Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Remus Mateescu - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Remus Mateescu

Inregistrat la: 12 Mar 2009
Offline Ultimul click: Jan 27 2023 09:19 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:salar minim de la 01.01.2011

27 December 2011 - 10:02 AM

Ei, asta da, buna intrebare. Eu merg in continuare pe acestia:


1. necalificaţi – 1;
2. calificaţi – 1,1.
b) personal administrativ încadrat în funcţii pentru care condiţia de pregătire este:
1. liceală – 1,1;
2. postliceală – 1,15;
c) personal de specialitate încadrat pe funcţii pentru care condiţia de pregătire este:
1. şcoala de maiştri – 1,3;
2. studii superioare de scurtă durată – 1,3.
d) personalul încadrat în funcţii pentru care condiţia de păregătire este cea de studii
superioare – 1,72.

In topicul:cheltuieli deductibile sau nu ?

27 December 2011 - 09:40 AM

Bleic, cred ca era mai simplu sa ne spui ca vrei sa muti trezoreria personala (a ta sau a patronului - nu am inteles bine din ce pozitie ne scrii) in cea a firmei ... . iti dai seama ca orice inspector fiscal, chiar si in prima lui zi de munca ..., poate constata acest lucru. In concluzie, interpreteaza CF exact asa cum a fost el scris, nu trece pe firma toate minunile de achizitii daca acestea nu au nicio legatura cu activitatea firmei sau recomanda patronului sa nu iti ceara sa inregistrezi astfel de facturi. Mai mult, inca de la facturarea acestor achizitii, precizeaza furnizorului sa nu factureze pe CIF-ul firmei pentru care ne scrii acum, ci pe persoana fizica ! - vezi separatia facuta pentru facturare la magazinele cash and carry, pentru ca tot in acelasi CF vei gasi ca orice document emis in numele unei entitati trebuie inregistrat in consecinta in contabilitatea acesteia - e usor de imaginat aici ca ai auzit de D394 si intentia/mecanismul ei.... Cred ca ai inteles ce am vrut sa spun si ceva ma face sa cred ca ai citit destul de bine CF - cel putin la acest capitol, deci iti recomand sa procedezi in consecinta. Dividende vei repartiza si eventual distribui, evident doar daca ai profit. Vei retine si plati impozitul pe acestea atunci cand trebuie ... si iaca si trezoreria de care ai/are patronul nevoie ... Sfat, nu te complica inutil.
Sarbatori fericite !

In topicul:Revisal 5.0 - de la 01.08.2011

22 November 2011 - 09:56 AM

Vezi postareaavdia, la 15 November 2011 - 07:41 PM, a spus:

Am o problema si va rog dati-mi un raspuns : incerc sa introduc in revisal inspector resurs eumane si nu gasesc cor-ul
333304.
Unde gresesc??
Da, atentie la Ordinul 1832 din 2011 privind aprobarea Clasificării ocupaţiilor din România. Ati identificat in Anexa o noua structura a COR. Corect, pentru studii medii mergeti pe codul 333304 iar pentru studii superioare alegeti 242314. Din pacate asa cum ati sesizat deja, baza de date COR din structura Revisal - ITM nu contine noile coduri. Astfel va trebui sa mergeti in continuare pe codurile anterior valabile (ex. pt studii medii IRU 342304) si existente in baza de date COR Revisal - ITM (daca folositi Revisal ITM) si la momentul actualizarii programului sa faceti modificarile privind codul COR. Codurile vechi sunt valabile pana la sfarsitul lui 2011.

In topicul:microintreprindere srl-d

01 November 2011 - 08:11 AM

Stimate domn, din intrebarile formulate reiese destul de clar ca aveti nevoie de un contabil ... iar din afirmatia privind cei 10.000 de euro se deduce ca nu va fi o problema sa-l si platiti asa cum se cuvine.
In rest, toate bune si succes in afaceri !

Cometa SQL