunicati cum completez Registrul jurnal de incasari si plati?
Il completez in fiecare zi in ordine cronologica cu fiecare intrare si iesire sau calculez totalul incasarilor si platilor in fiecare zi?
Prestez servicii in baza unui contract .Emit factura cu suma care imi este comunicata,apoi imi sunt virati banii in cont in baza facturii.Suma virata este mai putin cu 10%.Am urmatoarele cheltuieli:in baza ordinului de deplasare ,am calculat valoarea biletelor de calatorie,cartelelor metrorex si diurna in fiecare zi deoarece depaseste 12ore.
Astept un raspuns urgent.
Multumesc.

Cometa SQL