Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Alina NAlbaru - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Alina NAlbaru

Inregistrat la: 04 Mar 2009
Offline Ultimul click: Feb 08 2017 04:25 PM
-----

Topicele mele

necazuri la preluare contabilitate AP

23 June 2009 - 11:43 AM

Buna ziua, sper sa fi scris unde trebuia.

In legatura cu Asociatiile de Locatari, nu am devenit inca Asociatie de Proprietari, ne ocupam si de asta de indata ce scapam de datorii, as vrea sa stiu sigur, ce documente contabile trebuiesc intocmite, ce declaratii trebuiesc depuse, plati catre stat, avem 4 angajati carora va trebui sa le facem conventii civile sau altceva, avand in vedere ca cel putin o persoana este pensionata. Statul de plata trebuie intocmit si vizat la ITM are legatura, nu cred ca avem nici inspector, sau nu este nevoie de asa ceva?
Va rog daca puteti sa ma ajutati, pentru ca a fost un bloc lasat de izbeliste, iar acum trebuie totul luat de la 0, dorind ca totul sa fie perfect legal si corect.
Multumesc.

Cometa SQL