Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
edu - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


edu

Inregistrat la: 27 May 2009
Offline Ultimul click: Apr 17 2013 06:25 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:stagiu anul III

29 May 2011 - 05:47 PM

Buna ,ziua ,va propun sa ne afisam toti variantele rezolvate ,pt ca am inteles ca sapatamana urmatoare ,tot din acestea ni se va da la oral + o intrebare din doctrina .
Eu am avut varianta 140 :
2. Determinați costul de producție pentru produsul finit PF dispunând de următoarele informații:
- cheltuieli cu materialele directe: 500.000.000 lei;
- cheltuieli cu manopera directă: 100.000.000 lei;
- cheltuieli indirecte de producție: 700.000.000 lei, din care 500.000.000 lei sunt variabile;
- cheltuieli cu salarizarea personalului administrativ: 100.000.000 lei;
- cheltuieli cu iluminatul și încălzirea magazinului de desfacere: 50.000.000 lei.
- cheltuieli cu publicitatea: 25.000.000 lei.
în urma procesului de producție se obțin 500 buc. produs finit PF. în condiții normale, ținând cont de pierderile generate de revizia lunară a utilajelor, se obțin 600 buc. produs finit PF.

Costul de producție este în valoare de 1.266.666.667 lei si cuprinde:
- cheltuieli cu materialele directe 500.000.000 lei;
- cheltuieli cu manopera directă 100.000.000 lei;
- cheltuielile indirecte variabile 500.000.000 lei;
- cheltuielile indirecte fixe sunt incluse în funcție de gradul de utilizare a capacității de producție (200.000.000 lei x 500/600) = 166.666.667 lei.
Cheltuielile cu salariile personalului administrativ, încălzirea și iluminatul magazinului de desfacere și publicitatea nu sunt incluse în costul de producție al produsului finit PF.
1. Un salariat pleaca în delegatie cu masina firmei timp de 5 zile. Acesta primeste ca diurna suma de 60 lei/zi. În plus primeste un avans de 1.000 lei. Salariatul aduce spre decontare urmãtoarele documente: - bonuri fiscale în valoare de 60 lei - tigari; 25 lei - bãuturã; 20 alimente; - factura de la hotel pe care intrã cazare 400 lei; mic dejun 100 lei si parcare 50 lei; - facturi de la restaurant pentru salariat 250 lei; - facturi de la restaurant pentru o cinã cu parteneri de afaceri 200 lei; - bonuri benzinã 300 lei, din care justificat 220 lei. Societatatea a decontat toate cheltuielile salariatului in suma de 1.405 lei, acest lucru insemnand o plata suplimentara catre acesta de 405 lei. In calitate de auditor, considerati ca societatea a procedat bine? In caz contrar, stabiliti care este varianta corecta.
Raspuns:
Se admit la decontare urmatoarele cheltuieli: cheltuielile pentru diurna (art.2, art.9) in valoare de 300lei (5zileX60lei/zi) cheltuieli cu cazare si mic dejun (art.32) in valoare de 500 lei taxa pentru parcare (art.29) in valoare de 50 lei, conform prevederilor HG nr.1860/2006 privind obligatiile si drepturile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in cadrul localitatii in interes de serviciu cheltuielile cu combustibil justificat in suma de 220lei, conform, prevederilor Decretului nr. 209/1976 privind Regulamentul operatiunilor de casa Total cheltuielile admise la decontare sunt in suma de 1.070lei iar plata suplimentara catre salariat este in suma de 70lei.

3.Valoarea patrimonială a întreprinderii (ANC) este de 8.000 lei, capacitatea beneficiară este de 1.000 lei, rata neutră (i) este de 11%, iar rata de actualizare a superprofitului este 25%. Valoarea globală a întreprinderii va fi de:
a) 8.600 lei;
b) 8.800 lei;
c) 8.480 lei.
Raspuns
V g = ANC + Cb –i*ANC /r = 8000 + 1000 – 11% *8000/25% = 8480 LEI

In topicul:LUCRARE DE STAGIU -ANUL II(acces 2008) Semestrul IV de stagiu SEMESTRUL II 2...

