kmltrcn, la Jul 22 2009, 12:17 PM, a spus:
Stimati colegi !
Felicitari celor admisi la examenul de acces EC si CA !
Va tin pumnii celor care au depus contestatii si sa auzim numai vesti bune de la voi cat de curand.
Acesta este primul an cand sustin examenul de acces la stagiu pentru EC si din fericire (pentru mine) am reusit. Am muncit enorm si se pare ca am fost rasplatita pentru munca mea...de altfel nu sunt singura in aceasta situatie!
Recunosc ca nu am avut timp sa citesc postarile voastre inainte de examen dar azi am citit impresiile despre examen si am ramas, in multe cazuri, neplacut surprinsa !
S-a tot vorbit despre: noroc, subiecte neabordate sau tratate "pe langa", nedreptate, "nu stiu cum se corecteaza", "la ce foloseste materia x" sau "de ce se pune atat accent pe materia Y"...etc
Consider ca aceasta atitudine nu este cea constructiva.
1. Norocul si-l face omul cu mana lui...sau in cazul de fata cu timpul pe care il afecteaza studiului si capacitatea lui;
2. Subiecte neabordate nu ar trebui sa existe; Daca unii dintre voi veneati la cursuri puteati afla si explicatia acestei afirmatii si anume ca un subiect totusi abordat este un motiv de punctare. Chiar daca nu stiti sa raspundeti exact la intrebare puteti folosi logica si/sau bagajul de cunostinte acumulat pentru a formula un raspuns "motivat si responsabil ". :wink:
3. Nedreptate : fata de ce sau cine? Cine a comis o nedreptate depunctand greseli? Sunteti absolut siguri ca ati scris corect dar ati fost depunctati ? Multi au surpriza cand isi revad tezele ca s-au ambalat degeaba.
4. "Nu stiu cum se corecteaza" - probabil sistemul de corectare este urmatorul : un profesor citeste lucrarea si puncteaza raspunsurile.
Haideti sa fim seriosi, speculatii putem face pana imbatranim. Este uman sa existe anumite erori la corectare, nu contest asta, dar nici nu-mi imaginez ca cei care corecteaza incearca "sa-si bata joc de munca noastra".
5. "La ce foloseste materia X" sau "de ce se pune atat accent pe materia Y" - nu exista materie "importanta" sau "neimportanta" si chiar daca ar exista acestea sunt conditiile, chiar si materiile "neimportante " trebuie studiate! Live with it !
Foarte multi au petrecut mult timp postand inaintea examenului iar acum petrec la fel de mult timp postand pe forum cat de nedrept a fost examenul. (Nu dau nickname-uri). Probabil timpul petrecut pe forum putea fi afectat studiului.
Accesul la profesie este dificil, nu toata lumea poate fi EC sau CA si imi pare rau ca unele persoane chiar au atitudinea invinsului.
Nu astept pareri, reply-uri, deoarece acestea sunt pareri personale pe care le puteti ignora sau nu.
Pentru cei care vor da acest examen anul urmator, nu dezamagiti ! Tratati cu seriozitate materiile, invatati ca si cand invatati pentru voi si nu pentru un profesor ce corecteaza lucrarea , mergeti la cursurile de pregatire si nu plecati urechea la toate zvonurile aruncate ici-colo.
In speranta ca nu am lezat orgoliul nimanui, voi incheia aici mica mea pledoarie !
Mult succes in continuare tuturor !
Felicitari celor admisi la examenul de acces EC si CA !
Va tin pumnii celor care au depus contestatii si sa auzim numai vesti bune de la voi cat de curand.
Acesta este primul an cand sustin examenul de acces la stagiu pentru EC si din fericire (pentru mine) am reusit. Am muncit enorm si se pare ca am fost rasplatita pentru munca mea...de altfel nu sunt singura in aceasta situatie!
Recunosc ca nu am avut timp sa citesc postarile voastre inainte de examen dar azi am citit impresiile despre examen si am ramas, in multe cazuri, neplacut surprinsa !
S-a tot vorbit despre: noroc, subiecte neabordate sau tratate "pe langa", nedreptate, "nu stiu cum se corecteaza", "la ce foloseste materia x" sau "de ce se pune atat accent pe materia Y"...etc
Consider ca aceasta atitudine nu este cea constructiva.
1. Norocul si-l face omul cu mana lui...sau in cazul de fata cu timpul pe care il afecteaza studiului si capacitatea lui;
2. Subiecte neabordate nu ar trebui sa existe; Daca unii dintre voi veneati la cursuri puteati afla si explicatia acestei afirmatii si anume ca un subiect totusi abordat este un motiv de punctare. Chiar daca nu stiti sa raspundeti exact la intrebare puteti folosi logica si/sau bagajul de cunostinte acumulat pentru a formula un raspuns "motivat si responsabil ". :wink:
3. Nedreptate : fata de ce sau cine? Cine a comis o nedreptate depunctand greseli? Sunteti absolut siguri ca ati scris corect dar ati fost depunctati ? Multi au surpriza cand isi revad tezele ca s-au ambalat degeaba.
4. "Nu stiu cum se corecteaza" - probabil sistemul de corectare este urmatorul : un profesor citeste lucrarea si puncteaza raspunsurile.
5. "La ce foloseste materia X" sau "de ce se pune atat accent pe materia Y" - nu exista materie "importanta" sau "neimportanta" si chiar daca ar exista acestea sunt conditiile, chiar si materiile "neimportante " trebuie studiate! Live with it !
Foarte multi au petrecut mult timp postand inaintea examenului iar acum petrec la fel de mult timp postand pe forum cat de nedrept a fost examenul. (Nu dau nickname-uri). Probabil timpul petrecut pe forum putea fi afectat studiului.
Accesul la profesie este dificil, nu toata lumea poate fi EC sau CA si imi pare rau ca unele persoane chiar au atitudinea invinsului.
Nu astept pareri, reply-uri, deoarece acestea sunt pareri personale pe care le puteti ignora sau nu.
Pentru cei care vor da acest examen anul urmator, nu dezamagiti ! Tratati cu seriozitate materiile, invatati ca si cand invatati pentru voi si nu pentru un profesor ce corecteaza lucrarea , mergeti la cursurile de pregatire si nu plecati urechea la toate zvonurile aruncate ici-colo.
In speranta ca nu am lezat orgoliul nimanui, voi incheia aici mica mea pledoarie !
Mult succes in continuare tuturor !



Find content
Not Telling
Afisare istoric nume
