Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Miky-Mimi - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Miky-Mimi

Inregistrat la: 04 Mar 2009
Offline Ultimul click: Sep 23 2011 09:10 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:Infiintare PFA

09 August 2010 - 12:05 PM

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu mai multe lamuriri? Lucrez la o societate part-time si acum angajatorul mi-a zis sa imi fac PFA pentru a-l ajuta sa scape de niste cheltuieli in plus. Cam ce ar trebui sa fac pentru infiintarea PFA-ului am idee, insa nu sunt sigura de felul in care ma va afecta pe mine. Veniturile vor reprezenta salariul meu si pentru aceasta o sa ii emit factura si chitanta. Banuiesc ca voi tine contabilitatea in partida simpla, dar cum ma voi putea eu folosi de salariul meu. Imi vor trebui acte justificative pentru sumele folosite in interes personal?

In topicul:Cheltuieli de judecata castigate

24 July 2009 - 11:25 AM

Multumesc pentru ajutor.

In topicul:RETUR MARFA VANDUTA PRIN CASA DE MARCAT

23 April 2009 - 11:31 AM

Am o mare problema!!! In cadrul firmei la care lucrez s-a facut o vanzare de produse(anvelope) catre o persoana fizica (s-a emis bon fiscal si factura aferenta produselor respective). Ulterior, clientul s-a razgandit spunand ca vrea alte anvelope, care sunt si mai ieftine. S-a facut factura de storno si apoi s-au facturat anvelopele dorite de client. Automat valoarea ultimei facturi a fost mai mica decat valoarea facturii initiale si, deci, a trebuit sa restitui clientului diferenta de bani. Eu i-am facut o dispozitie de plata catre client pe care am completat-o corect, iar la "Scopul platii" am scris "restituire diferenta factura anvelope". Nu sunt sigura ca am procedat corect. Imi poate spune cineva daca am procedat corect sau nu? Si daca nu, cum ar fi trebuit sa procedez. Legatura cu clientul respectiv pentru remedierea situatiei in cazul in care nu am procedat corect pot sa o iau.

In topicul:F.A.Z.

17 April 2009 - 04:23 PM

Multumesc. Intrebarea mea este acum: cum faci cu stocul la inceputul/sfarsitul lunii? Faci un anume calcul sau ii rogi pe cei responsabili de autovehicul sa iti treaca pe foaia de parcurs cantitatea de combustibil pe care o arata calculatorul de bord ca ar fi in rezervor?

In topicul:F.A.Z.

17 April 2009 - 12:32 PM

Va rog sa ma ajutati si pe mine!! A completat cineva fisa activitatii zilnice pe consum si km parcursi la autovehiculele firmei? Ma poate indruma cineva sa completez corect aceste fise. Pana acum nu m-am mai lovit de acest lucru.

Cometa SQL