27 November 2010 - 07:40 PM

Buna ,are cineva raspunsurile la gr II,categ IV ,problema 1( 156 ) ? daca le aveti poate le postati.Multumesc.

In topicul:LUCRARE DE STAGIU -ANUL II(acces 2008) Semestrul IV de stagiu SEMESTRUL II 2...

25 November 2010 - 01:51 PM

Vezi postareaMeliana, la Nov 25 2010, 02:39 PM, a spus:

Vezi postareabica, la Nov 25 2010, 12:10 PM, a spus:

La problema2 de la fuziune are cineva o rezolvare?

2. (196) Pe 30 iunie N , societatea M achizitioneaza 80% din actiunile societatii F .Cu ocazia achizitie s-a identificat un plus de valoare la o cladire de 10.000 u.m care a generat o datorie de impozit amanat de 1.600 u.m. Dupa data achizitiei societatea F a obtinut un rezultat de 40.000 u.m. . In anul N societatea M a obtinut un rezultat de 70.000 u.m .Durata de viata utila ramasa a cladirii este de 20 ani (metoda liniara de amortizare).Rezultatul consolidat al grupului format de societatile M si F este:
a) 32.000 u.m
b) 31.832 u.m
c) 101.832 u.m
d) 100.000 u.m
e) 110.000 u.m
Si eu am cerut ajutor la aceasta problema....
Raspuns corect: c) 101.832 u.m.

In topicul:stagiu anul I

15 June 2010 - 07:22 AM

Vezi postareavladulescumihaela, la Apr 17 2010, 05:41 PM, a spus:

Salut! Aveti rezolvarea la vreuna din urmatoarele probleme de stagiu? Anul II, sem I, Constanta:

1. Ati constatat ca in costurile de transformare a stocurilor intreprinderea auditata a cuprins suma de 30.000.000 lei reprezentand costurile unui imprumut aferent stocurilor. Cum retineti aceasta constatare cunoscand ca, potrivit Standardelor Internationale de Contabilitate, integrarea costurilor aferente imprumuturilor in costul de transformare a stocurilor este:
a) Obligatorie;
b) Optionala;
c) Interzisa.

2. Aveti urmatoarele informatii despre intreprindere: cheltuieli de infiintare 5.000, licente 10.000, cladiri 50.000, echipamente 100.000, stocuri 200.000, creante 300.000, banci 10.000, venituri in avans 80.000, capital social 125.000, rezerve 5.000, furnizori 250.000, imprumuturi bancare 150.000 (din care 75.000 pe termen lung), provizioane pentru riscuri si cheltuieli 65.000.
Eliberati bilantul contabil in principalele sale mase, bilantul financiar si bilantul functional si explicati rolul acestora in cadrul diagnosticului de evaluare.

3. O intreprindere prezinta caracteristicile urmatoare:
- capitaluri investite de actionari si creditori: 1.000 milioane u.m.
- rentabilitate minima ceruta de la capitalurile investite pe piata: 7.5%
- rentabilitate asteptata (previzionala) a capitalurilor investite in afacere: 10%
Sa se calculeze goodwill-ul intreprinderii pe baza ipotezelor: superprofitul va creste cu o rata anuala constanta de 5% pe un orizont de 10 ani.

4. Activitatea Departamentului Resurse umane presupune:
a) Respectarea legislatiei si reglementarilor in vigoare precum si a politicilor companiei;
b) Mentinerea de inregistrari care demonstreaza respectarea legilor si reglementarilor;
c) Asigurarea confidentialitatii din cadrul Departamentului Resurse umane;
d) Asigurarea productivitatii muncii la un nivel acceptabil;
e) Angajarea unui numar sufficient si adecvat de personal calificat;
f) Asigurarea ca personalul este pregatit adecvat in scopul indeplinirii responsabilitatilor corespunzatoare;
g) Asigurarea ca personalul primeste informatii cu privire la performantele lor si la dezvoltarea carierei.
Identificati si enumerate riscurile posibile ce pot sa apara si definiti proceduri de control intern care pot diminua aparitia riscurilor respective.

