Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
lucian.m - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


lucian.m

Inregistrat la: 25 Feb 2009
Offline Ultimul click: Jul 30 2009 06:55 PM
-----

Topicele mele

punct de lucru

29 July 2009 - 09:41 AM

buna ziua,

am urmatoarea nelamurire : de curand am inchiriat un spatiu pe care intentionez sa-l declar ca punct de lucru si sa fac autorizarile la registrul comertului cum ca activitatile se vor desfasura acolo inclusiv activitatile de birou.
imi puteti spune ca modificari intervin din punct de vedere al declaratiilor care se depun, al cheltuielilor deductibile pt sediul social al angajatilor, sau orice lucruri de care ar trebui sa tin seama.

multumesc

Cometa SQL