Buna ziua,
Deoarece firma la care mai lucrez inca nu si-a mai permis sa colaboreze cu firma de contabilitate, am fost nevoita sa preiau activitatea acesteia si logic ca m-am lovit de problema TVA de colectat pentru mijloacele fixe casate ( nu m-am ocupat de asa ceva pana acum)
Scoaterea din functiune imi este cat se poate de clara dar nu am priceput cum se calculeaza si se inregistreaza TVA-ul.
In cazul in care ma poate ajuta cineva dau ca exemplu urmatarea situatie:
In data de 06.11.2008 se achizitioneaza 1 laptop valoarea acestuia fiind de 2857.14. Perioada de amortizare este de 36 luni, amortizarea lunara 79.37 lei, valoarea amortizata 2619.20 lei iar valoarea ramasa 237.94 lei.
Multumesc anticipat,
Cu respect si consideratie pentru cei ce practica aceasta meserie :)
Contab22
Inregistrat la: 28 May 2009Offline Ultimul click: Sep 15 2013 09:55 PM