5. Se cunosc urmatoare informatii financiare referitoare la o societate comerciala ce activeaza in domeniul comertului cu amanuntul de bunuri de larg consum:

Indicator u.m.
Imobilizari 1500
Stocuri 500
Creante 100
Disponibilitati 100
Capitaluri proprii 700
Datorii financiare 500
Furnizori 500
Datorii salariale 300
Datorii fiscale si sociale 150
Credite de trezorerie 50
Cifra de afaceri 5000

Sa se calculeze si sa se interpreteze duratele de rotatie ale elementelor de activ si pasiv circulant si viteza de rotatie a activului circulant net.

6. Din contul de profit si pierderi al societatii din exercitiul precedent se cunosc urmatoarele informatii:

Indicator u.m.
Cheltuieli de exploatare platibile 1500
Amortizare 100
Cheltuieli cu dobanzi 200
Impozit pe profit 60

Sa se calculeze si sa se interpreteze ratele de solvabilitate si cele de rentabilitate pentru intreprindere.

7. Asociatii societatii”x” au decis dizolvarea acesteia. Situatia patrimoniului conform bilantului contabil la data inceperii lichidarii se prezinta astfel:

Constructii 30.000 lei
Amortizarea constructiilor 20.000 lei
Echipamente tehnologice 15.000 lei
Amortizarea echipamentelor tehnologice 10.000 lei
Materii prime 3.000 lei
Ajustari pentru deprecierea materiilor prime 500 lei
Clienti 2.000 lei
Clienti incerti 700 lei
Ajustari pentru deprecierea clientilor incerti 400 lei
Conturi la banci in lei 1.300 lei
Furnizori 7.000 lei
Provizioane 1.250 lei
Capital subscris varsat 11.000 lei
Rezerve legale 1.850 lei

Operatiile de lichidare efectuate de lichidator au fost:
a) Constructiile au fost vandute cu 11.000 lei, fata de valoarea ramasa neamortizata de 10.000 lei;
b) Echipamentele tehnologice au fost vandute cu 7.000 lei fata de valoarea ramasa neamortizata de 5.000 lei;
c) Materiile prime au fost vandute cu 2.850 lei fata de valoarea e 2.500 lei;
d) In vederea incasarii inainte de scadenta a creantelor certe au fost acordate sconturi in valoare de 100 lei;
e) Din suma clientilor incerti de 700 lei se incaseaza jumatate, restul fiind irecuperabile;
f) Pentru plata inainte de termen a datoriilor catre furnizori, acestia au acordat sconturi in suma de 350 lei;
g) Cheltuielile effectuate cu lichidarea societatii au fost in suma de 900 lei.
Se cere:
a) Inregistrarile contabile aferente operatiilor de lichidare
b) Intocmirea bilantului inainte de partaj
c) Inregistrarile contabile aferente operatiilor de partaj la actionari

8. Dati un exemplu de ajustare a TVA in cazul unui bun imobil ce este folosit in alte scopuri decat activitatile cu drept de deducere daca la achizitionare s-a dedus TVA.

9. O societate comerciala A produce o cantitate de 5.000 sticle de vin spumos a 0.75 l/sticla la un pret de productie de 8 lei/sticla. Societatea A vinde catre societatea B cele 5.000 de sticle. Sa se determine valoarea accizei. Acciza unitara si cursul de schimb sunt cele prevazute de codul fiscal.
Buna si eu am acelasi probleme ,ai reusit sa rezolvi ceva din ele ? daca da trimite-mi ce ai rezolat la emi21@canals.ro ,si iti trimit si eu ce am reusit sa rezolv.

In topicul:LUCRARE DE STAGIU-ANUL II ACCES 2008-SEM.IIISTAGIU; SEM.I 2010 EXPERTI CONTA...

08 May 2010 - 04:55 PM

Buna ,daca este cineva din Constanta an 2 de stagiu si doreste sa colaboram sa-mi scrie pe adresa emi21@canals.ro.trimite-ti ce ati rezolvat ,si eu va trimit ce am rezolvat eu.sa auzim de bine.

Cometa SQL