Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Dusila - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


Dusila

Inregistrat la: 27 Jul 2009
Offline Ultimul click: Oct 26 2011 12:32 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:tva prestari servicii intracomunitare

26 October 2011 - 11:34 AM

Salutare,

Am un scenariu mai complicat dpdv contabil si am nevoie de un sfat. Firma inregistrata in Romania in scopuri TVA inclusiv ROI. Firma vinde online in toata Comunitatea Europeana. In unele cazuri firma din RO nu are in stoc toate produsele pe care le vinde. Aici intervine firma mama din USA. Clientul vine pe site si cumpara de la firma din RO. Plateste produsul cu TVA 24% aferent Romaniei. Eu neavand produsul pe stoc il trimit din USA. Clientul cand intra in posesie TVA-ul e deja preplatit la UPS de catre cei din USA, pentru a nu pune clientul in situatia de a plati de 2 ori TVA. Se creaza un triunghi. Clientul plateste la mine, eu la USA si USA livreaza direct la client. Cum se procedeaza dpdv contabil in acest caz?

Cometa SQL