Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ellinia - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ellinia

Inregistrat la: 14 Feb 2009
Offline Ultimul click: Jan 29 2014 11:19 AM
-----

Topicele mele

probleme la inreg. LIFT

08 January 2014 - 06:06 PM

Buna ziua! Sunt noua pe acest forum si am nevoie de ajutor. Va expun problema in cateva cuvinte: o societate de constructii plateste in avans un lift unei societati din Spania. Livrarea va avea loc in febr 2014, deci se considera avans. Am factura de montaj platita in avans, transportul va fi facturat in februarie. Acest lift va fi instalat intr-un hotel care va fi predat la cheie, la finalul lucrarilor. Cum pot inregistra acest lift? Ca si valoare se incadreaza la mijloace fixe insa nu va fi folosit de noi ci intra in componenta hotelului. Un mijloc fix poate fi dat in consum in vreun fel, asemenea materialelor si materiilor prime folosite la construirea cladirii?
Avand in vedere ca am o plata in avans as fi tentata sa il inregistrez ca imobilizare in curs si in februarie sa descarc cumva gestiunea.
In ceea ce priveste TVA se considera ca faptul generator e in februarie cand va avea loc livrarea efectiva? Deocamdata, eu nu am decat o factura din Spania (are cod de TVA) pe care am si platit-o. Deci se considera achizitia ca fiind facuta in decembrie 2013 si se depune declaratia 390? Su in februarie?

Va rog sa ma ajutati cu un sfat, de cateva zile ma gandesc cum ar fi corect sa inregistrez aceasta factura.
Multumesc.

Rechemare din somaj

14 October 2009 - 06:47 PM

Buna ziua!
Puteti sa-mi spuneti cum se face recehmarea din somaj?
1. Adresa catre fostul angajat precum ca se poate relua activitatea - mentionez ca ei sunt de acord sa se intoarca deci nu stiu daca este absolut necesar raspunsul lor scris.
2. Se face contract de munca nou sau se reactiveaza fostul contract de munca?
In primul caz se pp ca se urmeaza pasii obisnuiti: fisa medicala, copii dupa acte, contract nou
In al doilea caz nu stiu cum s-ar proceda ... nu am mai facut pana acum rechemari.
La noi la ITM este mare aglomeratie, toata lumea este nervoasa, sunt foarte multe restrangeri de activitate, in concluzie, orice sfat imi este util.
Multumesc.

Cometa SQL