Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ramona_m24 - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


ramona_m24

Inregistrat la: 26 Feb 2009
Offline Ultimul click: May 29 2013 08:51 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:probleme de audit

14 May 2013 - 09:18 PM

Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu raspunsul la urmatoarele intrebari:

1. . Constatati ca societatea la care efectati auditul detine in patrimoniu terenuri si cladiri pentru care s-a procedat la reevaluarea lor in anul 2007de catre un evaluator autorizat si se regasesc in situatiile financiarela 31.dec 2009 la valoarea reevaluata la 31 dec 2007.Cum abordati aceasta problema in cazul misiunii de audit pentru situatiile financiare ale anului 2009?


2.Se dau urmatoarele informatii aferente anului N:
- venituri totale = 50.000 lei;
- cheltuieli totale = 40.000 lei (inclusiv cheltuielile cu impozitul pe profit inregistrate pana in luna septembire);
- cheltuielile cu impozitul pe profit inregistrate pana in luna septembrie = 5.000 lei;
- impozitul pe profit platit = 2.000 lei;
- venituri din dividende = 2.000 lei;
- venituei din reluarea provizioanelor pentru deprecierea stocurilor = 4.000 lei;
- cheltuieli de protocol = 100 lei (limita de deductibilitate 2%);
- cheltuieli cu sponsorizari = 450 (limita de deductibilitate 0.3%);
- cheltuieli privind amenzile și penalitati datorate statului = 2.000 lei;
Conform Legii 571/2003; cota de impozit pe profit = 16%;
In calitate de auditor care este soldul contului 441 și inregistrarea impozitului pe profit in luna decembrie?

multumesc.

Cometa SQL