Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
seerkan - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


seerkan

Inregistrat la: 12 Jul 2009
Offline Ultimul click: Jul 16 2009 12:58 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:infiintare societate

14 July 2009 - 02:12 PM

Pentru web-design m-am gandit la : 6201 Activitati de realizare a soft-ului la comanda(software orientat client) sau 6311 Prelucrarea datelor, administrarea paginilor web si activitati conexe

Pentru personalizat textile merge : 4641 Comert cu ridicata al produselor textile ? , iar pentru birou de intocmit acte : 8219 Activitati de fotocopiere, de pregatire a documentelor si alte activitati specializate de secretariat , e bine ce ziceti ?

In topicul:infiintare societate

12 July 2009 - 03:10 PM

Va salut ,

M-am hotarat sa-mi infiintez si eu o societate comerciala , si din cate am inteles primul pas este sa ma duc la Registrul Comertului pentru denumire , asta am in plan sa fac maine.In continuare care sunt pasii care trebuie urmati ?
Firma se va ocupa cu realizarea de site-uri si m-am gandit si la personalizat diverse obiecte ( tricouri , sepci ..etc ) + in vreo 2 luni sper un birou pentru intocmit acte auto adica contract vanzare-cumparare , fisa inmatriculare..etc.Care ar fi codurile CAEN pentru asta ?
Sediul social va fi acasa , apartamentul fiind al parintilor , trebuie sa fac un contract de inchiriere intre firma si proprietar ? Si alta intrebare , daca trec acasa sediul social cand vine un control imi vine acasa ? Deocamdata doar atat va intreb , ma mai gandesc pe parcurs ce nelamuriri as mai avea.

Sper ca ma puteti ajuta cu niste raspunsuri .

Cometa SQL