Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
seat - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


seat

Inregistrat la: 26 Apr 2009
Offline Ultimul click: Apr 25 2010 06:57 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:a fi sau a nu fi platitor de tva

14 August 2009 - 07:24 PM

si in ipoteza in care trebuia sa ma declar platitor de tva din iunie am obligatia sa platesc tva aferent facturii care a determinat depasirea pragului de 35000 euro sau platesc tva aferent facturilor urmatoare?
multumesc

In topicul:a fi sau a nu fi platitor de tva

11 August 2009 - 04:33 PM

Buna seara
Am si eu o mica problema
Sunt titularul unui cabinet de avocatura - am contabilitate in partida simpla - in cursul lunii mai am incheiat un contract de asistenta emitand o factura de peste 35000 euro(pana in momentul respectiv nu trecusem de pregul de 35000euro) care potrivit contractului trebuia platita in cursul lunii august.Intrucat am avut diverse divergente cu clientul meu am renuntat integrel la contract si onorariu(notificandu-l prin executor in acest sens), stornand factura respectiva in totalitate in cursul lunii iulie. Mentionez ca nu am primit nici o suma de bani de la client. Intrebarea este daca devin platitor de tva si sunt obligat sa ma inregistrez chiar daca nu am incasat factura respectiva, ba mai mult am si stornat-o. Cei de la Administratia Financiara au zic ca nu stiu si sa le fac cerere scrisa si mi se va raspunde
Multumesc anticipat pentru raspunsuri

In topicul:facturi emise - neincasate

21 July 2009 - 07:29 PM

am si eu o intrebare
am emis o factura cu o valoare mare pentru servicii de consultanta - beneficiarul nu mai este de acord sa o achite - ce variante am sa "scap" de ea pentru ca in caz contrar am inteles ca trebuie sa platesc impozitul de 16% la sfarsitul anului - nu pot nici sa o anulez sau sa o stornez ca beneficiarul nu doreste acest lucru
merci

Cometa SQL