Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Abu - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Abu

Inregistrat la: 07 May 2009
Offline Ultimul click: Sep 05 2010 05:35 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:decl. 094 - notificare cifra de afaceri

19 January 2010 - 11:33 AM

Am si eu 2 intrebari:
- declaratia 094 se depune si de PFA platitor de TVA?
- suma totala reprezentand cifra de afaceri contine sau nu TVA-ul?

In topicul:Pensii suplimentare pentru PFA

09 July 2009 - 06:10 AM

Inca o intrebare: plata se faca in avans sau pe luna trecuta? adica, eu cand ma duc sa fac contract cu ei trebuie sa si platesc ceva sau abia de luna viitoare?

Merci.

In topicul:Pensii suplimentare pentru PFA

07 July 2009 - 07:36 PM

Merci frumos ptr. lamuriri.

In topicul:Pensii suplimentare pentru PFA

04 July 2009 - 03:04 PM

Intrebare: cand inchei contractul cu casa de pensii e vreo problema daca declar un venit mult mai mic decat cel real a.i. sa platesc o suma moderata si nu 30% din venituri?

In topicul:Contabilitate PFA

04 July 2009 - 12:33 PM

Eu am intrebat la ANAF daca pot deduce ceva cheltuieli cu sediul social (o camera din apartamentul parintilor) atata timp cat activitatea mi-o desfasor la sediul clientului. Raspunsul a fost ca DA. Pana la urma care este adevarul?
Si daca da, ce valoare din intretinere, curent, etc. trebuie sa trec in RJIP, suma care e scrisa pe chitanta sau 30% din ea?

Multumesc.

Cometa SQL