Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
carlah - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


carlah

Inregistrat la: 25 May 2009
Offline Ultimul click: Apr 02 2012 08:02 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:probleme stagiari an 1

28 October 2009 - 04:50 PM

Vezi postareagetta, la Jul 13 2009, 11:24 PM, a spus:

are cineva rezolvarea la problema asta ?


19.(12). Societatea Stirex SA, audiata de dumneavoastra, a achizitionat la 1 iulie 2003 un ansamblu imobiliar spre renovare si a efectuat urmatoarele cheltuieli:
pretul de cumparare al terenului ………………………….30.000 lei
pretul de cumparare al constructiei …………………..…125.000 lei
taxe de inregistrare………………………………………..12.000 lei
alte cheltuieli cu actele……………………………………….800 lei
onorarii notar……………………………………………….1.500 lei (din care TVA 240 lei)
comisioane………………………………………………….1.800 lei (din care TVA 290 lei)
Cheltuieli arhitecti…………………………………………..3.600 lei (din care TVA 575 lei)
Cheltuieli renovare………………………………………....85.000 lei (din care TVA 13.500 lei)

Societatea a inregistrat in cheltuielile perioadei suma de 90.095 lei, la terenuri 30.000 lei si la constructii 125.000 lei. Care este suma corecta ce trebuie contabilizata in cheltuielile perioadei?
a) 7.700lei;
b) 0 lei;
c) 85.000 lei.

Raspunsul este b) 0 lei, insa nu stiu sa iti explic de ce, dar sigur e bine :biggrin:

In topicul:probleme stagiari an 1

28 October 2009 - 04:28 PM

5. Societatea Stirex SA, auditată de dumneavoastră, a achiziționat la 1 iulie 2003 un ansamblu imobiliar spre renovare și a efectuat următoarele cheltuieli:
prețul de cumpărare al terenului ................................... 30.000 lei
prețul de cumpărare al construcției ............................. 125.000 lei
taxe de înregistrare ....................................................... 12.000 lei
alte cheltuieli cu actele....................................................... 800 lei
onorarii notar .................................................................. 1.500 lei
(din care TVA 240 lei)
comisioane ..................................................................... 1.800 lei
(din care TVA 290 lei)
cheltuieli arhitecți ........................................................... 3.600 lei
(din care TVA 575 lei)
cheltuieli renovare ........................................................ 85.000 lei
(din care TVA 13.500 lei)

Societatea a înregistrat în cheltuielile perioadei suma de 90.095 lei, la terenuri 30.000 lei și la construcții 125.000 lei. Care este suma corectă ce trebuia contabilizată în cheltuielile perioadei?

Raspunsul la aceasta intrebare este 0 lei.

Cometa SQL