Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
carmadara - Vede profil - Forum 100% contabilitate - Conta.ro

Salt la continut


carmadara

Inregistrat la: 23 Aug 2009
Offline Ultimul click: Aug 10 2011 07:22 PM
-----

Postari ale mele

In topicul:cladiri

23 August 2010 - 01:03 PM

As dori sa va expun o situatie pentru care in clipa de fata nu gasesc rezolvare :
In luna 10 ( octombrie) 2008 societatea achizitioneaza de la un furnizor -persoana juridica - pe baza unui contract de vanzare cumparare si a unei facturi un imobil in comuna x .In contabilitate inregistrez factura (212-404) si incepand din luna 11.2008 pornesc amortizarea.Pana aici nimic suspect! Anul acesta mai exact prin martie societatea "mea " se hotareste sa faca ceva imbunatatiri la acel imobil si sa-l foloseasca in scopul realizarii unor venituri .In acest sens contacteaza o societate specializata in evaluari constructii pentru a face modificarile dorite si pentru a constata care este starea imobilului la data aceasta . Firma de consultanta da aviz negativ pentru orice fel de modificari declarand ca imobilul nu prezinta la ora aceasta nici un fel de siguranta si ca nu se pot face reparatiile si imbunatatirile necesare acest lucru fiind foarte complicat din punct de vedere tehnic cat si financiar. Se hotareste demolarea constructiei si constructia altui imobil. Deci ce fac eu?
1- cum scot eu aceast activ din contabilitatea mea ?
si
2-cum se procedeaza la constructia unui imobil nou , adica ce anume intra in valoarea constructiei la final? (ma refer la proiect, transport , excavare ,turnare beton, studii geo , etc ) toate astea intra in valoarea imobilului si daca da cum se cumuleaza, pentru ca evident toata constructia nu se va termina intr-o luna.
va multumesc pentru rabdare ( l-am facut cat de scurt am putut)

Cometa SQL