Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Aida Diana - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Aida Diana

Inregistrat la: 04 Jun 2009
Offline Ultimul click: Jan 24 2011 11:21 AM
-----

Postari ale mele

In topicul:contract munca durata determinata

20 October 2009 - 11:48 AM

Buna ziua,

Daca angajatele dvs. nu poseda carnete de munca,acestea vor da o declaratie pe proprie raspundere ca nu au posedat niciodata si in baza acestei declaratii inspectorul de resurse umane, respectiv persoana care se ocupa la dvs. de aceste aspecte, va intocmi o adresa catre ITM care va contine : numele si prenumele persoanelor, data angajarii, CNP-ul si CIM inregistrat la ITM.
Aceasta adresa va fi vizata de referentul de specialitate la care este repartizata societatea si cu adresa vizata persoana dvs. va cumpara carnetele..

In mod normal aceste carnete ar fi trebuit cumparate in termen de 30 zile de la data angajarii. Ptr aceea adresa catre ITM exista formular special, daca aveti nevoie vi-l pot trimite.

Cometa SQL